در حالی که هاروارد روابط خود با برده داری را جبران می کند، فرزندان می پرسند، چه چیزی بدهکار است؟

او گفت: “این شگفت انگیز بود.” اینها چه کسانی بودند، چه بر سرشان آمد؟

تشکیل می دهد. ولف پلات، اطلاعات جدید به معنای بازنگری در گذشته او و نیروهایی است که به طرز ماهرانه ای زندگی او را شکل داده اند.

خانم. ولف پلات برای اولین بار از جیمز شی، متصدی سابق خانه لانگ فلو، یک مکان تاریخی ملی در کمبریج، در مورد ارتباط خود با افراد برده مطلع شد، زمانی که هر دو در سال 2016 در حال تحقیق در سایت ancestry.com بودند. اما این کاریسا چن بود. دانشجوی هاروارد که بر ارتباط هاروارد تاکید کرد.

در زمستان 2020، خانم. چن دوره ای را در هاروارد و برده داری گذراند که توسط سون بکرت، مورخ برجسته تدریس می شد. او گفت که کنجکاو است که آیا می‌تواند نوادگان افرادی را که در هاروارد به بردگی گرفته‌اند پیدا کند یا خیر، و زمانی که در خانه‌اش در تاستین، کالیفرنیا، در طول همه‌گیری کروناویروس مخفی شده بود، شروع به جستجو کرد.

او پس از خنثی شدن توسط شکاف های موجود در سوابق یا افرادی که بدون فرزند می مردند، موفق شد حداقل 40 نواده زنده یک زوج به نام های تونی و کوبا واسال، والدین داربی را پیدا کند. نتایج بخشی از پایان نامه ارشد او شد.

تونی، یک کالسکه، و کوبا، یک خدمتکار، توسط هنری واسال و پنه لوپه رویال واسال، که ثروتشان از مزارع شکر در جامائیکا و آنتیگوا به دست آمده بود، به بردگی درآمدند. پسر آنها داربی در سال 1769 در محلی که اکنون Longfellow House نامیده می شود، به دنیا آمد که به نام مشهورترین ساکن آن، هنری وادزورث لانگفلو، از “Paul Revere’s Ride” نامگذاری شده است. او در حالی که هنوز در رحم بود فروخته شد یا به او واگذار شد، خانم. چن گفت.

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما