در رقابت شهردار شیکاگو، براندون جانسون با حمایت اتحادیه برمی خیزد

شیکاگو – براندون جانسون مشکلی داشت. در یک رقابت شلوغ برای شهرداری شیکاگو که مملو از سیاستمداران لیبرال تثبیت شده – یک نماینده کنگره، شهردار فعلی، دو عضو شورای شهر – بسیاری از رای دهندگان هرگز اسم آقای آقای را نشنیده بودند. جانسون، یک کمیسر ناحیه از غرب ساید.

اما او چیزی داشت که دیگر مدعیان نداشتند: اتحادیه معلمان شیکاگو.

اتحادیه معلمان که مورد علاقه و نفرت قرار گرفته اند، در ده ها سال گذشته به عنوان یک صدای تعیین کننده در سمت چپ سیاسی شیکاگو ظاهر شده است و چشم اندازی مترقی را برای شهر ارائه می دهد که فراتر از کلاس های درس آن است. پس از دعواهای شدیداً عمومی با دو شهردار آخر که منجر به توقف کار شد، رهبران اتحادیه ها می بینند که آقای. جانسون فرصتی برای انتخاب یکی از خود، معلم سابقی که هدفش بازسازی شیکاگو با صرف هزینه بیشتر در مدارس و برنامه‌های اجتماعی است، دارد.

با حمایت اتحادیه – و شاید انتقادی تر از آن، پول آن – آقای. جانسون، که از سال 2011 یک سازمان‌دهنده CTU با حقوق دریافت می‌کند، در دور دوم انتخابات 4 آوریل با پل والاس، مدیر سابق مدرسه دولتی که دیدگاه‌های محافظه‌کارانه‌تری در مورد پلیس و آموزش دارد، روبرو می‌شود. با توجه به اینکه دو نامزد نهایی از طرف‌های ایدئولوژیک مخالف حزب دمکرات آمده‌اند، در دور دوم انتخابات مشخص خواهد شد که آیا رای‌دهندگان او را ترجیح می‌دهند یا خیر. طرح والاس برای سرکوب جنایات، استخدام افسران پلیس بیشتر و گسترش مدارس منشور یا Mr. فراخوان جانسون برای هزینه بیشتر در آموزش عمومی و خدمات اجتماعی، اضافه کردن مالیات های جدید و نگاه کردن به مدارس محله به عنوان موتوری برای تغییرات اجتماعی گسترده تر.

آقای می‌گوید: «جامعه‌های مدرسه‌ای ما واقعاً یک عالم کوچک از همه مشکلات سیاسی موجود هستند. جانسون که در مجتمع مسکونی عمومی کابرینی-گرین شیکاگو به دانش‌آموزان راهنمایی مطالعات اجتماعی تدریس می‌کرد و اغلب به زمانی اشاره می‌کند که دانش‌آموزی دستش را بالا می‌برد و به او می‌گفت که باید در مدرسه خوب تدریس کند، نه مدرسه او.

“در آن لحظه بود که من متوجه شدم سیستم ما چقدر شکست خورده است، جایی که دانش آموزان و خانواده های ما می توانند کیفیت را تشخیص دهند، اما باور نمی کنند که شایسته آن هستند.” جانسون در مصاحبه ای گفت. “و بنابراین جایی که من امروز هستم نتیجه آن لحظه است.”

آقای. جانسون که از کار خود در اتحادیه معلمان به مرخصی می‌رود، در ماه اکتبر با نامی کم و مسیری دلهره‌آور برای ارتباط انتخاباتی وارد میدان شد. یک نظرسنجی اولیه نشان داد که او حدود 3 درصد از او حمایت می کند. اما با سپری شدن هفته‌ها، او در نظرسنجی‌ها ظاهر شد و خود را با پخش برنامه‌های تلویزیونی 15 ثانیه‌ای به رای‌دهندگان معرفی کرد و رقبای غافلگیرکننده‌ای را که خطوط حمله اولیه خود را روی نامزدهای شناخته‌شده‌تر متمرکز کردند.

آقای. جانسون 46 ساله که سیاه پوست است، در دور اول رای گیری ماه گذشته دوم شد. او به‌ویژه در بخش‌های لیبرال و عمدتاً سفیدپوست در امتداد دریاچه شمالی شهر و در مناطق شمال غربی مرکز شهر با جمعیت زیادی اسپانیایی‌تبار عملکرد خوبی داشت. آقای. والاس، 69 ساله، که سفیدپوست است، در جایگاه اول قرار گرفت.

آقای. صعود سریع جانسون با هدیه او برای سیاست خرده فروشی تقویت شد، پیامی که با بلوک قابل توجهی از رای دهندگان لیبرال شهر و کمک های مالی بزرگ اتحادیه های کارگری طنین انداز شد. سوابق ایالتی نشان می دهد که از بیش از 5.6 میلیون دلار کمک آقای. کمپین جانسون از ابتدای سال 2022 تا اوایل این ماه گزارش داد که بیش از 5.2 میلیون دلار از نیروی کار سازماندهی شده، شامل مبالغ قابل توجهی از اتحادیه معلمان شیکاگو، فدراسیون معلمان آمریکا، فدراسیون معلمان ایلینوی و شعبه های اتحادیه بین المللی کارکنان خدماتی به دست آمده است. . از پاییز گذشته، اتحادیه معلمان شیکاگو و کمیته اقدام سیاسی آن بیش از یک میلیون دلار به کمپین جانسون کمک کرده اند.

استیسی دیویس گیتس، رئیس اتحادیه معلمان شیکاگو، که بیش از 20000 عضو دارد، گفت: هیچ انتظاری وجود ندارد که آقای دکتر شیکاگو. جانسون در صورت انتخاب شدن، در قفل اتحادیه خواهد بود. اما او گفت که امکان داشتن شهردار که مبارزات مربیان کلاس درس را درک کند و به نگرانی های آنها گوش دهد، معلمان را تشویق کرده است که از او حمایت کنند.

خانم گفت: «در طول این چند سال برای اعضای من سخت بوده است. دیویس گیتس، که اتحادیه‌اش در سال‌های 2012، 2019 و پس از اختلاف با شهردار لوری لایت‌فوت بر سر پروتکل‌های کووید-19، دوباره در سال 2022 درگیر تعطیلی‌های کاری شد. ام‌اس. دیویس گیتس افزود. آنها به دنبال مشارکت هستند.

آقای. روابط نزدیک جانسون با اتحادیه معلمان می تواند مفید باشد: سیاستمداران لیبرال به حمایت اتحادیه طمع می ورزند و در نظرسنجی سال 2019 که توسط The Chicago Sun-Times گزارش شد، 62 درصد از رای دهندگان گفتند که نظر مساعدی نسبت به CTU دارند.

اما در میان هواداران والاس، آقای. روابط جانسون با CTU به محل انتقاد تبدیل شده است. به عنوان یک عضو CTU و سازمان دهنده، آقای. جانسون به اتحادیه کمک کرد تا نفوذ خود را اعمال کند و شهردار را در چندین موضوع به چالش بکشد.

گری چیکو، که رهبری هیئت مدیره مدرسه شیکاگو را بر عهده داشت، گفت: «او کاری را که اتحادیه می‌خواهد انجام دهد. والاس مدیر اجرایی مدارس دولتی شیکاگو بود و از آقای دکتر حمایت کرد. والاس برای شهردار

همانطور که نفوذ سیاسی CTU در 12 سال گذشته افزایش یافته است – ابتدا به عنوان مخالف اصلی شهردار رام امانوئل، که بر تعطیلی مدارس نظارت داشت، سپس با خانم. لایت فوت، که با اتحادیه در مورد شرایط کاری و بازگشایی کووید مبارزه کرد – برخی نقش او را در سیاست شیکاگو زیر سوال بردند. در مصاحبه ای در سال 2021، خانم لایت فوت پیشنهاد کرد که هم CTU و هم شعبه محلی فرمان برادر پلیس، که آقای دکتر را تایید کرده است. والاس و رهبرانش اغلب از جمهوری‌خواهان حمایت می‌کنند، از نقش سنتی اتحادیه‌های کارگری فراتر رفته و آشکارا سیاسی شده‌اند و درگیری اجتناب‌ناپذیر را ایجاد کرده‌اند.

آقای. جانسون، پسر یک کشیش، قصد دارد در صورت انتخاب شهردار، به عضویت خود در اتحادیه معلمان پایان دهد. وقتی از او پرسیده شد که آیا مناطقی وجود دارد که انتظار دارد به اتحادیه نه بگوید، آقای. جانسون مثال خاصی ارائه نکرد.

او گفت: در صورت انتخاب شهردار، “مسئولیت من در قبال کل شهر شیکاگو است.” “و ببین، من هر روز دوستان جدیدی پیدا می کنم. و من یک سری دوستان قدیمی دارم که باید با آنها گفتگوهای سختی داشته باشیم.»

آقای. والاس بارها CTU را مورد انتقاد قرار داده و آقای او را به بند کشیده است. جانسون نسبت به عدم تمایل اتحادیه برای بازگشت به آموزش حضوری در طول همه گیری.

آقای براندون تا حدی مسئول تعطیلی یکی از فقیرترین سیستم‌های مدارس در کشور بود که پیامدهای ویرانگری داشت. والاس در یک مناظره اخیر گفت: “اگر به آمار جنایات نگاه کنید و به خشونت نگاه کنید و به جابجایی و کاهش نمرات آزمون نگاه کنید، می توانید نتایج را ببینید.”

در طول مبارزات انتخاباتی، آقای جانسون شیکاگوی را توصیف کرده است که درگیر نابرابری، خشونت است و مدارسی که منابع لازم را ندارند، محدود شده است. او گفت که این جهان بینی با حضورش در اتاق 309 آکادمی جنر در کابرینی-گرین شکل گرفت، جایی که او از سال 2007 تا 2010 در آنجا تدریس می کرد، زمانی که خانه های بسیاری از شاگردانش به عنوان بخشی از فشار در سطح شهر برای ضربه زدن تخریب می شد. کاهش بلندمرتبه های مسکونی عمومی

“بچه ها با بولدوزرها بیدار می شدند – به معنای واقعی کلمه فقط بولدوزرهایی که تمام روز به ما خیره شده بودند.” جانسون در مصاحبه ای در سلما، آلا گفت، جایی که او این ماه به عنوان مهمان کشیش به آنجا سفر کرد. جسی جکسون برای بزرگداشت سالانه یکشنبه خونین. و خانواده‌هایی بودند که خانه‌هایشان قبلاً برچیده شده بود، بنابراین دانش‌آموزانی داشتیم که سوار دو اتوبوس و قطار می‌شدند تا به مدرسه بازگردند.»

در کابرینی-گرین، همکاران سابق گفتند، آقای. جانسون یک معلم مرد سیاهپوست کمیاب در مدرسه ای بود که تقریباً همه دانش آموزان آن سیاه پوست بودند. او تیم های منحله بسکتبال و پرچم فوتبال را احیا کرد و به عنوان یک مربی پرورش دهنده با یک رشته رقابتی شهرت پیدا کرد. و او به‌عنوان معلمی جذاب اما خواستار شناخته می‌شد که از دانش‌آموزان می‌خواست در روزهایی که سخنرانی می‌کردند لباس بپوشند.

پت وید، افسر امنیتی مدرسه و مربی که با آقای دکتر کار می کرد، گفت: “انضباط و عشقی که به بچه ها نشان داد، بچه ها به او احترام گذاشتند.” جانسون در کابرینی-گرین. «و به خاطر آنچه او به آنها داد سخت کار کردند. بسیاری از مردم نمی توانند این کار را انجام دهند.»

آقای. جکسون، اهل شیکاگوئی که از آقای. پیشنهاد جانسون برای شهردار شدن بر سوابق این نامزد در کار با کودکان در شهری که بسیاری از جوانان فرصت ندارند و گرفتار سیستم عدالت کیفری هستند، تاکید کرد.

آقای “این جوانان آشفته در شیکاگو”. جکسون گفت: “او نمایانگر چهره ای از امید برای آنهاست.”

اما آقای جانسون به دلیل دیدگاه هایش در مورد جرم و جنایت که بزرگترین مشکل در کمپین انتخاباتی است، با انتقاد مواجه شده است. در سال 2020، او کاهش بودجه پلیس را به عنوان یک هدف سیاسی توصیف کرد و از یک قطعنامه شورای شهرستان برای “تغییر بودجه از پلیس و زندانی شدن به خدمات عمومی که توسط مجریان قانون اداره نمی شود” حمایت کرد.

به عنوان نامزد، آقای جانسون سعی کرده است خود را از سؤالات مربوط به کاهش بودجه دور نگه دارد و او خواستار استخدام کارآگاهان پلیس بیشتر و همچنین افزایش بودجه برای خدمات بهداشت روانی شده است.

آقای. جانسون گفت که شباهت‌هایی بین انتقاداتی که از پلیس با آن‌ها داشت و انتقاداتی که 40 سال پیش علیه هارولد واشنگتن، اولین شهردار سیاه‌پوست شیکاگو وارد شده بود، می‌دید.

“این برای شهر شیکاگو چیز جدیدی نیست: حمله دیگری به یک مرد سیاهپوست به عنوان یک رهبر منتخب که متعهد به سرمایه گذاری روی مردم است.” جانسون گفت.

اما درست همانطور که روابط او با اتحادیه معلمان توسط مخالفان سیاسی او تصرف شده است، بدبینی نسبت به آقای. تأیید والاس از اتحادیه پلیس می‌تواند فرصتی برای آقای. جانسون

اسکات لوئیس، ساکن شمال ساید، گفت که با آقای دکتر موافق است. والاس که جنایت از کنترل خارج شده بود. اما او همچنان قصد داشت به آقای رای دهد. جانسون

“در مقایسه با دیگران، او برای سلیقه من با FOP کمی راحت به نظر می رسد.” لوئیس در مورد آقای والاس پلیس نقش مهمی دارد، اما به نظر من اصلاحات مهم است.»

گزارش توسط رابرت کیاریتو از شیکاگو و متیو روزنبرگ از واشنگتن

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما