سیمی‌های رایجی که می‌گوید شما درایید

يك رواشناس گفت: افسردگي يكي از شايع ترين بيماري هاي قرن حاضر است كه گاه از آن به عنوان «سرماخوردگي روح» ياد مي شود، مانند هر بيماري ديگري علائمي دارد كه با تشخيص در محل و تداوم در روند درمان، ، امید به بهبودی یک فرد کامل وجود دارد.

به روبوت اسنا، علی درک روانشانا کرد: علائم مربوط به افسردگی مداوم است، بیش از دو فَتَه در فرد باهی م‌ماندان و بدون درمان، از شکته در کاشته نیمی‌شود.

وی با کیں به اینکه شکت بروز شمست بروز در هر فرد در هر فرد کیکھیں است، کرد داد: کلب کھیل این در کے در کود کود رجہ میبرد.

درخشان با اشاره به اینکه معمولاً علائمی مانند بی قراری، بی قراری و خشونت در افراد افسرده دیده می شود، نوشت: عصبی بودن عاملی برای افسردگی پایدار است، وقتی عصبانیت به خوبی تشخیص داده نشود، منجر به پرخاشگری می شود.

این روانشناس تصریح کرد: این رفتار در فرد خود تخریبی ایجاد می کند و باعث افسردگی می شود، هر فردی که مدام در رفتار خود دچار پرخاشگری و خشونت می شود یا سریع عصبانی می شود باید راه حل تردیمی را از یک مسولاسی و روانشناس کمک کیتن پیدا کرد.

وی با اشاره به اینکه خودانتقادی تفکر انتقادی فرد نسبت به رفتار خود است، تصریح کرد: با این تفکر می توانیم نقاط ضعف خود را بشناسیم و از اشتباهات خود درس بگیریم، اما جنبه مخرب خودانتقادی زمانی نمایان می شود که انسان نمایان شود. دائماً اشتباهات را یادآوری می‌کند، طوفان‌هایی را که در مهند خود به عجود می‌افرد و در آن‌ها با آن‌ها، عزت‌نفس ر کود از بی‌بن می‌برد.

درکشان با کیں به اینکہ یکاز یککہہ۔۔۔۔۔۔ در کودانگہ درونی درونی در کودانگادی شمبت است.

این روانشناس با اشاره به اینکه یکی از بدترین علائم افسردگی ناامیدی است، افزود: ناامیدی در افراد افسرده مانع از درمان بیماری خود می شود، افسرده هایی که دست به خودکشی می زنند معمولاً کسانی هستند که به دلیل شدت ناامیدی به دنبال آن می روند. درمان و بهبودی خود امیدی ندارند

وی با اشاره به اینکه ناامیدی در افزایش افسردگی نقش دارد، تاکید کرد: ناامیدی در افرادی که افسرده هستند با شروع ناکامی ها افزایش می یابد، این شکست ها واقعی یا خیالی است و انتقاد از خود نقش مهمی در ایجاد شکست های خیالی دارد.

درخشان با اشاره به اینکه افراد افسرده به چیزهایی که قبلاً از آنها لذت می بردند علاقه مند هستند، ادامه داد: به مواردی مانند تماشای فیلم، ورزش و حضور در کنار دوستان پدیده عدم لذت می گویند.

این روانشناس افزود: اگر علاقه خود را از دست بدهید، احساس تنهایی تشدید می شود و باعث افزایش افسردگی می شود، گاهی این بی علاقگی نتیجه تغییر هورمون های تنظیم کننده پاداش و تغییر در انتقال دهنده های عصبی است که در آن وجود دارد. شکستن چرخه خود تخریبی برای افراد افسرده بسیار دشوار است.”

وی به این نکته اشاره کرد که فرد افسرده تمایلی به غذا خوردن ندارد و از غذا لذت نمی برد و ممکن است با عصبی بودن غذا بخورد، عمداً یا سهواً تغییری در وضعیتش ایجاد کند و شروع به خوردن کند. گفت: از در در در در وزن نقش دارد.

درخشان ادامه داد: ترس، اضطراب و نشخوار دائمی مشکلاتی را در نحوه خوابیدن ایجاد می کند، افرادی که از کم خوابی در شب رنج می برند، در طول روز بیشتر می خوابند، ادرار می کنند یا قهوه می نوشند که همه اینها باعث بی خوابی این افراد در شب می شود داکر مشکل دارند. می کند

این روانشناس با بیان اینکه کم خوابی باعث تشدید افسردگی می شود، افزود: بر اساس این تحقیقات 40 درصد از جوانان به ویژه زنان در هنگام افسردگی بیشتر می خوابند بنابراین افراد افسرده که در طول روز زیاد می خوابند در واقع خواب پیدا کرده اند. به عنوان راهی برای فرار از مشکل

وی گفت: اینگونه بدن افسرده است، تحت فشار است و این حالت با التهاب همراه است.

درخشان با عنوان: افرادی که از افسردگی رنج می برند علائمی مانند خستگی، تنبلی و ضعف جسمانی دارند، در خواب بی نظمی را مشاهده می کنند و این به هم ریختگی باعث تشدید خستگی می شود، در این افراد خستگی به صورت لکنت زبان، کسالت و کندی حرکات بدن دیده می شود.

این روانشناس با اشاره به اینکه گاهی اوقات افراد افسرده از مشکلاتی مانند درد معده، درد مفاصل و کمردرد شکایت دارند، افزود: انتقال دهنده های عصبی سروتونین و نوراپی نفرین نه تنها بر حالات روحی تاثیر می گذارند بلکه بر برخی فرآیندهای بیولوژیکی و عصبی بدن نیز تاثیر می گذارند و ممکن است. दर्द दर देडन शोंदेन

وی ادامه داد: افسردگی در نحوه تشخیص درد در مغز نیز تاثیر دارد، سیگنال های دردی که معمولا نادیده گرفته می شود در هنگام افسردگی تقویت می شود، افراد افسرده توجه منفی زیادی به خود دارند، به عنوان مثال ممکن است به درد حساس باشند و موارد دیگر. حد بر روی آن توکرید کے در شولد هد بر روی آن کے کے

وی با اشاره به اینکه روش های درمان شناختی رفتاری و دارودرمانی به صورت جداگانه یا با هم به درمان افسردگی کمک می کند، تاکید کرد: این بیماری در برخی افراد به راحتی و به سرعت قابل درمان است و برخی دیگر نیازمند درمان مستمر هستند.

Sam Mcknight

دانشجوی آماتور. مجموع ماون سفر. کارشناس مواد غذایی بیکن نرد. کارآفرین. فن آبجو. عاشق فرهنگ پاپ

تماس با ما