اندرو تیت در رومانی به قاچاق انسان و تجاوز جنسی متهم شد

اندرو تیت، کیک بوکسور حرفه‌ای سابق و شخصیت آنلاین که مرتباً در سایت‌های رسانه‌های اجتماعی برای دنبال‌کنندگان زیاد خود اظهارات زن‌ستیزانه می‌کرد، پس از اینکه پلیس او و سه نفر دیگر را به قاچاق انسان و تجاوز متهم کرد، توسط یک قاضی در رومانی به مدت 30 روز در بازداشت قرار گرفت. و تشکیل یک گروه جنایتکار سازمان یافته.

دادستانی اداره تحقیقات جرایم سازمان یافته و تروریسم در رومانی در بیانیه ای روز پنجشنبه اعلام کرد که دو بریتانیایی و دو رومانیایی به عنوان بخشی از تحقیقات به مدت 24 ساعت در بازداشت هستند. در این بیانیه نامی از آقای تیت، اما پلیس رومانی روز جمعه تایید کرد که او و برادرش، تریستان، که هر دو تابعیت دوگانه در بریتانیا و ایالات متحده دارند، در میان بازداشت شدگان بودند. به گفته آقای، برادران در رومانی زندگی می کنند. وب سایت تیت

اواخر روز جمعه، یک قاضی در بخارست دستور داد که هر چهار حزب به مدت 30 روز دیگر برگزار شوند. وکیل آقای تیت، یوگن ویدیناک، گفت که از نتیجه “ناامید” شده است و درخواست تجدیدنظر در این مورد ثبت شده است. قاضی تجدیدنظر تصمیم خواهد گرفت که آیا آقای. آقای تیت به مدت 30 روز در زندان خواهد ماند. ویدیناک گفت، و افزود که تصمیم می تواند به زودی در روز دوشنبه گرفته شود.

رامونا بولا، سخنگوی اداره تحقیقات جرایم سازمان یافته و تروریسم، این اتهامات را تایید کرد. مشخص نیست که آیا دو نفر دیگر از آشنایان آقای دکتر بودند یا خیر. تیت یا برادرش

دادستان ها گفتند که مقامات محلی خانه هایی را که فکر می کردند به قاچاق انسان و تجاوز جنسی مرتبط هستند، بازرسی کرده اند. مقامات گفتند که در حال بررسی هستند که آیا مظنونان در سال 2021 یک گروه جنایتکار برای دست زدن به قاچاق انسان در رومانی، ایالات متحده و بریتانیا ایجاد کرده اند یا خیر.

دادستان ها گفتند که شش قربانی که گفته می شود مجبور به انجام اعمال جنسی شده اند، در ساختمان های خارج از بخارست اسکان داده شده اند. دادستان گفت که در دو نوبت جداگانه در ماه مارس، یکی از مظنونان از خشونت و فشار روانی برای تجاوز به قربانی استفاده کرد.

آقای. تیت که در اواسط 30 سالگی است، در سال 2016 پس از حضور در نسخه بریتانیایی برنامه تلویزیونی واقعی “برادر بزرگ” به شهرت رسید. او به حضور آنلاین خود ادامه داده است و اغلب اظهارنظرهای تنفرآمیز می کند، از جمله اینکه زنانی که مورد تجاوز جنسی قرار می گیرند تا حدی مسئول این حملات هستند.

آقای. تیت این هفته پس از درگیری در توییتر با گرتا تونبرگ، فعال آب و هوای 19 ساله، که درباره مجموعه خودروهای عجیب و غریب خود و “انتشار گازهای گلخانه ای عظیم” آنها لاف می زند و آدرس ایمیل او را می خواهد، دوباره توجه را به خود جلب کرد. خانم. تونبرگ با آدرسی به «@getalife.com» پاسخ داد.

حدس و گمان آنلاین بر این موضوع متمرکز بود که آیا یک جعبه پیتزا متمایز در یکی از Mr. توییت های تیت به خانم تونبرگ به هدایت مقامات به سمت او کمک کرده بود، اما خانم. بولا روز جمعه به نیویورک تایمز گفت که اینطور نیست.

آقای. تیت به درخواستی برای اظهار نظر پاسخ نداد، اما صبح جمعه، او توییت کرد“ماتریکس ماموران خود را فرستاد.”

در ماه اوت، آقای تیت از فیس بوک، یوتیوب و تیک تاک منع شد و همه آنها به نقض خط مشی های خود اشاره کردند. او همچنین برای مدت کوتاهی از توئیتر منع شد، اما به این پلتفرم بازگردانده شد، جایی که او در آنجا بود 3.7 میلیون دنبال کننده دارد، پس از اینکه ایلان ماسک این شرکت را در ماه اکتبر خرید.

استفانیا ماتاچه از بخارست، رومانی و رمی تومین از نیویورک.

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

تماس با ما