(ویدئو) نجات سدها حیون بازیک از جهنم جنگ در اوکراین

300 حیوان از جمله شیر، ببر، خرس و سایر حیوانات وحشی در حال انتقال به پناهگاه هایی هستند که مصمم شده اند به حیوانات در اوکراین پناه دهند.

بر اساس گزارش ها، ارتش اوکراین به داوطلبان برای کنترل و انتقال حیوانات کمک می کند. بسیاری از آنها حیوانات وحشی بودند که قبل از فرار صاحبانشان مورد اصابت گلوله و موشک روسی قرار گرفتند.

ناتالیا پوپووا، یکی از داوطلبان این کار می گوید: باید مهارت های زیادی مانند بیهوشی را یاد بگیرم، زیرا حیواناتی مانند شیر، ببر و الاغ وقتی تحت استرس هستند، انتقال آنها به مکان دیگری غیرممکن است.

ناتالیا پوپووا هدف جدیدی در زندگی دارد: نجات حیوانات وحشی و حیوانات اهلی از نابودی ناشی از جنگ در اوکراین. این زن 50 ساله که مثل بچه گربه گربه شیری را نوازش می کند می گوید: زندگی من است.

حیواناتی که در انتظار تخلیه به لهستان بودند از نقاط زخمی مانند خارکف و دونتسک در شرق اوکراین که هر روز شاهد بمباران ها و درگیری های فعال بودند نجات یافتند.

إن زن می‌گوید: هیک کس نمی‌معابه به انگی برود همه میترسند من هم میترسم، اما به هر حال می‌روم. من خیلی متاسفم. من می توانم تصور کنم که حیوانات به دلیل جنگ تحت استرس هستند و هیچکس نمی تواند به آنها کمک کند.

در خیر موردی، و کیزی در مدر هیمینی که نجات می دهد، نه نام و سن انها و نه ساحبان انها نیمی‌داند. و به شوخی گفت: حیوانات وقتی به ما مراجعه می کنند خود را معرفی نمی کنند.

پوپووا گفت: رکورد تخلیه در 16 دقیقه است، زمانی که یک شیر را بین Kramatursk در Aslovіansk نمی‌خواند.

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما