تهدید اعتصاب در راه‌آهن باری، نگرانی جدید زنجیره تامین است

«شکست در نهایی کردن توافق قبل از سپتامبر. مهلت 16 به مصرف کنندگان آمریکایی آسیب می رساند و در دسترس بودن، مقرون به صرفه بودن و دسترسی به محصولات ضروری روزمره را به خطر می اندازد.” بایدن هفته گذشته

کوری روزنبوش، رئیس مؤسسه کود، یک گروه صنعتی، در بیانیه‌ای در آخر هفته گفت که توقف بالقوه کار «خبر بدی برای کشاورزان و امنیت غذایی» خواهد بود.

انجمن راه‌آهن‌های آمریکا، یک گروه صنعت حمل‌ونقل ریلی، گفت که اختلال در خدمات روزانه بیش از ۲ میلیارد دلار در بازده اقتصادی هزینه خواهد داشت، هزاران قطار را بیکار می‌کند و منجر به کمبود محصولات و از دست دادن مشاغل می‌شود. بر اساس داده های فدرال، راه آهن حدود 28 درصد از جابجایی بار در ایالات متحده را تشکیل می دهد و پس از حمل و نقل تقریباً 40 درصد، در رتبه دوم قرار دارد.

انجمن های حمل و نقل آمریکا، یک گروه صنعتی دیگر، هفته گذشته در نامه ای از قانونگذاران خواست تا برای مداخله آماده باشند، روزانه بیش از 460000 کامیون اضافی برای حمل کالاها که در غیر این صورت از طریق راه آهن تحویل می شوند، مورد نیاز است. صنعت حمل و نقل با کمبود 80000 راننده مواجه است، بنابراین اختلال در راه آهن “در زنجیره تامین ویرانی ایجاد می کند و فشارهای تورمی را در سراسر جهان افزایش می دهد.”

در پیامی در روز جمعه، استیو باب، مدیر ارشد بازاریابی یکی از شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی، BNSF، مشتریان را تشویق کرد که از کنگره بخواهند مداخله کند. همتای او در Norfolk Southern در آخر هفته نیز این درخواست را به مشتریان خود تکرار کرد.

سناتور راجر ویکر از می سی سی پی، جمهوری خواه ارشد کمیته بازرگانی، علم و حمل و نقل، روز جمعه گفت که امیدوار است بتوان از حمله جلوگیری کرد، اما آماده است در غیر این صورت اقدام کند.

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تماس با ما