پرونده پولشویی ساتیندار جین: دادگاه دهلی درخواست وثیقه رهبر AAP را رد کرد | اخبار هند

دهلی نو: درخواست وثیقه ساتیندار جین وزیر دهلی و دو نفر دیگر در پرونده پولشویی توسط دادگاه خیابان Rouse رد شد. اداره اجرای قانون جین را در 30 مه تحت بخش‌هایی از قانون جلوگیری از پولشویی دستگیر کرد. قرار بود این دستور روز چهارشنبه توسط قاضی ویژه ویکاس دهل صادر شود، اما به دلیل آماده نبودن دستور به تعویق افتاد. به گزارش خبرگزاری PTI، جین با این ادعا که نگه داشتن او در بازداشت بیهوده است، درخواست وثیقه کرده بود. به گفته PTI، قاضی پس از شنیدن استدلال های متهم، از جمله ویبهاو جین و آنکوش جین، و همچنین اداره اجرا (ED) دستور را رزرو کرد.

پرونده پولشویی در جین

جین در ماه آوریل در ارتباط با دارایی های نامتناسب و پرونده پولشویی پس از اینکه ED به ارزش 4.81 کرور روپیه دارایی های غیرمنقول متعلق به شرکت های خصوصی تحت قانون جلوگیری از پولشویی (PMLA) را ضمیمه کرد، دستگیر شد. بر اساس برگه اتهام، ساتیندار جین در زمان خدمت به عنوان وزیر در دولت AAP دهلی از 14 فوریه تا 31 مه 2017 دارایی هایی نامتناسب با منابع درآمد شناخته شده خود جمع آوری کرد. بر اساس مقاله ای در India Today.

همچنین بخوانید: پرونده مسجد گیانواپی: دادگاه بنارس در مورد درخواست حقوق عبادی «شیولینگ» که در محوطه مسجد پیدا شد رای می‌دهد.

شکایت دادستانی (برنامه اتهام) که توسط ED در رابطه با پرونده پولشویی علیه جین، همسرش و هشت نفر دیگر از جمله چهار شرکت تنظیم شده بود، اخیراً توسط دادگاه مورد بررسی قرار گرفت.

(با ورودی های نمایندگی)

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما