تلای جانهی در استانا دومین پاییز هفته

قیمت طلا امروز (جمعه 21 اکتبر) کاهش یافت و در دومین هفته هفته، بازدهی خزانه داری آمریکا به بالاترین سطح خود در چند سال اخیر رسید.

به گزارش اسنا، قیمت هر اونس طلا در ساعت 9 صبح به وقت اروپا با 6.5 درصد کاهش به 1621 دلار و 60 سنت رسید و 1.2 درصد کاهش یافت. طلای آمریکا نیز با 0.4 درصد کاهش به 1622 دلار و 60 سنت رسید.

بازده خزانه 10 ساله به بالاترین حد خود از ژوئن 2008 رسیده است، در حالی که شاخص دلار 0.1 درصد بالاتر است. استفان انیس، شریک مدیریت در موسسه مدیریت دارایی SPI، گفت: “فدرال رزرو تنها در میانه چرخه انقباض است و احتمالاً فضای بیشتری برای افزایش نرخ‌ها وجود دارد و احتمال دارد که نرخ به کاهش ادامه دهد. “

داده‌های روز پنج‌شنبه نشان داد که تعداد آمریکایی‌هایی که درخواست‌های جدید برای دریافت مزایای بیکاری ارائه کرده‌اند طی هفته گذشته کاهش یافته است و این نشان می‌دهد که بازار همچنان در تنگنا قرار دارد. يك دادة عربة نشاد داد كه فرشهاي بريد المحمولتهمتهده بري 8تمين متوحة در مه ستبريمتر تعريف است.

اگرچه طلا به عنوان پوششی در برابر تورم و آشفتگی اقتصادی در نظر گرفته می شود، اما افزایش سریع نرخ بهره در ایالات متحده فرصت نگهداری را افزایش داده است.

به گزارش رویترز، دارایی های SPDR Gold Trust، بزرگترین صندوق سرمایه گذاری با پشتوانه طلا در جهان، روز پنجشنبه 0.19 درصد کاهش یافت و به 930.99 درصد رسید.

در بازار سایر فلزات ارزشمند قیمت هر اونس نقره با 0.7 درصد کاهش به 18.53 دلار، پلاتین با 0.6 درصد کاهش به 908.19 دلار و پالادیوم با 0.3 درصد کاهش به 2052 دلار و رسید 17 سنت رسید. با این حال، هر سه فلز برای ایدان هفتگی زکتین شده بود.

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

تماس با ما