{بیشترین بهره را ببرید} از طراحی قالب وردپرس استفاده کنید

برای سایت های بزرگ با رابط پیچیده یا آن هایی که به اصالت خاصی نیاز دارند، ایجاد یک قالب سفارشی کاملاً متناسب با نیازهای خاص و با پشتیبانی از توانایی ها و مزایای CMS می تواند خود را به عنوان بهترین و با بالاترین عملکرد نشان دهد. پوشه img ، JS و پوشه ی کتابخانه ی شما ( library ) بسیار بزرگ می شود و بدون اینکه متوجه شوید، theme شما یک چهارم گیگابایت را اشغال می کند. این فایل ها در پوشه ای به نام پوشه های قالب قرار می گیرند. افزونه های طراحی قالب وردپرس علاوه بر رابط بصری خود، دارای ویژگی های مختلفی هستند که فرآیند را آسان تر می کند. شرکت دارکوب با حدود 20 سال سابقه در زمینه طراحی وب سایت جزو معتبرترین شرکت های طراحی سایت در تهران می باشد.

مبحث طراحی سایت اگر به صورت اصولی و بر اساس استاندارد های روز انجام نشود ، قطعا به مشکل خواهد خورد. در طراحی قالب وردپرس می توانید به ویژگی هایی که می خواهید فکر کنید و بر اساس نیاز خود ویژگی ها را انتخاب و در قالب پیاده سازی کنید. تم های وردپرس می تواند کنترل بیشتری بر نگاه و ارائه مطالب در وب سایت شما داشته باشد. فقط این نکته رو هم باید یادآور شویم که قالب هایی که توسط خود وردپرس ارائه می شوند نسبتا سبک ، سریع و قابل اعتماد هستند و قالب هایی که به صورت چند منظوره با امکانات بالا ارائه می شوند خیلی مشکل ساز می شوند. سوال اینجاست که اصلا قالب یا تم برای سایت چیست و چگونه باید باشد؟ استفاده از قالب های آماده و از پیش ساخته که جنبه های طراحی در آن رعایت شده است می تواند منجر به یک طراحی سایت ارزان و در عین حال قوی و حرفه ای شود. طراحی قالب وردپرس نسبت به ساخت سایت از ابتدا مزایای دارد.

بنابراین کسانی که میخواهند سایت خود را سریع راه اندازی کنند از قالب ها و تم های آماده وردپرس استفاده می کنند. بدین معنی که برای پیاده سازی عملکرد های بیشتر که دقیقاً منطبق با نظر شما باشد، مجبور شوید یک طراح سایت استخدام کنید و یا هزینه ی بیشتری متقبل شوید. قالب طراحی شده شما می بایست سرعت لود بالایی داشته باشد، از لحاظ سئو کاملا بهینه سازی شده باشد و مهم تر از آن از لحاظ امنیت کاملا نفوذ ناپذیر طراحی شود. طراحی قالب وردپرس ارزان شما بایستی با اصول و قواعد سئو سازگار باشد.

شما با یک جلسه آموزشی کوتاه هم می توانید با تمامی بخش های قابل استفاده از یک قالب وردپرس آشنا شوید و بدون کمک گرفتن، تغییرات و بروزرسانی های مورد نظرتان را اجرایی کنید. شما براحتی می توانید بدون نیاز به دانش کدنویسی خاصی با قالب های وردپرس کار کنید و تنظیماتی که می خواهید را انجام دهید. کار کردن با پلتفرم وردپرس بسیار ساده است و حتی افراد مبتدی بدون نیاز به دانش کدنویسی، با استفاده از وردپرس می توانند وب سایت طراحی کنند. افزونه طراحی قالب وردپرس Headway4. بهتر است پیش از اقدام به طراحی قالب وردپرس ارزان به ویژگی های مورد نیاز وب سایت خود فکر کنید تا در آینده مجبور به بازطراحی و ایجاد تغییر در وب سایت خود نشوید. اگر به دنبال طراحی قالب وردپرس ارزان هستید می توانید از قالب های آماده شرکت دارکوب استفاده نمایید.

چند نکته کلیدی که در طراحی قالب وردپرس از اهمین بالایی برخوردارند را اشاره میکنیم . با آموزش دیدن طراحی پوسته وردپرس به طور کامل، شما خواهید توانست برای خود یک سایت وردپرس کامل مطابق با ایده و سلیقۀ خود داشته باشید. افزونه طراحی قالب وردپرس WordPress Themes Generator6. طراحی قالب اختصاصی وردپرس بسته به طرح گرافیکی و امکانات آن متغیر است. دایرکتوری تم وردپرس سایت رسمی برای تم وردپرس است که بررسی و بازرسی شده اند و رایگان برای دانلود هستند. لطفا فیلدهای فرم را با دقت تکمیل کنید تا بتوانیم درخواست تان را سریعتر بررسی و به آن پاسخ دهیم. ۵. کد نویسی را از یک قالب از پیش طراحی شده ساده شروع کنید و گسترش دهید. این شرکت یک ( cms )( content manage system ) یا یک محیط یا سیستم مدیریت محتوا با نام وردپرس ( wordpress ) ایجاد کرده است که براحتی با این سیستم می توانید سایت خود را ایجاد کرده و طراحی سایت خودتان را خودتان انجام دهید. بخش پوسته ها ، تم های زیادی را برای دانلود قرار داده است که با نصب این تم ها در وردپرس می توانید براحتی ظاهر سایت خود را تغییر دهید یا ویرایش کنید.

فایل zip را به دستگاه محلی خود دانلود کنید. در زیر می توانید نسبت هر کدام از دستگاه (Device) ها را در بازدید وبسایت نمایش کنید. اگرچه در طراحی سایت با استفاده از طراحی قالب وردپرس نیز می توانید هر نوع عملکردی را پیاده سازی کنید، اما شاید کمی محدود شوید. با توجه به نیاز صد در صد کسب و کار ها به یک وبسایت برای اینکه به رونق و حیات کسب و کار خود ادامه دهند ، تخصص طراحی سایت به یکی از پردرآمد ترین شغل های جهان تبدیل شده است که در صدر رتبه های جهانی از نظر شغل های پردرآمد قرار می گیرد و در عین حال به یک فرصت برای هنرجوهای این حوزه تبدیل شده است که پل ورود به درآمد میلیونی را فراهم میکند.

برای توضیح بهتر قالب اختصاصی و مشخص شدن تفاوت آن با قالب آماده وردپرس، باید گفت که قالب اختصاصی محصولی است که به صورت صفر تا صد و با توجه به نیازهای یک شرکت یا کسب و کار طراحی و کد نویسی می شود. بنابراین بهتر است قالبی طراحی کنید که سرعت خوبی داشته باشد. با توجه به تمامی نکاتی که در بالا به آنها اشاره شد، اگر تمایل دارید از قالب وردپرس از پیش آماده استفاده نمایید، بهتر است قالب مورد نظر را با اطلاعات و مشاوره درست انتخاب کنید. لطفا در صورت اقدام به دانلود تا انتها فرایند دانلود ، این صفحه را باز نگاه دارید. برای سفارش طراحی قالب وردپرس باید از طریق فرم سفارش طراحی قالب وردپرس اقدام فرمایید. به همین دلیل خیلی از کاربرانی که به دنبال طراحی سایت سریع و مقرون به صرفه برای شغل و حرفه ی خود هستند تمایل به طراحی قالب وردپرس ارزان دارند. وردپرس را براحتی می توانید از سایت آن دانلود کنید.

شما می توانید بین تم ها را با استفاده از پنل مدیریت ظاهر تغییر دهید. یعنی قالب های از پیش ساخته شده ای هستند که می توانید آنها را مطابق با برند و سبک خود تغییر دهید. برای طراحی سایت علاوه بر استفاده از قالب وردپرس و از پیش طراحی شده می توانید از طریق کدنویسی نیز اقدام به طراحی کنید. استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس و طراحی قالب وردپرس ارزان مزایای بیشماری از جمله صرفه جویی در زمان و بودجه دارد. برای طراحی قالب وردپرس ارزان خود چه ویژگی هایی را باید در نظر بگیرم؟

اگر به دنبال طراحی وبسایت با استفاده از کدنویسی هستید، در صورت تمایل می توانید سفارش طراحی سایت خود را به شرکت دارکوب دهید. از ابتدا به دنبال قالب وردپرس بروم یا اینکه طراحی قالب وردپرس به صورت اختصاصی را انتخاب کنم ؟ شرکت دارکوب با بیش از 19 سال سابقه کار، پیشرو در ارائه ی خدمات طراحی و سئو سایت انواع مشاغل می باشد. این مجموعه به لطف خداوند متعال ، همراهان و مشتریان وفادار هم اکنون ضمن سابقه بیش از 15 سال در حوزه چاپ و تبلیغات و میزبانی بیش از 1500 مورد از مشاغل ( تولیدی ، شرکت ، ارگان و سازمان ) با ارائه خدمات طراحی و چاپ اوراق اداری ، اقلام و هدایای تبلیغاتی و تجهیزات نمایشگاهی درخدمت شماست.

طراحی سایت با استفاده از کدنویسی معمولاً گران و زمانبر است. معمولا یکی از رایج ترین سوالات در میان کاربران این است که با وردپرس چه سایت هایی می توان ساخت ؟ اشتباهاتی است که طراح قالب وردپرس می تواند در هنگام ساخت یک Theme وردپرس انجام دهد. امیدواریم که به عنوان یک توسعه دهنده ی theme و یا طراح قالب وردپرس چنین مواردی را هنگامی که در حال توسعه و ساخت یک theme جدید در وردپرس هستید، هرگز انجام ندهید. طراحی قالب وردپرس بایستی در عین سادگی، کیفیت بالایی داشته باشد. در این مقاله سعی کردیم به نبایدها درهنگام طراحی قالب وردپرس بپردازیم. یک تم وردپرس مجموعه ای از فایل هایی است که با هم برای ایجاد یک رابط کاربری گرافیکی با یک طراحی متحد سازی زیرزمینی برای یک وبسایت یا وبلاگ کار می کنند. برای طراحی سایت با استفاده از کدنویسی باید به اندازه کافی در زمینه ی کدنویسی دانش داشته باشید. در واقع باید گفت که اصل ساخت سایت یا بلاگ با وردپرس در قالب آن خلاصه می شود.

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما