چگونه Bryson DeChambeau گلف Long Drive را نجات داد

برکشایر گفت: «این نوعی انقلاب جدید است. “در این مرحله، تقریباً برای گلف بازان حرفه ای لازم است، زیرا همه این کار را انجام می دهند.”

به گفته مارک برودی، استاد دانشگاه کلمبیا و محقق گلف که در سال 2020 به مربیگری دچمبو کمک کرد، در آغوش کشیدن رانندگی طولانی در دنیای گلف گام بعدی منطقی است. سال‌ها پیش، برودی متریک «ضربه‌های به دست آمده» را اختراع کرد که تأثیر هر ضربه گلف را در طول یک دور گلف در رابطه با بقیه زمین تجزیه و تحلیل می‌کند. تجزیه و تحلیل او در نهایت نشان داد که حتی دستاوردهای حاشیه ای در مسافت رانندگی می تواند تأثیر عمده ای بر امتیازات داشته باشد.

برودی گفت: “این برای همه بازیکنان صادق است: اگر شما آن را 20 یارد بیشتر رانندگی کنید، حتی با دقت کمی کمتر، می توانید در هر راند یک ضربه به دست آورید.” “بنابراین این یک تکامل طبیعی به نظر می رسد که یک حرکت طولانی بیشتر پذیرفته شود. اگر می‌خواهید توپ را تا آنجا که ممکن است برانید، به وضوح می‌خواهید با رانندگان طولانی مدت صحبت کنید، افرادی که در طول دوران حرفه‌ای خود آن را بهینه کرده‌اند.»

درایو طولانی، به شکلی یا دیگری، از سال 1949، زمانی که یک مسابقه رانندگی در ارتباط با مسابقات قهرمانی PGA در آن سال برگزار شد، وجود داشته است. در سال 1976، مسابقات قهرمانی جهانی طولانی رانندگی رسمی تر شکل گرفت و لیگ های حرفه ای مختلف از دهه 1990 شکل گرفتند.

یکی از جدیدترین تکرارهای لیگ درایو طولانی – انجمن جهانی لانگ درایو، که توسط کانال گلف حمایت می شود – اساساً در سال 2020 پس از لغو فصل خود به دلیل همه گیری همه گیر، منحل شد. پس از آن یک جانشین معنوی به نام انجمن رانندگان طولانی مدت حرفه ای آمد که میزبان تعدادی تورنمنت از جمله مسابقات قهرمانی جهان درایو طولانی در سال 2021 بوده است.

در حالی که مدیران انجمن خوشحال هستند که در محافل گلف مورد تحسین قرار می گیرند، آنها همچنین امیدوارند که این امر به پذیرش جریان اصلی تبدیل شود.

بابی پترسون، شریک مدیر انجمن و مالک اکثریت، گفت: «امسال، ما با استقبال بسیار زیادی از بازیکنانی که می‌خواهند در مسابقه شرکت کنند، دریافت می‌کنیم و طرفداران بیشتری برای تماشای رویدادهای ما بیرون می‌آیند. پیترسون یک رقیب سابق درایو طولانی، از سال 1992 بخشی از این ورزش بوده است، و او گفت که هرگز به اندازه امسال اشتیاق زیادی پیرامون آن وجود نداشته است، از جمله علاقه شرکای احتمالی شرکتی.

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما