(ویدئو) ابرخودروی کاس یک سلبریتی در تعددی آتشین سوخت

تصادفی در منچستر انگلستان رخ داد که در آن یک دستگاه لامبورگینی آونتادور SVJ با مزدا CX-5 برخورد کرد.

بر اساس گزارش ها، ویدئوی به اشتراک گذاشته شده در شبکه های اجتماعی نشان می دهد که این ابرخودروی گران قیمت در حالی آتش گرفته است که نیروهای اورژانس در تلاش برای خاموش کردن آن هستند.

دیلی میل نوشت: مسئولان امدادی اعلام کردند که دو مسافر به بیمارستان منتقل شدند. به نازر می‌رسد فوریون مزدا دامن ندیده است. للته در عنداء نست نست، اما بليس خود را در مدر در تعدّنا كرده است كردة است.

گومان میرود خودروی مورد نظر مربوط به علیم یقبل استارا تنکریکی کلیکی و مدیرامیل یک اجعین خدورهای جرازهای کرانقیمت بهده است.

این لامبورگینی که منحصراً با نام ویولا عشیفه – نام مادر اقبال – رنگ آمیزی شده است، در شبکه های اجتماعی طرفداران زیادی دارد.

با توجه به آخرین پست های اینستاگرامی اقبال، او در بریتانیا نیست، بنابراین می توان تصور کرد که او پشت فرمان نبوده و این خودرو اجاره ای بوده است. اگر مشخص شود که شخص دیگری مسئول تصادف است، راننده با هزینه های سنگین مواجه می شود و از ودیعه خود راضی نمی شود. اما مهم ترین چیز این است که که هیک کس در ین تعدنة شمبت قلبة نهدیه است.

کاربران شبکه های اجتماعی در اینستاگرام از دست کشیدن از این خودروی لوکس ابراز تاسف کردند.

اقبال علیم که به لرد علیم معروف است، تانها یک فتح پیش اختری از خود با لمبورغینی بی‌نزیرش کرد. و هنو هرا آن کیںا این کیں کنید این است.

به کوبته شببینی این نیروهای امدادی به مدت سه ساعت را بسته و بری کموش کردان اشت میجنگیدند. حالا که لامبورگینی رسما تولید آونتادور را متوقف کرده است، به نظر می رسد اقبال نتواند دوباره خودروی محبوبش را بازسازی کند.

(ویدئو)

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما