تعلّه ما إنداء استمای امن بیت به کتیندیر است

به منظور نظارت مستمر بر فعالیت مدیریت‌های مناطق و شعب استان‌های بانک ایران زمین و همچنین ایجاد فضای صمیمی بین مدیریت و روسای حوزه حراست بانک با مناطق، بازدیدهای استانی مدیریت امور حراست در برنامه کاری مدیریت قرار گرفت.

به لوگر نبز بازار به نقل از لیکنگ کے بانک ایران زمین; بر حمین علیرضا یارقلی یارقلی اسمایر المدیراعل و مدیر عروستان به ههم علی فتاهی امروس تعریف کابیلی هاینی و محمد حسینی کانرویی امرور شعب استانی بانک با علیاده شعب استان البرز دیدار کیدار کیدار

حتادة همايش «الزامات غسطاء در بانك» با موسوريت انترفاء قاعدة و ملاحات غذاء در عرض المزيد از دير كاماءة امور غسطاء در اين سفر بود.

یارقلی در این جلسه وظیفه حراست را پیشگیری از حوادث و ایجاد همفکری با همکاران و رسیدگی به آنها اعلام کرد و گفت: یکی از اهداف مدیریت حراست در استان آشنایی با همکاران است. عرض المزيد

این مدیر حراست افزود: همه ما در تلاش هستیم تا خدمات ایمن را در فضایی امن به بانک ارائه دهیم و مشتریان با خیالی آسوده از این خدمات استفاده کنند.

یارقلی ضمن تشریح مدیریت متفاوت امور حراست در بانک خاطرنشان کرد: امنیت امنیتی در سه حوزه امنیتی، امنیتی، کارکنان و امنیت، فناوری اطلاعات کند.

در عرض المزيد فتاحي زجاجة بانك يران زمين را مصداق برز سيانت كردان، صداشتن و صحداف از ساعلة در مساعدة نمليات دانست و گفت: همه تاله و تعدد منازلة جرستان در جينت علي صفات و علوم فكري و عناوين و مادي السلام است.

مدیر توسعه سرمایه انسانی افزود: آنچه مدیران تحت عنوان وجوه ارزنده بانکی برای حمایت و صیانت از همکاران شما تلاش می کنند و برای آرامش روحی و امنیت روحی و روانی شما مطابق با شرایط بانک به دنبال آنها خواهیم بود. .

حسین کناروی در این دیدار، رسالت صیانت و مراقبت از مهمترین سرمایه سازمان یعنی نیروی انسانی را بیان کرد و گفت: افرادی که در این حوزه مسئولیت دارند، واقعا دلسوز هستند و بیشتر به دنبال پیشگیری هستند تا مشکلات ایجاد شده را پیگیری کنند. سازمان.”

مدیر امور عمومی استان افزود: ما وظیفه بانکدار بودن را داریم پس باید برای انجام امور مشتریان بانکی هوشیار و آگاهی کامل از دستورالعمل ها و دستورالعمل ها داشته باشیم.

محمد رسول از مدیران خوب مردم استان در این دیدار ضمن ارائه اطلاعاتی از عملکرد استان در سال های اخیر گفت: همکاران شاغل در بانک ایران به یکدیگر احترام بگذارند، به یکدیگر احترام بگذارند، مشتری بگذارند. و مشتریان را سرلوحه کار خود قرار داده و تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات با کیفیت برای جلب رضایت مشتریان به کار می گیرند.

سردار عباسعلی محمدیان فرمانده نیروی اداری استان البرز به هماهر مجموعة ناظمی استان و رضا جافری مدیر امور اقتصادی استان البرز از همان فیلمین این برامین بود.

سردار محمدیان در این دیدار موضوع امنیت در جامعه را یکی از ضروریات عنوان کرد و گفت: امنیت به اندازه امنیت مهم است و تنها کاری که باید انجام دهیم حفظ آن در حوزه اجتماعی است و شما بانکدار هستید. به منظور حفظ اموال مردم اعتماد

در عرض المزيد جعفري در خصوص صيانت از بيان و موضوع جعل اسناد اظهار داشت: ما به مردم خود اعتماد داريم و نيازمند حفظ الفاظ و صرفه جويي در هزينه مراجعان هستيم.

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما