بیانیه ۲۲۷ نماینده: قوه جدایه با حرکت‌ترینی اگتمشین نمی‌کند

227 نر از outhyright گان irysh ش maj ش maj ای نو با رو رو رونی زته زته زته است زته زته س س ز ز ز ز ز ز

به روبوت ایرنا، در پیاین جلاسی علی روز (یکشنبه، 15 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی درخواست بیانیه 227 نفر از کوه جدایی بری کرایت شد.

در ين بايهانة وظيفه آست: ملت عزيز و غرامن ايران در تول 40 سال غيستان دوشمان آن ملت از هر ذلک‌اي جينت زدان و نبوداي ايران عزيز بردند، تهريک کوموله و دوم کرت در کردستان، خلک عرب در خوزستان، کيلة گنبد کووس، نمر Various. از جمله کودتا در کشور، تحمیل جنگ 8 ساله بر ملت ایران و حمایت مالی و تسلیحاتی به حدود 40 کشور جهان از صدام بعث، ایجاد شورش های مختلف در سال های 78، 88، 96 و 98، اختصاص یافت. بودجه برای طایفه برای نابودی ملت ایران، اعمال شدیدترین تحریم ها دنیا مانند تحریم های بانکی و مالی است، تحریم در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی، تحریم کشتیرانی، تحریم های هوانوردی و حتی تحریم های پزشکی، دارویی و پزشکی. بخش‌های تجهیزات.

نمايندگان تاكيد كردند كه دشمنان علاوه بر شكست ملت ايران در عراق، سوريه، فلسطين، لبنان و يمن نيز شكست خورده اند.

در این بیانیه با اشاره به اغتشاشات اخیر در کیشور نوشتند: در این اغتشاشات، آمریکا و دیگر دشمنان آشکارا وارد میدان شده و به تحریک و سازماندهی، بودجه و سلاح با سلاح سرد و گرم تهیه کرده و فرماندهی ارتش را بر عهده گرفته اند. the riots and cut off Nazer از برکی جوانها که تحت آفست تعریف ایران هستند و بریک از آرازل واباش را به جان این مردو و نیروهای حفظی سیستاند کمزیر به سیسمونی و شهدای ده تن از مردو عزیز ایران اسلامی است.

این نمایندگان تاکید کردند: از نمایندگان این ملت می خواهیم هرچه سریعتر با همه مسئولان کیشور از جمله قوه قضائیه با رزمندگانی که مانند داعش با سلاح سرد و گرم جان و مال مردم را افشا کردند، برخورد کنند. و در هر لباس و کلاس درس قضای الهی را نسبت به رزمندگان بیاموزید و به حیات بخش قصاص را دستور دهید تا به همگان تابیت شود جان و پول و امنیت و ناموس مردم جهان خط قرمز در نظام و در این دستور، با کسی انجام نخواهد شد.

مردم ملت از پاسداران و به ویژه نیروهای امنیتی و همچنین ملت ایران قدردانی می کنند و قوه قضائیه از قوه قضائیه خواست با مسئولین این جنایات و با همه کسانی که در این جنایت کمک کردند و باعث این جنایت شدند برخورد قاطع کند. تحریک اغتشاشگران، برای انجام همان کاری که برخی از سیاستمداران انجام می دهند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی بعد از تقریط قرائت در بیاینة شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر موناقیک»، «مرگ بر فتنه غر» و «خونی که در رگ ماست هدیا به رحب ماست» سردادند.

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تماس با ما