آینده لبرون جیمز جونیور چیست؟

شمال آگوستا، اس سی – هنگامی که لبرون جیمز هفته گذشته روی یک صندلی تاشو در گوشه زمین بسکتبال مرکز تفریحی نشسته بود، اغلب به نظر می رسید که در حالت آشفتگی است.

جیمز بود که بارها و بارها به سمت زمین می رفت تا تابلوی امتیاز و ساعت بالای سرش را بررسی کند. یا خرد کردن یک سیب و کندن یک کیسه آجیل به اندازه گالن. یا التماس “بیا، رفر”، زمانی که تماسی مورد پسند او نبود.

او ایستاده بود تا دستورات را برای پسرش زمزمه کند، پسرش وقتی توپ را به داخل خط پایه پاس می داد، به تندی سر تکان داد. جیمز در نیمه اول وارد زمین شد – ابتدا به مربی تیم توپ مسافرتی که اسپانسرش است، یعنی تلاش برای عظمت، مشاوره بدهد، و سپس چند شوت به سمت چپ بزند، که باعث شد بسیاری از سفیدکننده‌های شلوغ تلفن‌های همراه خود را بیرون بیاورند. برای ثبت تمرین

برای چند روز در هلو جام، ویترین سالانه استخدام نایک در تابستان، جیمز فقط یک پدر بسکتبال دیگری بود (البته با جزئیات امنیتی). او آنجا بود و پسر بزرگش، لبرون جیمز جونیور را تماشا می‌کرد که از کنار برونی می‌گذرد و می‌داند که آینده بسکتبال او کجاست، درست مانند هر بازیکن دبیرستانی دیگری که وارد فصل بزرگسالی خود می‌شود (حتی بازیکنانی که 6.3 میلیون دنبال کننده اینستاگرام دارند و جهانی- پدر فوق ستاره مشهور بسکتبال).

برونی، یک گارد 6 فوت 2، تا حد زیادی به عنوان داشتن هوش بسکتبال مشتاق شناخته می شود، اما فاقد ورزشکاری نخبه و شوت زیبا است – تقریباً برای هر تیمی دارایی است، اما به احتمال زیاد یک بازیکن نقش است.

هر کاری که برونی یک سال بعد انجام دهد – حضور در کالج، بازی در لیگ توسعه یا در پیش گرفتن یک مسیر غیر متعارف – بعید است که مسیر جاه‌طلبی‌های قهرمانی، مثلاً گونزاگا یا کارولینای شمالی، یا افزایش توربو را تغییر دهد. لیگ G، لیگ توسعه‌ای که توسط NBA اداره می‌شود، یا Overtime Elite، لیگ توسعه‌ای نوپایی که به بازیکنان دبیرستانی و دانشگاهی حقوق می‌دهد.

با این حال، حرکت بعدی او قطعاً باعث ایجاد علاقه بسیار فراتر از کاسه ماهی هایپرکینتیک استخدام بسکتبال کالج خواهد شد. جیمز 37 ساله درست قبل از بازی ستاره های NBA در فوریه به اتلتیک گفت که آخرین فصل او در کنار پسرش بازی خواهد کرد. او گفت: «هرجا که برونی باشد، من آنجا خواهم بود. با هم برای سیاتل مارینرز بازی کردند. من هر کاری که لازم باشد انجام می دهم تا یک سال با پسرم بازی کنم. در آن مرحله بحث پول نیست.»

(برونی در اکتبر 18 ساله می شود و تا سال 2024 بر اساس قوانین فعلی که بازیکنان را ملزم می کند حداقل 19 سال سن داشته باشند و یک سال از دبیرستان حذف شوند، واجد شرایط درفت NBA نخواهد بود.)

جیمز که قراردادش با لیکرز در ژوئن آینده منقضی می‌شود، درست زمانی که برونی قرار است از مدرسه خصوصی سیرا کانیون، مدرسه‌ای خصوصی در چتس‌ورث، کالیفرنیا فارغ‌التحصیل شود، از بحث در مورد برنامه‌های برونی یا آمادگی او برای مرحله بعدی بسکتبال خودداری کرد. زندگی مثل او و همسرش ساوانا است که هفته گذشته اغلب با دختر 7 ساله‌شان ژوری کنار او می‌نشستند. (پسر کوچکتر جیمز، برایس، 15 ساله، نیز در سیرا کنیون بازی می کند.)

جیمز گفت که بعداً زمانی برای صحبت در مورد آینده برونی وجود خواهد داشت.

درست است. در حالی که بسیاری از معاصران برونی در هفته‌های آینده از دانشگاه بازدید می‌کنند، تعهدات دانشگاهی را اعلام می‌کنند یا با لیگ‌های توسعه‌ای به توافق می‌رسند، برونی برنامه‌های فوری تری دارد. او آگوست را ترک خواهد کرد. 7 با یک تیم تمام ستاره دبیرستان برای برگزاری نمایشگاه هایی در لندن، پاریس و رم که از ESPN پخش خواهد شد.

با این حال، هنگامی که او شروع به نهایی کردن مرحله بعدی خود در پاییز امسال کرد، بیش از دوجین مربی کالج و توپ سفر، پیشاهنگان NBA، مقامات شبکه تلویزیونی و نوجوانانی که با و علیه برونی بازی کرده‌اند، انتظار جذب او را دارند – اگر نه کاملاً The Decision. جونیور – دور از هنجار بودن

یکی از سرمربیان مدرسه ای که به برونی علاقه مند است، می گوید: «فکر نمی کنم مثل همیشه با مادر و پدرم تلفنی باشم. این شخص، مانند دیگران، به شرط ناشناس ماندن صحبت کرد، زیرا طبق قوانین NCAA، مربیان از اظهار نظر عمومی در مورد ورزشکاران قابل استخدام منع شده اند.

اد استوان، مربی تلاش برای عظمت و دستیار سیرا کانیون، انتظار دارد که برونی پاییز امسال به بازدیدهای استخدامی بپردازد.


آنچه ما قبل از استفاده از منابع ناشناس در نظر گرفتیم. آیا منابع اطلاعات را می دانند؟ انگیزه آنها برای گفتن به ما چیست؟ آیا آنها در گذشته قابل اعتماد بودن را ثابت کرده اند؟ آیا می توانیم اطلاعات را تایید کنیم؟ حتی با برآورده شدن این سوالات، تایمز از منابع ناشناس به عنوان آخرین راه حل استفاده می کند. گزارشگر و حداقل یک سردبیر هویت منبع را می دانند.

استوان، با اشاره به اینکه به ندرت پیش می‌آید که برونی وارد رستوران شود یا در فرودگاهی بدون گاوکر قدم بزند، گفت: «می‌دانم که او زندگی عادی ندارد، اما او فقط یک بچه معمولی و معمولی است. او می خواهد همه چیزهای دیگری را که همه بچه های دیگر تجربه می کنند، تجربه کند.

او افزود که مربیان کالج تا همین اواخر تلاش زیادی برای جذب برونی انجام نداده بودند، زیرا در مورد حضور او در کالج تردید داشتند. استوان گفت: «اکنون، بسیاری از مربیان کالج می‌دانند که او به دانشگاه علاقه دارد و این جایی است که احتمالاً خودش را می‌بیند، بنابراین تلفن دیوانه‌وار خاموش می‌شود.»

چند چیز قطعی به نظر می رسد: اگر برونی به کالج برود، در مدرسه ای است که توسط نایک حمایت مالی می شود، که از زمان ورود جیمز به NBA به عنوان یک پدیده نسلی در سال 2003، سرمایه گذاری زیادی روی پدرش انجام داده است. جیمز، یک شریک مشتاق خواهد بود. مشاوران قدیمی جیمز، ریچ پل و ماوریک کارتر، مجاری برای هر کسی که علاقه مند به استخدام برونی است، خواهند بود. دستیار مدرسه ای که به استخدام او ابراز علاقه کرده است، می گوید: «باید به حرف پدر، ریچ یا ماوریک گوش دهم.

پیدا کردن مکان مناسب برای برونی ممکن است به سادگی انتخاب یک خون آبی نباشد. به عنوان مثال، کنتاکی و دوک قبلاً تعهداتی را از نگهبانان امتیاز 5 ستاره دریافت کرده اند که محتمل ترین موقعیت آینده او است. UCLA یک گارد امتیاز نخبه به نام Isaiah Collier از Marietta، Ga. را هدف قرار داده است و همچنین یک نمودار عمق انباشته خواهد داشت. (UCLA و دیگر مدرسه زادگاهش، کالیفرنیای جنوبی، تا هفته گذشته هیچ علاقه ای نشان نداده بودند.)

اگر برونی نقش برجسته ای را ایفا نمی کند، کدام مربی دردسر توضیح دلیل آن را می خواهد – برای هواداران، رسانه ها و جیمز و اردوی او؟

پنی هاردوی مربی ممفیس که خود ستاره سابق NBA است و پسرش اشتون 18 ساله در حال بررسی این است که آیا در ممفیس یا جاهای دیگر بازی کند، گفت: “شما به عنوان یک پدر و مادر تبدیل به یک فرد عادی می شوید – شما فقط به دنبال بهترین سناریو برای فرزند خود هستید.” . به عنوان یک والدین، می‌خواهید مطمئن شوید که هر کجا که می‌روند از آنها حمایت می‌شود.»

هارداوی که هفته گذشته حداقل دو بار بازی برونی را تماشا کرد و به طور خلاصه با جیمز چت کرد، در سال های اخیر از ارتباطات NBA خود با مایک میلر، رشید والاس و لری براون در کادر خود استفاده کرده است. (براون در حال بررسی این است که آیا برگردد یا نه؛ بقیه رفته اند.) با این حال، رکورد هارداوی مختلط است. ایمونی بیتس، در میان برترین بازیکنان تیم در فصل گذشته، در ممفیس شکست خورد و از آن زمان به میشیگان شرقی منتقل شد.

جووان هوارد، مربی میشیگان، که پسرش جت در این فصل دانشجوی سال اول خواهد بود، سه فصل در کنار جیمز با میامی هیت بازی کرد و یک فصل دیگر را به عنوان دستیار مربی با او گذراند. ولورینز نیز علاقه مند هستند، اگرچه اگر جیمز – یک هوادار مادام العمر ایالت اوهایو – پسرش را به رقیب باکی ها بفرستد، چیزی است که می تواند اتفاق بیفتد.

با این حال، برونی ممکن است به کلمبوس ختم شود. ایالت اوهایو، جایی که جیمز در صورت رفتن به کالج به احتمال زیاد در آن بازی می کرد، به جیمز اطلاع داده است که به استخدام پسرش علاقه مند است و مربی کریس هولتمن و دستیارش جیک دیبلر، بازی برونی در هلو جام را تماشا کردند.

با این حال، اگر کیت دامبروت، مربی دبیرستان جیمز در آکرون، با او تماس بگیرد، محدودیت‌های ارتباط خانوادگی آزمایش می‌شود. او مربی دوکسنه است.

یکی از مدارسی که برای به خدمت گرفتن جیمز تلاش غیرمنتظره ای می کند، راتگرز است، یک ورزشکار بسکتبال. همانطور که ممکن است دور از ذهن به نظر برسد، راتگرز امیدوار است که مربی استیو پیکیل سابقه قوی در پیشرفت را داشته باشد – به استخدام نیروهایی مانند Geo Baker، Ron Harper Jr. و مایلز جانسون را به بازیکنان بزرگ ده بزرگ تبدیل کردند – جذابیت هایی برای جیمز دارد.

همانطور که برونی در Piscataway ممکن است سرگرم‌کننده باشد، جام هلو پنجره‌ای به شکل ظاهری آن ارائه کرده است. از آنجایی که او برای اولین بار قبل از شروع دبیرستان در تورنمنت بازی کرد، جمعیتی که منتظر دیدن بازی برونی هستند، یک ساعت قبل از اعلام خبر راهروهای بیرون از هر زمین را پر کرده اند – حتی اگر مربیان اصلی در زمین های دیگر حضور داشته باشند و بازیکنان بالقوه تری را تماشا کنند. امسال، رامل دریک، 32 ساله، از گرانیتویل، اس سی، به همراه پسرش، مارک، 5 ساله، از اینکه توانستند در سفیدکننده های پر از آب فرو بروند، سپاسگزار بودند. (مارک به برونی که شماره 6 پوشیده بود اشاره کرد.)

در این بازی خاص، کارملو آنتونی و کریس پل کنار جیمز در گوشه ورزشگاه نشستند که او از در کناری از پارکینگ وارد آن شد.

جاش هوبارد، نگهبان مدیسون، که با پدرش پس از بازی با جیمز و پسرش عکس گرفت، گفت: “اوه، مرد، محیط دیوانه بود.” افرادی بیرون از درها بودند، افرادی در بازی قبل از اینکه منتظر باشند تا بازی ما را ببینند.

در فصل ارزیابی حضوری امسال، که همین هفته به پایان رسید، مربیان کالج جنبه متفاوتی از برونی را دیدند، که اغلب در تیم‌های دبیرستانی و تراول‌بال خود نقش حمایتی داشته است. در چند ماه گذشته، فهرست تلاش برای عظمت دائماً تغییر می‌کرد، تیم به ندرت پیروز می‌شد و برونی برای انجام تیمش باقی می‌ماند – نقشی که در خانواده آشناست.

تادئوس یانگ، که به تازگی پانزدهمین فصل NBA خود را به پایان رساند و اسپانسر تیمی بود که بازی Streive for Greatness را بر عهده داشت، گفت: “او مثل جهنم محکم است.” «بدیهی است که احتمالاً نخبگان نخبگان نیستند. اما او ورزشکار است، قوی است، دفاع بازی می‌کند، می‌تواند به خوبی توپ را شوت کند، می‌تواند موقعیت گارد را اجرا کند، او می‌تواند با توپ بازی کند.»

یانگ افزود: من عاشق بازی او هستم.

خیلی زود، مخاطبان وسیع تری خودشان قضاوت خواهند کرد.

Tiana Fitzpatrick

دوست حیوانات در همه جا. متخصص موسیقی برنده جایزه. کافه قهوه. ارتباط دهنده. کاوشگر. متعصب الکل

تماس با ما