عقیبت شغوق‌انگیز فیلاناگرامی در بازار استرین کریں

فرارو- بازار تعریف المنزل به‌لتف و مرحمت به‌لتف و مرحمت کونون بریدہ کہہہہ کہ سال در کرق برندهای ایرانی بہد و آنها را در این مدت به توفیکت شوگہانگیزی بید پیدا کنید کند. چهار سال پیش، حتی خوشبین ترین افراد هم نمی توانستند تصور کنند که روزی بتوانیم از وسایل برقی کوچک خانگی، در داخل کشور، مجهز به آخرین فناوری، تلویزیون هوشمند 4K، کولر، استفاده کنیم. ماشین لباسشویی، ظرفشویی یا حتی مایکروویو مارک ایرانی.. با آين حال داميم روي آين سلامة اوجازن نصر داريم كه «انحسار» معايبي هم به‌دنبال ورائة دائت. به جز خالی کردن میدان از رقبا، چه چیز دیگری می تواند باعث آن شود، برندهای ایرانی با برچسب های جسورانه و تحریک آمیز قیمت کالاهای خود را به شدت تعیین می کنند و متقاعد می شوند که مشتری باید از آنها خرید کند؟ نمونه های زیر تنها چند نمونه هستند و اگر زمان کافی برای صرف وقت داشته باشید، قطعا می توانید منابع متعددی را پیدا کنید.

تلویزیون جی پلاس 75 اینچ LQ9250

همانطور که قبلا گفته شد، تلویزیون LQ9250 با ارتفاع 75 اینچ و سایز 75 اینچ محصولی هوشمند است، از پردازنده 4 هسته ای بهره می برد، می تواند تصاویر را با کیفیت تحسین برانگیز 4K نمایش دهد و در یک کلام هیچ چیز ندارد. کمتر از نظر ظاهر و عملکرد. 50 میلیون تومان! اگر صفحه نمایش 75 اینچی توسط 67 میلیون صاحب تلویزیون هوشمند سونی دنبال شود. با 54 میلیون تومان می توانید تلویزیون 65 اینچ X90J سونی بخرید. X85J و X80J هر دو به ترتیب در سایزهای 65 و 52 و 46 میلیون موجود هستند. اگر از تلویزیون 55 اینچی راضی هستید می توانید تلویزیونی از برند سونی را با قیمت 32 میلیون تومان خریداری کنید.

یخچال ساید بای ساید Doo D4S

یخچال و فریزر D4S با کد «du​​sefro, 34» برای محصولی که از این محصول استفاده می‌کند. گنجایش اسمی آن به فوت عقام 34 و به لتر عقام 684 است. یخساز و ابسردکن اومتاوت دارد، از درحمبار بهرامی‌برد و کیگرو و فرازر آن به‌خوبی‌بندی‌شده‌اند. برای این محصول باید 58 میلیون و 500 هزار تومان پول خرج کنید. آره! دقیقا حمین‌قدر دلهره‌اور در هلی که می توانم با 63 میلیون ساید سعید بی‌سید KAG93AI304 از برند Bosch YA X257 از برند الجی خرید با قریس 81 میلیون و 400 هزار تومان. محصول بوش کمی کوچکتر است و از نظر طراحی کمی کوچکتر به نظر می رسد اما بالاخره یک یخچال خارجی قابل احترام است. الجی یک یخچال 32 فوتی به نام J337CSAL نیز دارد که قیمت آن حدود 88 میلیون تومان است.

ماشین لباسشویی G Plus L990

ماشین لباسشویی ال 990 یک ماشین لباسشویی 9 کیلویی است، انتخاب محدود نیست، اما فضای زیاد و برنامه نسبتا بزرگی دارد که خرید را توجیه می کند. کابر بوکرشوی، از بین برند لکہ۔، برنامه شستشوی سریع و شستشوی ویژه در شبی ہے کرہ دیر کرامہای ادیکی، قدر و منزلت در ماشین بالشویی را بالمیـبرند. ادمهای فیلمسکار از تعلیف میکنند و میکنند و میتوانند کار ترید شوند. موتور دیرکت دریا به‌معنای فرشانی بدون تسمه است. برای همه این امکانات باید 18 میلیون و 100 هزار تومان پرداخت شود. فقط اگر به L990 که از برند ال جی می شناسیم شک کنیم، ماشین لباسشویی 9 کیلویی با نام F4V5VYP2T، امکانات بیشتر و قیمت 23 میلیون و 500 در بازار موجود است. با همین 18 میلیون هم می‌توان WAJ2018SGC هشت کیلویی خرید. تفاوت دیگ در یک کیلو کاندان زیاد نیست

عقیبت شغوق‌انگیز فیلاناگرامی در بازار استرین کیکی کیشوربرندهای ایرانی تلویزیون های 55 اینچی را با قیمت 14 تا 15 میلیون عرضه کرده اند

ماشین زرافشویی دوو 4471

ماشین لباسشویی دوو 4471 مجهز به برنامه شستشوی قوی است که در دنیای محدود و کم هیجان ماشین های لباسشویی، قابلیتی کاملا تاسف آور محاسبه می شود. ظرفیت دستگاه معادل 14 نفر می باشد. دکمه های لمسی، سبد تمام استیل و امکان صرفه جویی در مصرف آب و برق، نکات مثبت بیشتر برای دو عدد 4471، اما خرید ماشین ظرفشویی 24 میلیون و 500 هزار تومان هزینه دارد. משלוק אינזאסט ק ב המין בעדעים מתואן צרפושוי בוש קריד. митуан ходу دو ميليون ديگر رويش لباس در سوчать цворшуйи кроехай мышл DFB512 رفت. اگر دقت کنید شاید بتوانید ماشین ظرفشویی معتبر سامسونگ مدل 60M5050 را نیز بیابید که علاوه بر ظرفیت و ظرفیت زیاد، با تعداد قابل توجهی برنامه شستشو ارائه می شود که از مهمترین آنها می توان به امکان کارکرد اشاره کرد. با نصف ظرفیت سبد قیمت به‌شکلی تعانه‌امیز کرفشویی بوش مدل SMS46NB01 به‌حدود 22 تا 23 میلیون تومان می‌رسد.

مایکروویو G Plus M347

قیمت مایکروفر همون MS98CR برند الجی هست که 39 میلیون تومنه. همچنین خرید میکورویو سامی 12 از برند سامسونگ به 32 میلین پول نیاز دارد. אחרמה אז הר פרפ בה אינ צפערה נגהינדה، קריד שמא בהסרפה יא עעהיה جی پلاس با حفره عمیق در بازار مجهز به مایکروفر مدل M347 است که 13 میلیون و 500 هزار تومان قیمت دارد. دارای چهار قابلیت کانوکشن، مایکروویو، گریل و پخت واقعی است و دارای 9 برنامه برای سرخ کردن خودکار در فر می باشد. Чёкърдн غذا و تخمیر دکل Шабдехай отделий ист кех аз آстин مایکروویو جی پلاس مدل M347 бирон мизенд. تنها مشکل این است که می توان آن را با 8.5 میلیون، MH8265 ساخت ال جی یا 15 میلیون، مایکروویو ME341 برند سامسونگ ساخت. شاید از نظر قابلیت ها بهتر نباشند، اما به‌هرهال بهره‌برداری را در بازار به‌فکر فرو می‌برند.

جاروبرقی پارس‌خزر مدل توربو 2500

جاروبرقی پارس‌خزر مدل TURBO 2500 و جاروبرقی pakshoma دول PVC 25501 دانت دو تا برادار دوقلو دقیقاً 1ًشکل و یک قیافه. If you don’t know هر دو ان‌ها نصوت‌هایی montagei از روی جاروبرقی beloved Bosch ie BGL8PRO3 ستیند، ممکن است شگفت زده شوید. آنها تقریباً تمام قسمت های بدنه از جمله قاب و شاسی، لوله و حتی کیف حمل لوازم جانبی را از محصول بوش کپی کرده اند و ادعا می کنند که دستگاه را به عنوان یک قطعه حیاتی نگه داشته اند. این در حالی است که پارس خزر سیلندر گاز توربو 2500 را با قیمت پنج میلیون و 600 هزار تومان (در برخی فروشگاه ها با قیمت 300 هزار تومان ارزان تر می فروشند) عرضه می کند و قیمت سیلندر گاز خالص به چهار میلیون تومان می رسد. در عین حال بوش اورجینال BGL8PRO3 با قیمت 7.5 میلیون تومان در بازار یافت می شود. هر کسما از زوجی دید شما نجور به‌نازر نمی‌رسد؟

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما