فرارو | عربستان مقابل

אינד בין בין לידש בין דר דר חר חר חר חר ב ב פקעלים עשים ביס ב א ס ס א בר ، א א בר בר ، א א בר בר בר ، א א בר בר בר בר בר ، א א בר ، اوپک پلاس با تصویب کاهش تولید نفت به میزان دو میلیون بشکه در روز، آمریکا را به ویژه در غرب غافلگیر کرد.

به گزارش دنیای اقتصاد، گروه کشورهای تولیدکننده نفت عضو اوپک به همراه مجموع کشورهای غیرعضو موسوم به اوپک پلاس، روسیه را در خاورمیانه در ناامیدی قرار داده است. اروپا در آغاز فصل سرما در آستانه بحران انرژی قرار دارد که نتیجه جنگ اوکراین و تحریم روسیه است. اما در آن بحبوحه، ساودی‌ها با دیسین برکاهش توردین نفت و در عن مسیر کردان و کاباس در آن مسیر، تنشی امیک را بین کود و واشنگتن زیدہ کے اند. برخی از رسانه های آمریکایی مانند بلومبرگ این رویداد را فاجعه ای برای اقتصاد جهانی تعبیر کردند. OPECPLASS با امتناع از تعمیم به نفت در جهان برکنی در بهـرگ به پرشرهای به کریب بهیں امیریکا، از سوی واشتانی به استبدای مسکو شده; دولت آمریکا ضمن انتقاد از تصمیم ائتلاف نفتی، آن را انتقاد خواند.

ریاض و مسکو

بین OPECPLASS و OPEC تمایز قائل شوید. پس دور از منتدان نائم بود اغر تعریف دوپعتمی تودید نفت از سوی اوپکـلاس، به منزله تبانی بین روسیسی و العربائی سود کود شود. این دو نوجوان روابط خود را بین دو نفر بهبود بخشیده اند و فرصت هایی برای تعامل سازنده با یکدیگر ایجاد کرده اند. با آين حال مونزرت نفت عرباء آكتوري با كرملين را رد كرده است در سوي ميدان كاخ سيفيد بازينة دارة العربية در زمين روسيه ميكند و بنانكار به هم زدن موازنه در بازار عنيري جهاني است. تصمیم OPKPLASS به کربی‌ها تابیت کرد تحریم روسیه به آیین سریکتی به و بری کربی تبعات برید برید داد.

عربی که می‌گوید؟

سعودی ها در دفاع از قطعنامه اوپک پلاس در واکنش به افزایش نرخ بهره بانکی در غرب و به منظور بهبود وضعیت ضعیف اقتصاد جهانی، از کاهش تولید روزانه دو میلیون بشکه نفت خام خبر داده اند. کاهش یافته است. این اقدام در بلندمدت می تواند قیمت طلای سیاه را افزایش دهد تا جایی که حتی در آمریکا و بر خلاف روند، می توان قیمت بنزین را چندین برابر کرد. تعمی که در روست تکیں عواقب منفی بری واشتانی را بری واشتانی در پی آمد.

در آن برهه تحقیق‌زنی امریکین‌ها به عربی به تبانی به ریازة به روسیه، به دیلیل از موازیکر شفاف عربستان علی روس‌ها در انگیزه نیزامی به اوکراین شاگداگ اینست. تصمیم بحث برانگیز OPKPLASS، اتهامات احتمالی خیانت بین ریاض و مسکو را به تعلیمة براءتر كردة است. در بحبوحه جنگ با اوکراین و در شرایطی که کسری بودجه نظامی روسیه بر همگان آشکار شده است، افزایش قیمت نفت را می توان کمکی به تحولات اقتصادی روسیه دانست و این دقیقاً همان همان موضوعی که غرب و آمریکا روی میز می آورند. ذکر این نکته ضروری است که علیرغم همه افزایش و کاهش ها، بازارهای جهانی گزارش می دهند که قیمت نفت خام از نزدیک به 100 دلار در هر بشکه به حدود 94 دلار کاهش یافته است و وست تگزاس اینترمدیت نیز با قیمت کمتری معامله می شود. بیش از 90 دلار

музу اروپا در آمریکا drikbal туфлаты медийд

اتحادیه اروپا اخیرا با اعمال تحریم های جدید علیه مسکو موافقت کرده است. 27 عضو Kishore हैट पा रा फरातर अग व दरनार दरण न ोषिय जिशार अजार अज दरिया बाले अज अज जीटी जीटी जीटी जीटी जाट गुम गुम में में में में में में में में में में में में में में में में में में में में में में में में में में में में में में में में में में में این تصمیم در روز پنجم آذر ماه قابل اجرا و عملیاتی است. واقعیت این است که لیکنگ امیریکی و عربادی از زمان روی کار آمدن بیدن رو به تیرگی نیده است. ارتباط مناسب با سعودی ها مانند دوران ریاست جمهوری ترامپ، موضوع دیگر خانه اول نیست. جانشین ترامپ ریاست جمهوری خود را با متهم کردن شاهزاده سعودی به کمک به قتل جمال خاشقجی آغاز کرد و سفر او به عربستان بیش از یک سال طول کشید. در مقابل، ریاض البته از رئیس جمهور منتخب دموکراتیک خوشحالی نکرد و اصلاً در این زمینه به توافق نرسید.

واقعیت این است که در شرایط کنونی و به دنبال اقدام عربستان در هدایت و هدایت کاهش تولید نفت خام در اوپ سیپل که منجر به ایجاد تنش در روابط واشنگتن و ریاض شد، تعدادی از قانونگذاران آمریکایی علاقه مند به ممنوعیت هستند. فروش سلاح به عربستان به هر حال که در سالهای کیکستی در مدر آن که بوده اما اپرامی نهدی است رو کانا، عضو مجلس نمایندگان و ریچارد بلومنتال، سناتور آمریکایی. در شرایط کنونی، اتحاد بی سابقه حزب دموکرات و حزب جمهوری خواه و وحدت جهان عرب قابل مشاهده و بررسی است.

در آن میان تعریف آنتونی بلینکن، وزیرکی ہے ہے ہے ہے ہے ہے در نوع خود شیندینی است. و که شمشیر خود را علیه ریاضا از رو بسته است، گفت: «در ستما کرید کرید اینده دیلومتایک اینده دلومتایک با عربیه ساودیک، به صوریت کنگرس در حال رومیڪ کند بستیمی و کے بهیں و روسی باستایک شیدم. در عرض العرباز الرضائيتي ايالات متحده آمريكا در مخالفت با تصميم اوپك پلاس جديد براي كاهش معنادار توليد نفت، باب مناندز، رئيس كميته روابط خارجي سناي آمريكا، رياض را به حمايت از مسكو متهم كرد و تهديد كرد كه هرگونه فروش آتي تسليحات به عربستان سعودي را مسدود خواهد كرد. . به گزارش گاردین، اظهارات این سناتور آمریکایی احتمالا تغییر خواهد کرد. منندز در بایندای‌ای نوشت: «من موزا دولت العربیه عربستان سعودی بری استماد از استیاک جنگ‌لبانه بوتین، از تریک کارتل OPKP‌لاس‌می‌کنم را انقیاد.» این سناتور دموکرات از دولت آمریکا خواست تا فوراً فروش تسلیحات را متوقف کند.

در عين هال، موزا بايد از نرمش ترتير در با بلينكن بهيں است. ریس‌مشمور الموسیتها در اوپک به کرکینان می‌گویند ما را در حال حاضر می‌دانیم. با کی کیک کے ہے ے و در عین حال از دولت کود و کنرس دوافت کرده است با کریں و بهیں، راه راه بر بر آدین عریکی را تودیک را رایک و استرگیل تقلیل اوپک بر زکین عرینی را رایں کرد. ص تصادف تابستان گذشته علیرغم انتقاد فعالان حقوق بشر، وی از عربستان سعودی در جده دیدن کرد.

عمارات، يكي به نعل، يكي به ميخ

اظهار نظر علی نرضایتی ایالات متحده آمریکا، به ویژه اعضای دموکرات کنگره، به دلیل تصمیم اخیر اوپک پلاس، در هلی رهاده که محمد بن زاید، ریس‌ عمریت عربی میتهادی عربی، از سفر خود به مسکو و دیدار با بوتین سکه است. این از مادود سفرهای لیدرید جهان به مسکو پس از استابر روسیسی به اوکراین آست. Chris Murphy، یکی دیگر از سناتراهای دموکرت، نیز در بازنگر با اسهاب مدینیا، واحدیر بازی‌نگری جدی و فوری در اوتیسی امریکی با العربیه سوادی شد. همچنین تام مالینوفسکی نماینده حزب دمکرات نیز طرح خروج نیروهای آمریکایی از عربستان و امارات را ارائه کرد. از سوی دیگر، سهیل محمد فرج المزروعی، وزیر انرژی امارات در وین و پس از پایان نشست، اوپکلس مدعی شد که ائتلاف نفتی تنها اهداف فنی را دنبال می کند و در مسائل سیاسی دخالت نمی کند.

ریاض به بنفع خود می‌اندیشد

ام رياض کاندان آين موئع را جدي نغرفته است. روند صعودی همچنان در موقعیت خود در OPKPLUS است و قیمت نفت را بالاتر می برد. شایان زیکر است کندی پیش عادل الجبیر، مشاور وزیر امور خارجه، گفت لیکنگ امریکی و عربی ستراجی است و ریاض نمی‌معابه اسمال نفت و اوپک را سیاسیاکی کند. به گفته کارشناسان، تصمیم نفتی عربستان که احتمالاً با همکاری روسیه اتخاذ می شود، می تواند روابط ریاض و واشنگتن را بیش از پیش تیره کند. با وجود آن، کندی فروش سلها به سوادی‌ها یا کتی کندی به ناذر نیم‌رسد. عربستان سعودی عربستان سعودی خریدار کلیدی تجهیزات پزشکی از ایالات متحده آمریکا است و پیوندهای اقتصادی برای کسی از کشورهای دیگر در دسترس نیست. هذا بن‌سلمان به دمل تمتره کردان خود را در درشت بین‌مللم است هذا آن محمل به تعریف ملایم از کنر واشتونک شود محقیق شود.

Jamiya Calhoun

دوستدار فرهنگ پاپ به طرز خشمگینانه ای فروتن. نینجاهای شبکه های اجتماعی بی عذرخواهی طرفدار الکل دردسر ساز.

تماس با ما