شهرت آنها بر آنها مقدم است. و مشکل همین است.

سپس، دو شب پس از آن، دیلون بروکس از ممفیس گریزلیز به دلیل ضربه زدن به لبرون جیمز از لس آنجلس لیکرز در اطراف ناحیه کشاله ران در حالی که سعی داشت از او دفاع کند، اخراج شد. روز بعد، بروکس نیز به نشانه شهرت او سر تکان داد و حدس زد که او باید در بازی پیش از او بوده باشد و تصمیم سریع داوران را برای پرتاب کردن او مطلع کرد.

بروکس می‌گوید: «رسانه‌ها از من یک شرور می‌سازند، طرفداران از من شرور می‌سازند و بعد این فقط یک شخصیت کاملاً متفاوت در من ایجاد می‌کند. پس حالا فکر می‌کنید من قصد داشتم لبرون جیمز را بی‌کفایت کنم.»

در ورزش، شهرت به سرعت شکل می گیرد و به خصوص به سختی از بین می رود. ورزشکاران زندگی حرفه ای خود را با کیفیت بالا انجام می دهند. هر حرکت آنها با حالت تهوع شکسته می شود، در حرکت آهسته بررسی می شود، از چشم تحلیلگران و مفسران شکست می خورد.

تشدید این پویایی این واقعیت است که تاریخ در دنیای ورزش بزرگ جلوه می کند و به نظر می رسد همیشه در جلوی ذهن است. کتاب های رکورد و آمارهای گذشته هر روز مورد استناد قرار می گیرند. هواداران بردهای بزرگ و باخت های دلخراش را در قلب خود حک می کنند.

ویلیام فاکنر نوشت: «گذشته هرگز نمرده است. حتی گذشته هم نیست.»

به گفته کارشناسان، علاوه بر هر چیز دیگری، انگیزه ایجاد توصیفات دوبعدی در مورد رفتار یک فرد، برای تقلیل عمل آنها به شرایط اخلاقی، در دنیای ورزش گسترده است، جایی که طرفداران و اعضای رسانه های خبری اغلب چارچوب داستانی را برای عمل اعمال می کنند. گفتن.

آرتور رینی، استاد ارتباطات در ایالت فلوریدا که در مورد چگونگی شکل‌گیری احساسات تجربه تماشای ورزش تحقیق کرده است، می‌گوید: «ما این طرح‌واره‌ها، این میان‌برهای شناختی را برای خواندن جهان ایجاد می‌کنیم، و به سرعت به افراد برچسب دوست یا دشمن می‌زنیم. . ما این کار را با مردم در خیابان انجام می دهیم، و این کار را با سرگرمی، ورزش، سیاست و هر چیز دیگری انجام می دهیم.»

رانی افزود: “و هنگامی که آن قاب ها، آن طرحواره ها تنظیم شدند، به عنوان عدسی برای انتظارات ما از آینده عمل می کنند.”

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما