(عکس) ماشین مفهومی لینکلن L100; خودران و مجلل

فرارو-در میان بسیاری از خودروهای لوکسی که امسال در Pebble Beach Concours d’Elegance شرکت کردند، یک خودروی مفهومی جدید لینکلن به نمایش گذاشته شده است.

راستی، لینکلن L100 یک فست بک بلند و شیک است که به غرور گذشته این شرکت احترام می گذارد و نمای کلی از خودروهای لوکس آینده این شرکت را ارائه می دهد.

لینکلن

تراشین کنست جدید لینکلن از مدل L سال 1922 لهم شده است. L100 یک خودروی الکتریکی است که طراحی مناسبی برای آینده دارد. این ходرو ду دِرب بی‌گور تارد که بخ بیرون در بر روی لولا‌های اینترنت میچند. در اینجا منزر از درب، اساساً به همه کیز از گلگیرهای جلو تا عقب می‌بهسته. سقف خودرو را می توان در صورت نیاز بالا برد و ورود و خروج را برای مسافران آسان کرد.

لینکلن

از آنجایی که لینکلن L100 را یک وسیله نقلیه کاملاً خودمختار می بیند، فقدان کنترل ها و ابزار دقیق رانندگی در این خودرو کاملا مشهود است. خودروی لینکلن L100 دارای فضای داخلی است که متناسب با نیاز مسافران قابل تنظیم است. مسافران می توانند روبه روی هم بنشینند و رو به روی هم باشند. کنسول مرکزی این خودرو مجهز به نمایشگر دیجیتال است.

لینکلن

این تنها آیتم دیجیتالی در کابین راننده نیست، بلکه کف خودرو نیز دیجیتال است و فضای داخلی پر از نورپردازی است که پناهگاهی امن و لذت بخش را برای مسافران به ارمغان می آورد. با توجه به اینکه این خودرو تنها یک خودروی مفهومی است، هنوز اطلاعاتی در مورد برد، سرعت و سایر پارامترهای عملکردی آن ارائه نشده است.

لینکلن

لینکلن

لینکلن

لینکلن

لینکلن

لینکلن

لینکلن

لینکلن

لینکلن

منبع: motor1

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

تماس با ما