چرا پزشکان آمریکایی های مسن را از نظر اضطراب غربالگری نمی کنند؟

وی افزود: با یک اختلال رایج که باعث اختلالات زیادی در کیفیت زندگی می‌شود و درمان‌های ساده، ارزان و سرراست دارد، فکر می‌کنم غربالگری لازم است.

توصیه نهایی کارگروه هرچه که باشد، بحث اضطراب در افراد مسن یک نگرانی شایع اما اغلب نادیده گرفته شده در مورد سلامت روان را برجسته می کند. دکتر “بسیاری از این موارد زیر رادار پرواز می کنند.” آندریسکو گفت.

این ممکن است نشان دهنده تفاوت علائم اضطراب در افراد مسن باشد، که پزشکان مراقبت های اولیه آنها اغلب آموزش لازم برای تشخیص اختلالات سلامت روان را ندارند. علاوه بر نگرانی شدید، سالمندان اغلب بی خوابی یا تحریک پذیری را تجربه می کنند. آنها ممکن است ترس از افتادن داشته باشند، درگیر احتکار شوند یا از ناراحتی های فیزیکی مانند تنش عضلانی، احساس خفگی، سرگیجه یا لرزش شکایت کنند.

اما تشخیص نادرست نیز از عدم تمایل بیماران مسن تر به نسبت دادن مشکلات خود به مسائل روانی ناشی می شود. دکتر “برخی از برچسب “اضطراب” متنفرند. آندریسکو گفت. آنها ترجیح می دهند آن را “استرس زیاد” بنامند، چیزی که نشان دهنده ضعف روانی نیست.

و از آنجایی که پیری شامل منابع واقعی ترس و پریشانی، از زمین خوردن تا سوگ است، مردم ممکن است اضطراب را طبیعی ببینند، همانطور که خانم خانم. تیلتون انجام داد.

با این حال، عواقب جدی دارد. دکتر “این روی سلامت مغز و بدن ما تاثیر دارد.” آندریسکو گفت. مطالعات ارتباط بین اضطراب و بیماری های قلبی عروقی را با افزایش خطرات بسیار زیاد بیماری عروق کرونر قلب، نارسایی قلبی، سکته مغزی و مرگ نشان داده اند. بیمارانی که سطح اضطراب بالاتری دارند نیز بیشتر در معرض سوء مصرف مواد هستند.

تحقیقات همچنین به طور مداوم نشان می دهد که اضطراب با زوال شناختی و زوال عقل مرتبط است. دکتر. او گفت: مطالعات تصویربرداری عصبی آندریسکو نشان داده است که “اضطراب در واقع مغز را کوچک و پیر می کند.”

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما