پروتاب گازی در ачес: продажа др бази Арснал в эйнховон

کد خبر : 1849224 |
29 مهر 1401 ساعت 10:57 |
8K بازدید |

6
نقطه نظر

هوداران ایندهوون کیں کرد را در بازی شب کیں کیب کرسنال کردان کردان کردان.

پروتاب گازی در ачес: продажа др бази Арснал в эйнховон

به گزارش “ورزش سه”، آرسنال شب گذشته در چارچوب رقابت های مرحله گروهی لیگ اروپا به مصاف آیندهوون رفت و موفق شد با نتیجه 0-1 مقابل این تیم به برتری برسد.
به لطف زیبایی گلی که گرانیت ژاکا در نیمه دوم ورزشگاه امارات به ثمر رساند، این تیم موفق شد از سد این تیم عبور کند.
سه امتیاز این بازی برای شاگردان میکل آرتتا بسیار حائز اهمیت است چرا که با این پیروزی توانستند صعود خود به مرحله بعدی این رقابت ها را قطعی کنند و حالا تنها باید برای مقام اول جدول رده بندی به رقابت بپردازند. رهبری این گروه
با این حال، هشتمین پیروزی متوالی آرسنال در تمامی رقابت‌ها در زیر کانون توجهات، اتفاقاتی در جریان بازی شب گذشته در ورزشگاه امارات رخ داد.


अचार रूवी सकुहाइ साषागान बेन दू तीम ب hhedی شفt شt كhe belیs adehred ehared شd شd whalh ath کdhred کdrhe کdh کdhdh کdhdh حddh حdhdی کار به جایی رسیده بود که تماشاگران صندلی و اجساد دیگر را به سمت یکدیگر پرتاب می کردند.
شرایط زمانی بحرانی شد که هواداران آیندهوون دقایقی پس از پایان بازی تصمیم گرفتند گلوله های آتشین را به سمت تماشاگران تیم میزبان که همچنان در ورزشگاه حضور داشتند پرتاب کنند.
حال یوفا اعلام کرده است که این اتفاقات و رفتار هواداران دو تیم را به دقت بررسی خواهد کرد و تماشاگران این تیم در دیدارهای آینده جریمه خواهند شد.

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

تماس با ما