خانه های 2.5 میلیون دلاری در کالیفرنیا

این خانه در تپه‌های هالیوود، حدود یک مایل از Mulholland Drive و کمتر از پنج دقیقه رانندگی تا Wonderland Avenue Elementary School، یک مدرسه دولتی با رتبه بالا، فاصله دارد. همچنین به پارک فریمن کانیون نزدیک است، جایی که مسیرهای پیاده‌گردی چشم‌انداز وسیعی از تپه‌ها و دره سان فرناندو ارائه می‌دهند.

مجموعه استودیو CBS، سوپرمارکت Erewhon و تعدادی رستوران محبوب سوشی در 15 دقیقه رانندگی قرار دارند. غرب هالیوود حدود 10 دقیقه با شما فاصله دارد.

اندازه: 2614 فوت مربع

قیمت هر فوت مربع: 956 دلار

در داخل خانه: دیواری با دروازه چوبی این ملک را از خیابان جدا می کند. پشت آن یک حیاط به اندازه کافی بزرگ است که میز و صندلی را در خود جای دهد.

در ورودی چوبی به یک اتاق نشیمن با کف چوبی سخت، یک شومینه چوبی و درهای شیشه ای که به یک عرشه باز می شود باز می شود. اتاق ناهار خوری و آشپزخانه با رنگ آبی روشن از طریق دو دهانه بزرگ قوسی در سمت چپ قرار دارند. در سمت دیگر فضای نشیمن، یک اتاق مهمان (که در حال حاضر به عنوان مطالعه استفاده می شود) با دیوارهایی با طرح راه راه شاد آبی و زرد تزئین شده است، و پنجره های بزرگی مشرف به عرشه و باغ پشتی است.

پله های بین قسمت نشیمن و ناهارخوری به فضای روشن و باز در سطح پایین تر منتهی می شود که فروشندگان از آن به عنوان اتاق موسیقی استفاده می کنند. از آنجا، پله‌های کوتاه دیگری به سوییت اصلی منتهی می‌شود، که دارای یک دیوار انباری توکار، درهای شیشه‌ای که به حیاط خلوت باز می‌شوند و حمامی با دوش شیشه‌ای، وان خیساندن مجزا و آهک است. کاشی کاری سبز اتاق خواب سوم همسایه است. دارای استفاده از حمام با ورودی خارجی خود است. اتاق خواب چهارم در سمت دیگر این سطح قرار دارد. از حمام خارج از فرود در پایین پله ها استفاده می کند. یک اتاق لباسشویی نیز در این سطح قرار دارد.

فضای بیرونی: این ملک دارای چندین فضا در فضای باز است، از جمله عرشه اتاق نشیمن، که دارای منظره ای از حیاط پشتی و فضای زیادی برای سرگرمی است. حیاط خلوت، خارج از سطح پایین، با درختانی کاشته شده است که زردآلو، زیتون و مرکبات به بار می آورند. راهرو یک پارکینگ دارد.

مالیات: 31,236 دلار (تخمینی)

مخاطب: بریتنی موریسون، DPP املاک و مستغلات، 323-332-9215; dppre.com


این خانه کمتر از نیم مایل تا ساحل کالافیا، محبوب شناگران و موج‌سواران، و کمی بیش از نیم مایل تا ساحل ایالتی سن کلمنته، یک ماسه ماسه‌ای طولانی با کمپینگ و مکان‌هایی برای پیک نیک فاصله دارد. از هر دو سواحل، یک مسیر پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری به اسکله سان کلمنته منتهی می‌شود، جایی که چندین رستوران، یک کافی‌شاپ و یک فروشگاه ژلاتو منظره‌ای از ساحل دارند.

ساحل لاگونا نیم ساعت فاصله دارد. ساحل نیوپورت 45 دقیقه با ماشین فاصله دارد. به سمت جنوب، دل مار در 40 دقیقه و مرکز شهر سن دیگو حدود یک ساعت با ماشین فاصله دارد.

اندازه: 2824 فوت مربع

قیمت هر فوت مربع: 883 دلار

در داخل خانه: از مسیر ورودی، پله‌های بیرونی به ورودی اصلی در طبقه دوم منتهی می‌شوند. درب ورودی به یک سرسرا با پله های بیشتری به فضای نشیمن در طبقه بالا باز می شود.

فضای نشیمن دارای کف کاشی، شومینه گازی با کابینت توکار، پنجره‌های بزرگ و درهای شیشه‌ای است که به بالکن با منظره اقیانوس آرام در دوردست باز می‌شوند. این فضا به یک منطقه ناهار خوری و یک آشپزخانه با یک جزیره مرکزی، نوار صبحانه نیم دایره، لوازم استیل ضد زنگ، کابینت خاکستری تیره و یک لایه پشتی کاشی مترو سفید باز است.

راهروی خارج از آشپزخانه به یک اتاق مهمان اختصاصی و یک اتاق پودر در سراسر سالن منتهی می شود.

سوئیت اولیه در سطح ورودی، یک طبقه زیر اتاق نشیمن و آشپزخانه قرار دارد. این شامل یک شومینه دو طرفه است که اتاق خواب را از قسمت نشیمن جدا می کند. بالکن خصوصی؛ و حمام با دوش و وان خیساندن مجزا. در کناری اتاق مهمان به اندازه کافی بزرگ است که یک تخت کوئین سایز را در خود جای دهد. دارای استفاده از حمام خارج از راهرو با وان و دوش ترکیبی است.

سوئیت مهمان چهارم، در پایین ترین سطح، دارای آشپزخانه کوچک و ورودی بیرونی خود است.

فضای بیرونی: عرشه در طبقه بالا به عنوان توسعه بخش نشیمن و ناهار خوری عمل می کند، با یک آشپزخانه توکار که شامل باربیکیو و شومینه است. این فضا توسط نرده ای شیشه ای محصور شده و تا حدودی توسط آلاچیق پوشیده شده است. گاراژ متصل در سطح خیابان دو ماشین را در خود جای می دهد.

مالیات: 31,188 دلار (تخمینی)

مخاطب: کریستین واچ، ملک بین‌المللی ساتبی اقیانوس آرام، 949-370-3917; sothebysrealty.com


این خانه در وسط زمین قرار دارد و اطراف آن را درختان چنار بالغ کالیفرنیا و ارس، باغ گل رز و چندین پاسیو احاطه کرده است. اما در حالی که این محیط خصوصی به نظر می رسد، کمتر از دو مایلی از مرکز شلوغ Old Town Tustin و حدود یک مایل از مجموعه مرکز پزشکی جهانی Orange County فاصله دارد.

مدارس دولتی ابتدایی و راهنمایی کمتر از پنج دقیقه با ماشین فاصله دارند. دانشگاه چپمن، یک مدرسه خصوصی با حدود 7500 دانشجو در مقطع کارشناسی، 10 دقیقه با شما فاصله دارد. دیزنی لند 15 دقیقه با ماشین فاصله دارد و سفر به مرکز شهر لس آنجلس بسته به ترافیک حدود یک ساعت طول می کشد.

اندازه: 4050 فوت مربع

قیمت هر فوت مربع: 617 دلار

در داخل خانه: سردر در زیر یک ایوان سرپوشیده با سقفی از کاشی قرمز قرار دارد. به یک سرسرای وسیع با کف‌های کاشی‌کاری اسپانیایی باز می‌شود.

درست جلوتر، از میان دهانه های عریض و قوسی شکل، یک اتاق نشیمن روشن با کف چوبی اصلی و یک شومینه قرار دارد. درهای قوسی در دو طرف شومینه به یک اتاق خانوادگی کاشی کاری شده با نورگیرها، پنجره های قوسی شکل و درهای شیشه ای قوسی به حیاط خلوت منتهی می شود. یک اتاق پودر هم مانند پله های طبقه دوم از این فضا خارج است.

اتاق ناهارخوری، در سمت چپ اتاق نشیمن، دارای کابینت‌های توکار حک شده‌ای پیچیده و یک پنجره بزرگ مشرف به چمن است. یک اتاق صبحانه با پنجره های قوسی شکل، خارج از اتاق غذاخوری است. آشپزخانه نیز در این قسمت از خانه با کابینت های سفید، وسایل استیل ضد زنگ، پشتی کاشی های رنگارنگ و شومینه آجری قرار دارد.

در سمت دیگر سطح اصلی راهرویی قرار دارد که به دو اتاق خواب منتهی می شود: اتاق خواب اصلی که دارای یک پاسیو خصوصی است و یک اتاق مهمان. آنها یک حمام کاشی کاری شده با سینک پایه چینی مشترک دارند.

دو اتاق خواب دیگر با بالکن خصوصی در طبقه دوم به همراه یک حمام کامل دیگر قرار دارند.

کلبه مهمان دارای یک اتاق نشیمن با شومینه، یک اتاق خواب مجزا و یک حمام کامل است.

فضای بیرونی: این ملک شامل یک پاسیو سرپوشیده است که به عنوان فضای استراحت استفاده می شود. برکه ای احاطه شده توسط درختان بالغ؛ و جعبه های باغ را بزرگ کرد. مسیر ورودی به اندازه کافی بزرگ است که بتواند پنج ماشین را در خود جای دهد.

مالیات: 31,248 دلار (تخمینی)

مخاطب: Roxanne Ellison، The Bowen Team، Re/Max Real Estate Group، 949-212-9536; thebowenteam.com

برای به روز رسانی ایمیل هفتگی در مورد اخبار املاک و مستغلات مسکونی، اینجا ثبت نام کنید.

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما