موازیگیری مدیرامیل مایکروسافت علیه دستیارهای سویتی: همی آنها کامی پیکہAND

دستیارهای صوتی هوشمند در حوالی سال 2014، زمانی که مایکروسافت سرویس کورتانا را به جنگ فرستاد، سرفصل های زیادی را به خود اختصاص دادند. ایده فرمان دادن به کوشی از ترایک کلام، در کیں ہے ہے ہے، اما می تواند در هد انتزیرات نیمی باشد.

اکنون که ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی محبوبیت زیادی پیدا کرده اند، آیا آماده ایم بهترین دستیارهای صوتی را ببینیم؟

Windows Central می گوید که آمازون یک پروژه شکست خورده است. همچنین بسیاری از تحلیلگران بر این باورند که تصمیم مایکروسافت برای کنار گذاشتن دستیار صوتی کورتانا درست بوده است.

دستیار آمازون با این هدف طراحی شد که کاربران را قادر به خرید آنلاین راحت‌تر کند، اما به مرور زمان این دستگاه به ویژگی‌های بیشتری مانند سازگاری با دستگاه‌های خانه هوشمند مجهز شد. با عدد الاكسامة نوعوتياها، دستیار اووسی هومشدن برای امازون كمه پرزینه است.

گ ی‌ش @آ furnes آ

ساتیا نادلا, the administrator of Microsoft, در انگرتی‌های جدید علیه دستیارهای صوتی هومشدن موزة است: «همه‌ای آن‌ها در یک سنگ، بدود بود. فرقی دهرد که به کورتانا کیندینید کی کی کی بہ کورتانا کی کے کے کے و Google Assistant و سیری. تومی از سریوس‌ها به درد نمی‌خورند מא טלובי דאשטים קער בוד מחפלי חדיים ברים באיש אז אז אפניטים בועודוע

مدتی است که تمرکز مایکروسافت از کورتانا تغییر کرده است، سیستم های مبتنی بر هوش مصنوعی مانند ChatGPT و Bing Chat در کانون توجه قرار گرفته اند. مایکروسافت به هوش مصنوعی اهمیت زیادی می دهد و احتمالاً در پایان فناوری خود را به نرم افزارهای بیشتری تزریق می کند. حتی گفته می شود که ویندوز 12 نیز با تمرکز بر هوش مصنوعی عرضه می شود.

آدام چیر، ایک از خلیکان سیری، می‌گوید که پیپماً دستیارهای سویتیر به‌لتف هوش سیری، عملکرد بهتری از خود نیشن داد. О миговей кош шадит دوران Ренссанс дестиярхай сути хоушменду можей бод.

Giovanna Yu

گیک بیکن. ماون قهوه. ارتباط ظریف جذاب. متخصص مواد غذایی به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما