مشتریان شما واقعاً در مورد پارکت لمینت آرتا شما چه فکر می کنند؟

پارکت لمینت آرتا، آماده خدمت رسانی و فروش انواع پارکت لمینت با تنوع فراوان و قیمت مناسب در سراسر کشور برای شما عزیزان می باشد. ♦ مشتریان عزیز، در صورتی که هنوز به خوبی نمی دانید چرا پارکت لمینت گزینه بسیار مناسبی برای محیط زندگی شماست، صفحه مشاوره خرید پارکت لمینت را مطالعه بفرمائید. از سوی دیگر قیمت محصولات ایرانی نسبت به نمونههای مشابه خارجی بسیار ارزانتر است و برای پارکتهای چوبی که امکان تعمیر دارند، استفاده از پارکت ایرانی هم میتواند گزینهی خوبی باشد؛ بنابراین نمیتوان گفت که الزاما معایب پارکت ایرانی از نمونههای خارجی بیشتر است؛ گاهی ممکن است خرید یک پارکت ایرانی برای شما بهتر باشد. انتخاب رنگ و الگوهای مختلف نیز امکان سفارشیسازی به سلیقه شما را فراهم میکند. الکل اتیلیک می تواند لکه هایی مانند لک جوهر، رنگ و یا چسب را به راحتی از بین ببرد. طرز استفاده از پارکت به این صورت است که در ابتدا با استفاده از چسب های مخصوص، کف محل مورد نظر به دقت، می چسبانند. اگر می خواهید از کفپوش های چوبی و یا به عبارتی پارکت برای کفپوش خانه استفاده کنید این موضوع را در نظر داشته باشید که تا زمانی که از آن ها به خوبی نگه داری کرده و به طور مرتب آن ها را تمیز کنید سال های سال سالم و درخشان باقی مانده و به عناصر دکوراتیوی تبدیل خواهند شد که به خانه شما زیبایی و ظرافت می بخشند.

  • کشش یکنواخت
  • مقاوم در برابر حرارت و اشتعال
  • عرض هر تایل: 191 میلیمتر عرض
  • مقاومت در برابر خش، رطوبت و ساییدگی؛
  • کفپوش پارکت سبد مربعی

برای تمیز کردن سطوح چوبی به جای استفاده از تمیز کننده سطوح می توانید شامپوی بچه به کار ببرید که در سال های اخیر به یکی از محصولات اقتصادی و موثر برای تمیز کردن سطوح چوبی تبدیل شده است. برای تمیز کردن کفپوش های چوبی، به جای به کار بردن تمیز کننده های شیمیایی، از مواد طبیعی استفاده کنید. یکی از مواد طبیعی که به جای جلای چوب می توانید به کار ببرید سرکه است. از آن جایی که سرکه دارای ویژگی تمیز کنندگی است می توانید آن را برای تمیز کردن سطوح مات به کار ببرید. هیچ روش واحدی برای ترمیم کلیه خراش ها در انواع کفپوش های چوبی وجود ندارد. هستهی لمینتها کمی کمتر از چوبهای خام به نم و رطوبت واکنش میدهد، اما نصب لمینت در مکانهایی مانند حمام و رختشویخانه که رطوبت و نم در آن وجود دارد توصیه نمیشود. این پارکت ساخت کشور چین است اما تحت لیسانس آلمان است و مواد اولیهاش از آنجا وارد میشود.

تفاوت بین پارکت آرتا و Google

برای ساخت کفپوش چوبی از چوب درختانی نظیر کاج، افرا، بلوط و گردو استفاده میشود. ماهیت سخت پارکتها باعث شده که برای انواع فضاها مناسب باشد و بتوانید آن را در بخشهای مختلف خانه نظیر راهروها و سالنها بهکار ببرید. پارکت لمینتی که برای کفپوش محیط زندگی مورد استفاده قرار می گیرد اگر مدت طولانی تمیز نشود بر روی آن لکه هایی ایجاد خواهند شد. معمولا تمامی پارکتهای لمینتی ضد آب هستند. به عنوان مثال، پارکتهایی که با استفاده از فناوری لمینت ساخته شدهاند، کیفیت بالاتری نسبت به پارکتهای سنتی دارند و قیمت بیشتری دارند. برند ARTA اولین تولید کننده پارکت لمینت در ایران است و با تولید محصولات با کیفیت و با توجه به شناخت نیاز مشتریان، پارکت آرتا را به بازار عرضه کرد. در انتخاب کف پوش، نیازمندی های خانه ی شما، سبک طراحی داخلی، هزینه ها و نیز میزان نگهداری مورد نیاز باید مد نظر قرار گیرد. آب و سرکه را به میزان مساوی ترکیب کرده و با استفاده از یک طی و یا دستمال پارکت ها را به طور مرتب تمیز کنید. به همین دلیل حتما از یک فرد با تجربه کمک بگیرید.

برخی از افراد با پارکت لمینت آرتا اکسل می کنند و برخی نه – شما کدام یک هستید؟

میتوانید در این زمینهها از متخصصان و مشاوران پالس اسپرت کمک بگیرید. پارکت نیز مانند هر کفپوش دیگری نیاز به مراقبت دارد و اگر خوب از آن نگهداری کنید تا مدت زمان طولانی درخشش خود را حفظ میکند. هرگونه خراش و بریدگی روی پارکت، ممکن است هزینههای زیادی برای تعمیر نیاز داشته باشد؛ بنابراین، مراقب باشید که این اتفاق نیفتد. گروه صنعتی آرتا با به کارگیری تکنولوژی روز اروپا در تولید پارکت، تحولی عظیم در بازار پارکت خاورمیانه ایجاد کرده است. اگر به دنبال خرید پارکت باشید و کمی راجع به آن تحقیق کرده باشید، حتما تا کنون نام پارکت لمینت آرتا به گوشتان خورده است. هنگام خرید اینترنتی کفپوش و پارکت پیش از هر چیز به متراژی که میخواهید پارکت کنید دقت کنید و سپس ببینید آیا در فروشگاه آنلاین مد نظر کفپوش ها به صورت رولی فروخته میشوند یا یک تکه به فروش میرسند؟ پارکتهای لمینت آرتا بسیار باکیفیت بوده و هر ویژگی که باید یک پارکت لمینت خوب داشته باشد را داراست. زیرا شستشوی پارکتها امری بسیار مهم است و ضد آب بودن پارکت شستشو را آسان میکند. نکته مهم این است که چون به صورت شناور نصب نمیشود، پس خیلی سر و صدا ندارد و تقریبا فیکس قرار میگیرد.

  • لمینت انتخابی متناسب با محیط نصب باشد
  • تمیز کردن راحت؛
  • سرعت نصب لمین ها بسیار بالا می باشد
  • کفپوش لمینت قابل نصب در چه کف هایی می باشد؟
  • عایق بسیار مناسبی در برابر سرما و گرما است
  • پارکت از جنس چوب طبیعی یعنی افرا، صنوبر، بلوط و… است
  • آسیبپذیری در برابر رطوبت؛
  • شکننده بودن در اثر پرتاب جسمی سنگین روی آن

به این نکته هم توجه کنید که سرخوردگی روی سرامیک تنها در صورت خیس بودن آن اتفاق میافتد. یکی از مهمترین ویژگیهایی که هر نوع پارکتی باید داشته باشد ضد آب بودن آن است. در هنگام تمیزی پارکت ها نیز باید به نوع ماده تمیز کننده ای که مورد استفاده قرار می دهید توجه کنید؛ باید از مواد شیمیایی قوی و یا حاوی اسید که به سطح براق کفپوش های چوبی آسیب می رسانند دوری کنید. برخی از محصولاتی که به عنوان تمیز کننده و یا جلای چوب به فروش می رسند حاوی مواد شیمیایی بسیار قوی هستند که حتی اگر به کفپوش درخشش و زیبایی ببخشند، عمر آن را کاهش می دهند. پارکت یکی از محبوبترین کفپوشهای موجود در بازار است که میتوانید با کمک آن زیبایی طبیعی را به خانههای خود هدیه دهید. 6. مقاومت حرارتی بالا: پارکتهای لمینت این قابلیت را دارند که سیستم گرمایشی خانه را در در سراسر کف خانه انتقال دهند و به گرم ماندن خانه کمک کنند. پارکت های چوبی به کمک چسب مخصوص به کف چسبیده میشوند. معمولا کیفیت پارکت، به چوب بهکاررفته در آن بستگی دارد و نصب آن از طریق چسب مخصوص انجام میشود.

از جمله این پارکت لمینیت ها لایه HDF و لایه پوششی چوبی بوسیله وکس، چسب و تحت فشار فراوان به هم متصل می شوند. به عنوان مثال اگر کف اتاقی سنگفرش باشد و روی آن لمینت اجرا شود، اگر بنا به دلایلی بخواهیم پس از مدتی لمینتها را جمع کنیم، بدون اینکه کوچکترین آسیبی به سطح سنگ زیرین وارد شود، میتوانیم این کار را انجام دهیم. به همین علت نوع کلیک لمینت انتخابی بسیار با اهمیت است.پارکت لمینت به کف زیرین خود آسیب نمی زند و می توان تا چند بار آن را جمع و در محل دیگری مجددا نصب کرد. لمینت هیرو در مقابل نور خورشید مقامت بسیار بالایی دارد و اگر در منزل خود حیوان خانگی نگهداری میکنید این لمینت میتواند یکی از بهترین گزینهها برای کفپوش خانه شما باشد. پارکت لمینت هیرو در 16 رنگ مختلف تولید شده است و مقاومت آن بسیار بالا بوده و میشود آن را در فضاهای شلوغ، پرتردد و پر رفت و آمد استفاده کرد. از سوی دیگر یکی از معایب پارکت رنگ روشن، کثیف شدن زودبهزود آن است و بهتر است برای محلهای پرتردد استفاده نشوند. اگر می خواهید از کفپوش های چوبی برای پوشش کف استفاده کنید لازم است که رنگ و بافتی را انتخاب کنید که با دکوراسیون مکان هماهنگ باشد.

تمیزی در ماندگاری کفپوش های چوبی تاثیر مستقیم دارد.

یکی از اصلی ترین تغییرات در فضای داخلی منازل که می تواند روی حال و هوای دکوراسیون خانه اثر زیادی داشته باشد، عوض کردن پوشش کف می باشد. اما طبیعی است که هر چه محصول باکیفیتتر و با قابلیتهای بیشتری باشد، گرانتر میشود. شاید جلای چوب از نظر اقتصادی نسبت به سایر تمیز کننده ها قیمت بیشتری داشته باشد، اما برای تمیزی و محافظت از کفپوش چوبی بسیار کارآمد و موثر است. در نگهداری پارکت مشخص کردن فواصل تمیزی نیز برای تمیز کردن کفپوش های چوبی اهمیت بسیاری دارد. در این مطلب به چگونگی نگهداری پارکت یا کفپوش های چوبی و جزئیات تمیزی و حفاظت از پارکت ها خواهیم پرداخت. در نگهداری پارکت تمیزی در ماندگاری کفپوش های چوبی تاثیر مستقیم دارد. 8. مقاومت در برابر رطوبت: همانطور که اشاره شد تمامی پارکتهای لمینتی ضد آب هستند و هرگز رطوب روی آنهای تاثیر بدی نخواهد گذاشت. انتخاب جنس مناسب پارکت لمینت تاثیر زیادی در کارایی آن در طی زمان دارد .

با توجه به اینکه پارکت از جنس چوب طبیعی است قیمت پارکت در مقایسه با قیمت پارکت لمینت بیشتر است. یا اینکه پارکت لمینت را با ضخامتهای متفاوت عرضه میکنند. اما شما میتوانید در بین برندهای ارزانتر یک لمینت ضد آب و خوب پیدا کنید. سلام. پارکت کردن یک اتاق سه در چهار حدودا چقدر میشه؟ رنگهای تیره باعث میشوند که اتاق شما کوچکتر بهنظر برسد؛ بنابراین، برای فضاهای کوچک مناسب نیستند. وسیله ای که برای تمیز کردن پارکت لمینت مورد استفاده قرار می دهید را نیز باید با دقت انتخاب کنید. قبل از نصب کفپوش لمینت بایستی به یکسری نکات توجه کرد. نصب تایل های لمینت بایستی از گوشه چپ اتاق شروع شده و تایل ها در جهت نور خورشید طوری نصب شوند بطوریکه کناره طولی آنها با کناره طولی اتاق موازی باشد. در این مقاله سه دستهی مختلف از پارکتها و مزایا و معایب آنها در هر دسته را باهم بررسی کنیم. پاسخ: پارکت لمینت اصولا با توجه به بررسی مشخصه ی AC، متناسب با محیط انتخاب میشود. این پارکت باکیفیت محصول کشور ترکیه است و مقاومت و استحکام بسیار بالایی دارد طوری که میشود در مراکز تجاری از آن استفاده کرد. فضاهای پر رفت آمد مثل اداره ها، مراکز تجاری و فرودگاهها به دلیل آمد و شدهای مکرر در معرض شدید فرسایش سطحی قرار دارند.

پارکت آرتا در 2023 – پیش‌بینی‌ها

اگر مکان پر رفت و آمدی ایست که طبیعیسا باید از پارکتهای لمینت دارای مقاومت و استحکام بالا استفاده کنید. این محصول با نام سامارا و با 8 میلیمتر قطر در میان محصولات شرکت آرتا از جمله پر مصرف ترین مدل ها است. تولیدکنندگان با توجه به مرغوبیت متریالی که در تولید این محصول به کار میبرند، قیمت کالایشان را تعیین میکنند. البته قیمت پارکت امباس ارتا با توجه به مزیت هایی که برای آن برشمردیم کاملاً منطقی و چه بسا اقتصادی نیز محسوب می شود. اولین شیوه که می توان برای نصب پارکت آرتا در نظر گرفت، این است که شما قطعات پارکت را با زاویه 35 تا 45 کنار یکدیگر قرار دهید، دقت داشته باشید که این شیوه از نصب مزیت های بسیاری را به همراه دارد که می توان به سرعت نصب بالا و عدم آسیب دیدگی پارکت در هنگام نصب اشاره کرد. اگر برای این کار با متخصص حرفه ای کار نکنید، بعد از مدتی کفپوش ها باد کرده، پوسیده و از نقاط اتصال از یکدیگر جدا خواهند شد.

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما