طرح‌های جواهرات فیبی بریجرز دارای اشعار دست‌نویس و، شگفت‌آور، جمجمه است.

آماده شدن برای [the Houston Ballet’s] “فندق شکن” را پنج روز در هفته از سه شنبه تا شنبه تمرین می کردیم. من ساعت 7:30 صبح از خواب بیدار می شدم و در طول دوش صبحگاهی از پاک کننده اسید سالیسیلیک CeraVe استفاده می کردم و سپس از لوسیون مرطوب کننده روزانه استفاده می کردم. وقتی پوستم به خصوص در ماه های زمستان خشک می شود، از روغن Youth to the People’s Hydrate + Glow Dream استفاده می کنم. بالم بدن Aesop’s Rind Concentrate نیز عالی است. این کار را برای صبح انجام می دهد – آخرین چیزی که می خواهم این است که مراحل بیشتری را برای آماده شدن در شروع روز اضافه کنم. از این رو قهوه Keurig در صبح معمولا با ماست، گرانولا، زغال اخته و عسل همراه است. بعد از تمرین، من اغلب یک بار کلیف بیلدرز می خورم (نعنا شکلاتی مورد علاقه من است). از نظر عطر، فلور د لا ویرگن از Boy Smells را دوست دارم. من آن را قبل از تمرین، با لمس کردن در طول و بعد از آن اعمال می کنم. برای اجرا، بسیاری از رقصندگان مرد از لوازم آرایشی تهیه شده توسط شرکت استفاده می کنند، اما من به دلیل حساسیت های پوستم کمی خاص تر هستم. من فونداسیون Wet N Wild و کانسیلر LA Girl Pro را دوست دارم. به عنوان یک رقصنده رنگ، من دوست دارم که رنگ پودر لورآل بیشتر به رنگ موزی گرم باشد تا رنگ سفید. پس از اجرا بسیار مهم است: من عاشق پاک کننده پوست پس از نمایش جردن ساموئل هستم. این ماده که توسط یک رقصنده ساخته شده است، به اندازه سایر پاک کننده ها کف نمی کند و بر پایه روغن است که بدون ساییدگی بیش از حد آسیب رسان به پوست، به تجزیه آرایش کمک می کند. برای ظاهری خاص، من از دستمال مرطوب آرایشی Aveeno نیز استفاده می کنم. ماسک ها نیز کمک می کنند. من ماسک رویای هیدرات + درخشش Youth to the People و همچنین ماسک Superclay Purify + Clear Power Mask آن را دوست دارم که وقتی آرایش واقعاً در منافذ من جمع شود عالی است. اخیرا برنامه ای با رنگ بدن زیاد انجام دادم و شستشوی بدن باشگاه آتنا برای پاک کردنش عالی بود. این کرم بیشتر از صابون است، با ویتامین های فراوانی که پوست من را تغذیه می کند، زیرا از شر رنگ و عرق خلاص می شود.


این را بپوش

فیبی بریجرز، خواننده و ترانه سرا می گوید: «من به جواهرات و خالکوبی های کوچک وسواس دارم. هر وقت می‌پرسیدم یک آدم باحال جواهراتش را از کجا می‌آورد، جواب همیشه Catbird بود. بهار امسال، پس از اینکه او سال‌ها مشتری وفادار بود، این برند مستقر در نیویورک با بریجرز تماس گرفت تا ببیند آیا او به همکاری علاقه‌مند است یا خیر. پاسخ بلافاصله بله بود. برای شروع فرآیند طراحی، بریجرز تیم Catbird را به کتابچه ای از اشعار خود با تصاویر کریس ریدل ارجاع داد و آنها را برای اجرای در بروکلین دعوت کرد. اولین قطره این مجموعه (دو طلسم دیگر در اوایل سال 2023 در دسترس خواهند بود) امروز با مجموعه ای از طلسم های دوستی با الهام از “آواز باغ” بریجرز، آهنگی تلخ و شیرین درباره بزرگ شدن، راه اندازی شد. متن ترانه (“همه چیز در باغ ما در حال رشد است / لازم نیست بدانید که تسخیر شده است”) با دست خط خواننده در پشت نیمه قلب ظاهر می شود، در حالی که قسمت جلویی با جمجمه ها و تارهای عنکبوت ظریفی که توسط ریدل کشیده شده است تزئین شده است. بریجرز می‌گوید: «من هنوز نیمی از جذابیت دوستی‌ام را دارم که در دبیرستان از دوستم هیلی دال از گروه اسلوپی جین گرفتم. “این برای من بسیار عزیز است و احتمالاً نیمه دیگرم را به او خواهم داد.” 490 دلار برای طلای زرد 14 عیار و 130 دلار برای نقره، catbirdnyc.com.


پس از اینکه روزمارین د ویت، سردبیر سابق هلندی «لیندا» ۱۲ سال پیش، شرکت انتشاراتی خود را فروخت، سرانجام این آزادی را پیدا کرد که بینش زیبایی‌شناختی خود را خارج از صفحات مجلات نشان دهد. ابتدا، او و همسرش، پیر تراورسیه، بازیکن سابق بسکتبال از پاریس، یک هتل متروکه در نزدیکی ساحلی در شمالی‌ترین نقطه ایبیزا خریدند و در سال 2016 به آن زندگی دومی دادند که یک هتل بوتیک متنوع با 9 اتاق است. اخیراً، آنها فضایی را در کرانه چپ پاریس، که قبلاً محل گالری اپوکا بود، خریدند و آن را به ورنوی متکبر، یک بوتیک، گالری و خانه تبدیل کردند. این فروشگاه که از سه شنبه تا شنبه از ظهر تا 7 بعد از ظهر به روی عموم باز است، مملو از اشیای قدیمی است که این زوج در سفر برداشته اند (مانند یک مار سرامیکی بسیار واقع گرایانه که کنار پنجره جمع شده است و سه امضا پیر چاپو). میزهای چوبی که در اصل برای یک رستوران در کوه های آلپ سوئیس ساخته شده بودند) و همچنین همکاری های منحصر به فرد مد. این گالری که به عنوان محل نشیمن آنها عمل می کند، فقط با قرار قبلی باز است و آثار هنری از مجموعه شخصی زوج ها وجود دارد – یک نقاشی دیواری انتزاعی بر روی یک دیوار اثر فرانک ویسر، یک قفسه کتاب از کاغذ پاپیه ماشه کاریکاتوریست فرانسوی رولاند توپور و یک کابینت وجود دارد. از Piet Hein Eek. د ویت می‌گوید که آنها از فروش آنچه در خانه‌شان هستند اهمیتی نمی‌دهند: “ما عاشق جمع‌آوری هستیم و این تمایل را داریم که به تکامل فضاهایی که در آن زندگی می‌کنیم ادامه دهیم.”


طمع به این

آلموت ووگل، سردبیر مد و استایلیست آلمانی، به فکر وارد شدن به تجارت با مادر سرامیست خود، گودرون ووگل، نبود تا اینکه دوستان از او پرسیدند که یک کارگاه سرامیک با او انجام دهد. گودرون پس از اتمام دوره کارآموزی سرامیک در جنوب آلمان در دهه 80 به استادی سفالگر تبدیل شد و به درخواست دخترش، پذیرفت که در آگوست گذشته یک کارگاه برای آلموت و دوستانش میزبانی کند. آلموت می‌گوید: «از دوران کودکی‌ام به خاک رس دست نزده بودم، اما فوراً عاشق این مواد شدم، و کار کردن در کنار مادرم بسیار طبیعی بود. در آن زمان، من از پاریس به برلین نقل مکان می کردم، بنابراین به لامپ های جدید برای آپارتمانم نیاز داشتم. او تصمیم گرفت لامپی را با الهام از گالری های مبلمان اواسط قرن که در منطقه ششم پاریس مرور می کرد، بسازد. وقتی دوستان شروع به درخواست از او کردند تا یک لامپ مشابه برای آنها بسازد، آلموت و گودرون شروع به همکاری هنری کردند و نام آن را AGV Atelier گذاشتند. یک لامپ می تواند مجسمه سازی و طراحی را به هم پیوند دهد. آلموت می‌گوید که جنبه عملکردی آن جو بسیار زیادی را به محیط می‌بخشد و ترکیبی از خاک رس و منسوجات، پیشینه‌های هر دوی ما را هماهنگ می‌کند. هر لامپ منحصر به فرد و دست ساز با آباژورهای سفارشی است که توسط سابین برونز، صنعتگر برلینی ساخته شده است. این پروژه رابطه‌ی آلموت و گودرون را نیز کامل کرده است: «لحظه‌ای که ما تصمیم گرفتیم با هم کار کنیم، در واقع در همان سالی بود که من دخترم را به دنیا آوردم. برای بیش از 15 سال در همان مکان، صرف وقت بیشتر با هم خوب است. از 1699 دلار، agvatelier.com.


این را بخر

رتینول یکی از آن قهرمانان مراقبت از پوست است، مانند ویتامین C یا ضد آفتاب، که همه می توانند در مورد اثربخشی آن توافق داشته باشند. بهترین استفاده در شب، از مشتقات ویتامین A از دهه 1950 برای درمان انواع مشکلات پوستی از جمله آکنه، علائم پیری و رنگ ناهموار پوست استفاده شده است – و به لطف تغییرات در فرمولاسیون از آن زمان، دیگر لزوماً یک نسخه تحریک کننده نیست. امولسیون شب مولتی رتینول، از متخصصان مراقبت از پوست کریستینا هولی و ماری ورونیک، از سه نوع رتینوئید و همچنین مواد تسکین‌دهنده و نرم‌کننده استفاده می‌کند تا حتی افرادی که پوست حساسی دارند، با استفاده از آن احساس اطمینان کنند. فرآیند استخراج خاویار La Prairie رتینول و لیپیدهای موجود در خاویار را برای روغن شبانه Skin Caviar آن تولید می کند که رطوبت را حفظ می کند و آن را برای پوست های خشک عالی می کند. لیپیدها همچنین در Klur Sculpture + A Overnight Enrichment Cream به همراه پپتیدهای حمایت کننده کلاژن، مواد گیاهی ضد التهابی و رتینول استفاده می شوند که با هم باعث افزایش انعطاف پذیری پوست می شوند. پوست کدر از اسیدهای آلفا هیدروکسی و رتینول محصور شده در سرم رتینول ترمیم کننده Eve Lom Radiance قدردانی می کند، در حالی که افراد مستعد ترک (و به ویژه بزرگسالانی که علاقه مند به کاهش اثرات پیری هستند) می توانند کرم شب Avène Cleanance را امتحان کنند که از یک رتینوئید سریع الاثر استفاده می کند. همراه با مواد لایه بردار ملایم برای استفاده در روز، دوز روزانه Bioretinol + Mineral SPF 40 جدید Supergoop (که در 20 دسامبر راه اندازی می شود) را امتحان کنید، که به کار رتینول های شبانه با باکوچیول، یک جایگزین ملایم تر و مبتنی بر گیاه برای این ماده ادامه می دهد.

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما