همانطور که GOP در برابر هزینه های فدرال مقاومت می کند، اشتهای آن برای Earmarks افزایش می یابد

در طول کشمکش طولانی ماه گذشته بر سر انتخاب رئیس مجلس کوین مک کارتی کالیفرنیا، جمهوریخواهان راست‌گرای تندرو که در حمایت از او مقاومت می‌کردند، به دنبال مجموعه‌ای از اقدامات برای مهار هزینه‌ها بودند، از جمله سخت‌تر کردن تأمین اعتبارات اختصاصی، اما معلوم نبود که آیا تغییر بخشی از مجموعه امتیازات بود. مک کارتی در نهایت برای کسب آرای آنها فراهم شد. دفتر او به درخواست‌ها برای شفاف‌سازی در مورد نحوه رسیدگی به نشانه‌ها پاسخی نداد.

در حال حاضر، به نظر می‌رسد که این رویه حداقل با بخشی از جمهوری‌خواهان که به شدت مخالف هزینه‌ها هستند، در حال افزایش است. تحلیل تایمز نشان می‌دهد که سیزده جمهوری‌خواه بیشتر در آخرین لایحه هزینه‌های ماه دسامبر نسبت به قبلی در ماه مارس، درخواست تخصیص اختصاص داده‌اند.

او گفت: “من با قوانین مجلس بازی می کنم و می خواهم مطمئن شوم که مناطق ما نماینده دارند، بنابراین به همین دلیل این کار را انجام دادم.” بیکن، که در گذشته با تخصیص بودجه مخالف بود، در مصاحبه ای گفت. “حتی اگر با قوانین موافق نبودید، با آنها بازی می کنید زیرا اگر این کار را نکنید، منطقه شما به خاطر آن آسیب می بیند.”

مخالفان تخصیص‌ها استدلال می‌کنند که می‌تواند منجر به عدم اعتماد به سیاستمدارانی شود که ممکن است به عنوان تلاش برای خرید آرا با آوردن پول به خانه در نظر گرفته شوند.

تام شاتز، رئیس «شهروندان علیه زباله‌های دولتی»، یک گروه نظارتی غیرانتفاعی دولتی، گفت: «ما آن را فاسدترین، پرهزینه‌ترین و ناعادلانه‌ترین رویه در تاریخ کنگره می‌دانیم.» و افزود که بیشتر بودجه به اعضای «یا در کمیته های تخصیص یا در رهبری.»

چندین رسوایی برجسته باعث شد تا قانونگذاران بیش از یک دهه پیش این رویه را متوقف کنند، از جمله رسوایی که منجر به استعفای نماینده سابق رندی کانینگهام، جمهوریخواه کالیفرنیا در سال 2005 شد، که به دلیل دریافت حداقل 2.4 میلیون دلار رشوه – از جمله استفاده از یک قایق تفریحی به نام “دوک-استیر” – از پیمانکاران نظامی که او قراردادهای فدرال را برای آنها تضمین کرد.

دموکرات‌ها این رویه را در کنگره گذشته احیا کردند و اصلاح کردند و قوانین سخت‌گیرانه‌تری را وضع کردند، مانند یکی از مواردی که الزام می‌کرد هر درخواست به صورت آنلاین با نامه‌ای که در آن چرا به این پروژه نیاز است منتشر شود و دیگری موظف بود که هر قانون‌گذار تأیید کند که هیچ ارتباط شخصی یا خانوادگی با آن‌ها ندارد. پیشنهاد

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما