رافائل نادال می گوید که او و خانواده اش پس از تولد اولین فرزندشان «خیلی خوب» هستند



CNN

رافائل نادال می گوید که از همه پیام های حمایتی و آرزوهای خوبی که از زمان تولد پسرش دریافت کرده است سپاسگزارم.

هفته گذشته نادال و همسرش، ماریا فرانسیسکا پرلو، به اولین فرزند این زوج، رافائل نادال پرلو، خوش آمد گفتند و این ستاره 36 ساله تنیس روز پنجشنبه در توییتر به اطلاع رسانی درباره وضعیت خانواده داد.

“سلام به همه. بعد از چند روز و پیام های محبت آمیز فراوان، فقط می خواستم از همه شما تشکر کنم!» برنده 22 گرند اسلم نوشت. “ما خیلی خوشحالیم و خیلی خوب هستیم! یک آغوش بزرگ.»

نادال از زمان هم تیمی شدن با رقیب دیرینه خود راجر فدرر در جام لیور در آخرین بازی این ستاره سوئیسی در تنیس پس از یک دوران حرفه‌ای، بازی نکرده است.

نکته مهم این شب، تصویری بود که توسط الا لینگ، عکاس، از نادال و فدرر گرفته شد که در حالی که الی گولدینگ آهنگ «هنوز هم برای تو در حال سقوط» را اجرا می‌کرد، دست در دست هم نشسته بودند و گریه می‌کردند.

این بازیکن اسپانیایی هنوز تایید نکرده است که آیا در سال 2022 در مسابقات رقابتی دیگری حضور خواهد داشت یا خیر.

مستر پاریس، تورنمنت بزرگ بعدی در تقویم ATP است که از 21 اکتبر آغاز می شود، در حالی که فینال ATP از 13 تا 20 نوامبر در تورین ایتالیا برگزار می شود و نادال برای آن تورنمنت معتبر راه یافته است.

در همین حال، نادال تأیید کرده است که در یک سری مسابقات نمایشگاهی در سراسر آمریکای جنوبی که در ماه نوامبر در بوئنوس آیرس، آرژانتین آغاز می شود، با کاسپر رود، که او را در فینال اوپن فرانسه امسال شکست داد، بازی خواهد کرد.

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما