نکات طالع بینی: خانه نشینی تا دنیوی، از این چیزها تا 6 ژانویه 2023 اجتناب کنید | فرهنگ نیوز

نوشته بیکاس چاندرا گوئنکا

آیا قصد ازدواج دارید؟ قصد مهاجرت به خانه جدید (گریهاپروش) را دارید؟ منطقی است که تا اواسط ژانویه 2023 ادامه دهیم. آیا می خواهید بدانید چرا؟ حتماً نام ماه هندی پاوشا را یا از پدربزرگ و مادربزرگتان یا از پوجاری/پاندیتجی خود شنیده اید. اگر این کار را نکرده اید، بیایید در مورد آن به شما بگوییم.

امسال از 9 دسامبر 2022 شروع شد و در 6 ژانویه 2023 به پایان رسید. این ماه فرخنده و ناخوشایند در نظر گرفته می شود. بیایید ببینیم چه چیزی مجاز است و چه چیزی مجاز نیست.

خورشید طبق منظومه طالع بینی هندی به عنوان پادشاه آسمانی در نظر گرفته می شود. این نشان دهنده دولت، پدر، قدرت مقتدر، روح و نفس شماست. این به معنای پول است و انعطاف پذیری قوی می دهد. عنصر خورشید آتش است. خورشید را ارباب ماه پاوشا می دانند

همچنین بخوانید: نکات Vastu برای ثروتمند شدن: این 5 کار را انجام دهید تا ثروت خود را افزایش دهید، به ثبات مالی برسید

اگر از خود می‌پرسید که خورشید چه ربطی به ازدواج، خانه‌داری/ گریها پروش دارد، در تمام این موارد، باید بیشتر به ویژگی‌هایی مانند آرامش، فروتنی و فروتنی تکیه کنید تا آتش تهاجمی خورشید. خورشید به عنوان یک سیاره بی رحم تلقی می شود که پس از ساعات کاری بی وقفه نتیجه می دهد. باز هم متوجه خواهید شد، این سیاره مناسبی نیست که کسی بخواهد این تداعی های بسیار احساسی، پرشور و عاشقانه زندگی خود را زیر چتر آن آغاز کند.

با این اوصاف، ممکن است نیاز باشد که فکر خود را بر این واقعیت بنا کند که خورشید به‌عنوان بخشنده حیات، روح و نفس است، قطعاً دوست دارد اگر نه سوزان، بلکه قطعاً طلوع کند، در زره او باشد. 13/14 ژانویه به نام اوترایان یا شروع حرکت خورشید از نیمکره جنوبی به سمت شمال و طبق طالع بینی هندی، حرکت خورشید به سمت ماکار راشی (برج جدی) نیز شناخته می شود. 21/22 ژوئن را داکشینایان یا شروع حرکت خورشید به سمت نیمکره جنوبی از شمال و طبق طالع بینی هندی حرکت خورشید به کرک (سرطان) راشی در نظر گرفته اند.

به خواننده توصیه می شود به تاریخ انقلاب تابستانی 21/22 ژوئن و انقلاب زمستانی 21/22 دسامبر و همچنین تاریخ اعتدال 20 مارس و 22/23 سپتامبر که به ترتیب به اعتدال بهاری و پاییزی معروف هستند مراجعه کنند. .

از این رو، کلیه فعالیت ها در این دوره نامطلوب 30 روزه تقریباً مجاز نیستند. برخی از آنها علاوه بر دو مورد فوق، مانند ازدواج و خانه نشینی، عبارتند از Janeyu Sankar، Mundan Sankar; همچنین باید از غذاهای چرب مانند غذاهای پرچرب، و پوشیدن لباس های تیره مانند آبی، مشکی و قهوه ای پرهیز کرد.

بنابراین برای جمع کردن، بهتر است در این بازه زمانی از این موارد اجتناب کنید:

  • ازدواج ها
  • خانه نشینی / گریهاپروش
  • جینی سانکار
  • موندان سانکار
  • خوردن غذای چرب چرب، غذای پرچرب
  • پوشیدن لباس هایی با رنگ های تیره مانند آبی، مشکی و قهوه ای تیره

پس چه چیزی مجاز است؟ در اینجا می خواهم آن را به صلاحدید خواننده واگذار کنم. با این حال، به یاد داشته باشید که خورشید تغذیه کننده همه موجودات زنده است. شما مجاز به انجام پوجا، روزه گرفتن، کمک مالی و انجام اعمال معنوی هستید. روزه گرفتن و دعای خدای خورشید برای برکات او را به فال نیک می گیرند. وقت و انرژی خود را به تمرینات معنوی اختصاص دهید، ممکن است بسیار سودمند باشند. Purnima، Amayasya، Ekadashi وجود دارد – مجموعه ای از روزهای فرخنده برای انتخاب. در واقع اعتقاد و توصیه می‌شود که سوکلا پاکشا اکاداشی ورت (روزه) مخصوصاً توسط زوج‌های مایل به اولاد انجام شود. می توانید وسایل نقلیه بخرید و یا در ملک سرمایه گذاری کنید. من از خواننده می خواهم قبل از انجام چنین خریدهایی احتیاط کند و از کمک حرفه ای کمک بگیرد.

آخرین اما نه کم اهمیت ترین، قطعا عزیزان خود را با هدایای زیادی در کریسمس و سال نو بپوشانید. کریسمس را به همه تبریک می گویم و سال نوی بسیار شاد و موفقی را آرزو می کنم. این زمانی از سال است که دوست دارید در گرمای عزیزان و کودکان غوطه ور شوید. برای خانواده‌های حاشیه‌نشین و کودکان نه چندان خوش شانس در سراسر جهان، ارزش دارد.

(سلب مسئولیت: بیکاس چاندرا گوئنکا اخترشناس موسسه علوم غیبی تمام هند است که توسط گورودف شری کاشیاپ تأسیس شده است. نظرات بیان شده در این مقاله متعلق به نویسنده است و منعکس کننده نظرات زی نیوز نیست.)

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

تماس با ما