کلید موفقیت شما: لایک اینستاگرام

Free vector social influencer class="lazyload lazyblur-up" background اگر در اینستاگرام فعال باشید و با الگوریتم این اپلیکیشن آشنایی داشته باشید، می دانید فالوورهای فعال اهمیت بالایی دارند. امروزه این شغل یکی از شغل های پرطرفدار است و از این راه درآمد بسیار بالایی کسب میکنند. مهمترین دغدغه افراد برای خرید فالوور این است که از کجا فالوور اینستاگرام بخریم؟ کاربر ایرانی میتواند با شما و دیگر کاربران در تعامل باشد، از برند شما برای دوستان خود تعریف کند و مشتریان شما را گسترش دهد. طبعا وقتی یک پیج شروع به فعالیت میکند، تعداد فالوور های آن مهم خواهد بود و زمانی که یک پیج برای هدف تبلیغاتی و یا یک کسب و کار شروع فعالیت می کند، در صورتی که ابتدای کار تعداد فالوور های آن پایین باشد، دیگران به آن پیج اعتماد نمی کنند، چراکه اغلب افراد در شبکههای اجتماعی تمایلی به فالو کردن یک پیج با عدد پایین تر ندارند، هر چند که بدانند این پیج در ابتدای راه است. خیلی از کسب و کارها و افرادی که دارای پیج تجاری در اینستاگرام هستند دغدغه اصلی شان تعداد فالوورهای پیج شان است. اما فالوورهای ارزان، مخلوطی از فالوور های فیک و واقعی است که در بازههای زمانی کوتاه مانند هر 3 یا 4 روز یکبار آنلاین شده و پستهایی منتشر شده در اینستاگرام را مشاهده میکنند.

چهار دلیل برای دوست داشتن خرید فالوور اینستاگرام جدید

درست است که شاید افزایش فالوور فیک به نظرتان خیلی حائز اهمیت نباشد اما از زاویه دید سایر کاربران اینستاگرام هم بررسی کنید. برای مقایسهی قیمتها کافی است که نگاهی به پلنهای موجود در سایت بیاندازید و آن را با سایر وبسایتها مقایسه کنید. اما اگر همین الان پیج دارید و فقط دغدغه اصلی تان تعداد فالوورهای پیج تان است پیشنهاد می شود فالوور اینستاگرام خریداری کنید. بله یکی از سریع ترین راه ها خرید فالوور اینستاگرام است اما به شرط اینکه فالوورهای واقعی و فعال خریداری شود نه فیک!

حالا سوال مهمی که اینجا مطرح است اینه که چطور می توان خیلی سریع فالوورهای پیج را بالا برد؟ تمامی فالوورها بر اثر تبلیغات صورت گرفته و با رضایت خودشان پیج شما را فالو می کنند. یعنی زمانی که اقدام به خرید فالوور اینستاگرام کنید نهایت در همان روز کل فالوورهای درخواستی شما وارد پیج تان می شود. اگر خواستار تبلیغ محصول یا خدماتی هستید، ارائه و فروش آن ها مسئله بسیار با اهمیتی به شمار می رود. این آپشن هم برای افزایش تعامل بسیار مفید بوده و توصیه میشود.

جبران ریزش اختصاصی با قیمت مناسب همواره در بین پنل های اینستاگرام پیشرو بودیم و مفتخریم که این سرورها را بصورت اختصاصی در سایت خود برای کاربران عزیزمان فراهم آورده ایم.در کنار خرید فالوور میتونید از خرید لایک اینستاگرام ارزان نیز استفاده کنید. خیلی از دوستان بین خرید فالوور اینستاگرام برای پیج فعلی خود و خرید پیج اینستاگرام آماده شک دارند. اگر فالوور واقعی اینستاگرام بخرید به هیچ وجه برای پیج تان ضرر نخواهد داشت چون فالوورها فعال و ایرانی هستند. خرید فالوور اینستاگرام شاید نتواند پستهای پیجتان را مستقیماً به اکسپلور برساند، اما باعث میشود فروش محصولاتتان بیشتر شود؛ چون همانطور که گفته شد، زیاد بودن فالوور اعتبار پیج را افزایش میدهد و کاربران راحتتر میتوانند به شما اعتماد کنند. سعی کنید اطلاعات دقیق و مفیدی از پیجتان در زمان ثبت سفارش وارد نمایید تا کیفیت خدمات بالاتر برود و همچنین یکی از خدمات ارزنده گروه ما این است که در صورت عدم رضایت مشتری بازگشت وجه نیز انجام میشود. شما میتوانید به راحتی و بدون ثبت نام از طریق پکیج های موجود در همین صفحه و یا از طریق بخش ثبت سفارش سریع ، سفارش فالوور خود را ثبت کنید.در صورت ثبت نام در سایت نیز میتوانید به بخش های مختلفی برای پیگیری وضعیت سفارش خود دسترسی داشته باشید.

شما می توانید بهترین نوع فالوورها و خدمات را برای پیج اینستاگرام خود انتخاب کنید و خیلی راحت آنها را از سرویس دهنده های معتبر دریافت کنید تا از این مزیت بهره مند شوید. سایت معتبر برای خرید فالوور اینستاگرام کدام است؟ با این وجود توصیه میشود که اگر در هر صورت قصد خرید فالوور دارید، حتی الامکان از سایتهای معتبر اقدام به خرید کنید و توجه داشته باشید که سایت فروشنده فالوور دارای مرکز پشتیبانی باشد. در این قابلیت کاربران میتوانند یک پست را به صورت مشترک در دو پیج منتشر کنند. نحوه استفاده از این قابلیت را در مقاله پست مشترک اینستاگرام یاد بگیرید! قابلیت جدید اینستاگرام با عنوان Instagram Collabs دقیقا این امکان را برای کاربران فراهم میکند. وب سایت مای ممبر این امکان را برای شما قرار داده است که کمترین فالووری که می توانید بخرید 100 عدد باشد و این کار بسیار مورد استقبال کاربران وب سایت مای ممبر قرار گرفته است. مزیت هایی که درباره سایت های قبلی ذکر کردیم درباره این سایت هم تاحدود زیادی صادق است.

  • خدمات مورد نیاز تلگرام را نیز ارائه میدهد
  • عدم حساسیت الگوریتم اینستاگرام
  • برای خرید بیش از 50K فالوور نیاز به احراز هویت دارید
  • دارای نماد اعتماد الکترونیک می باشد
  • هنگام خرید سفارش آیدی اینستاگرام خود را تغییر ندهید
  • پشتبانی 24 ساعته

در این مقاله سعی کردیم تاثیر خرید فالوور اینستاگرام را بر رفتن پستها به اکسپلور بررسی کنیم. فالوورهای فیک در واقع حسابهای اینستاگرامی هستند که به تعداد زیاد توسط کامپیوترها ساخته شده و هیچ انسانی در حال استفاده از آنها نیست. در واقع پکیج های مختلفی برای خرید فالوور اینستاگرام وجود دارد که فالوور ارزان هم یکی از آنهاست. فعلا تیم رسمی وب سایت خرید فالوور اینستاگرام ، هیچگونه برنامه یا نرم افزایش برای مشتریان خود ندارد و هربرنامه یا اپلیکشنی بخواهد از برند و نام شرکت ما سوئ استفاده کند، ما حتما پیگیر قانونی خواهیم کرد. وب سایت های زیادی هستند که در زمینه فروش فالوور اینستاگرام فعالیت دارند. وب سایت خرید فالوور اینستاگرام، یکی از پایینترین نرخهای آنفالو را دارند و خدمات پس از فروش آنها نیز بینظیر است. این سوالات ممکن است همین حالا در ذهن شما وجود داشته باشد اما نگران نباشید جواب این سوالات در همین مقاله است.

تان را افزایش دهید.

این پیشنهاد ایرانی فالو است، با استفاده از این روش مخاطب و یا مشتری شما به فیک بودن و ناهماهنگ بودن فالوور و لایک شما شک نمیکند. به صورت معمول هنگامی که صحبت از خرید فالوور ارزان میشود همه گارد میگیرند به این خاطر که فکر میکنند فالوور ارزان همان فالوور فیک است. خرید فالوور فیک اینستاگرام درست مثل این است که با دستان خودتان دو دستی کسب و کارتان را نابود کنید. اما روش های دیگری هم مثل خرید فالوور اینستاگرام وجود دارد که هم هزینه کمتری دارد و هم خیلی سریع تر از تبلیغات می توانید تعداد دنبال کنندگان پیج اینستاگرام تان را افزایش دهید. فالوور ارزان نیز با توجه به بروزرسانی های اینستاگرام دارای ریزش باشد و پس پیشنهاد میکنیم از سرورهای کم ریزش اختصاصی فالونیکس استفاده کنید تا کم ترین ریزش رو تجربه کنید همچنین اکثر این سرورها دارای جبران ریزش نیز میباشند که خیال شما را راحت تر میکند.

لایک اینستاگرام

شما برای خرید فالوور ایرانی اینستا باید پیج خود را پابلیک (عمومی) کنید یا از حالت قفل پریویت خارج سازید و تا اتمام سفارش آن را قفل نکنید و نام کاربری خود را نیز تغییر ندهید.توضیحات هر سرور را خوانده و از سرعت ارسال و درصد ریزش نیز مطلع شوید.در صورتی که پس از 3 ساعت سفارش شما استارت نشد میتوانید به پشتیبانی سایت تیکت بزنید. فالوورهای ارزان هم مانند فالوورهای ایرانی و خارجی از 5 تا 20 درصد ریزش دارند و مقدار این ریزش ارتباط مستقیمی با محتوا و موضوع پیج اینستاگرام شما خواهد داشت. به هر حال اگر ریزش فالوور اینستاگرام بعد از خرید شما بیش از 20 درصد بوده است، باید به پرسنل سایت خریدفالووراینستاگرام.کام اطلاع دهید تا در کوتاهترین زمان ممکن مشکل را برطرف کنند. ممکن است شما خواهان تعداد فالووری باشید که در جدول خدمات این سایت جای ندارد. ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که پس چرا آنها را ارزان مینامند و چرا قیمت آنها کمتر از سایر انواع فالوورهاست؟

  1. خرید ریچ اینستاگرام
  2. از هشتگ ها در پست های خود استفاده کنید
  3. پایینترین قیمت،
  4. Mr. Insta

این که مثلا فالوورها در چه رنج سنی باشند، چه جنسیتی داشته باشند، لوکیشن آنها کجا واقع شده باشد، علاقه مندی های آنها چه باشد و سایر مواردی از این دست همگی قابل انتخاب هستند. هنگامی که تعداد دنبالکنندههای پیج شما زیاد باشد ( به هر طریقی که افزایش یافته باشد، از تبلیغات گرفته تا تولید محتوا یا خرید فالوور ارزان و … ) احتمال اعتماد کردن آنها به شما بسیار بیشتر خواهد بود. کسانی که بخواهند از پیج شما خرید کنند، اولین کاری که قبل از ورود به یک پیج انجام می دهند، مشاهده تعداد فالوور پیج اینستاگرام شما می باشد، زیرا بیشتر بودن تعداد فالوور پیج امکان امنیت خاطر و اعتماد بیشتری را به مشتری میدهد. دوم اینکه امکان دارد به اجبار شما را فالو کرده باشند به همین دلیل بعد از اینکه شما را فالو می کنند ممکن است چند ساعت بعد شما را آنفالو کنند.

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما