مرگ، قانون جذب و مالیات: نکاتی برای اجتناب از قانون جذب

در زمان «پیشتازان فضا»، پادماده رایج است یا معمولاً تولید می شود. ما فرض می کنیم که انسان ها تا آن زمان روش ارزانی برای تولید پادماده پیدا کرده اند. در واقع، بسیاری از جادوگران از گیاهان، درختان و چیزهایی که در باغ های خود یافت می شدند برای ایجاد اکسیر و طلسم استفاده می کردند. همانطور که قبلاً اشاره کردم، این کار اغلب با جذب چیزهای نسبتاً کوچک و نسبتاً بی اهمیت به بهترین شکل انجام می شود. "، ما اطمینان می‌دهیم که چیزهایی را که دیگران برای زندگی‌مان می‌خواهند/انتظار دارند، جذب نمی‌کنیم. اما، اوم، وقتی صحبت از دوست داشتن چیزهای بزرگ‌تر می‌شود، مانند چیزهای بزرگ‌تری که در زندگی‌مان تجربه می‌کنیم، اوم، بخشی هستند. از سیستم‌هایی که ما انسان‌ها تجربه می‌کنیم، یا اگر کسی با آن دست و پنجه نرم می‌کند، اوم، می‌دانید، تجربه‌ای واقعا آزاردهنده یا دردناک یا آسیب‌زا است. کتاب‌ها هنوز هم امروزی مرتبط هستند، اما چون بیش از یک قرن پیش نوشته شده‌اند، زبان آن چیزی نیست. ما به این روزها عادت کرده ایم، که می تواند خواندن آنها را سنگین کند. ما که از طریق قانون جذب به انسجام کشیده شدیم، به زندگی فردی تبدیل شدیم. و ما در طول اعصار به وجود آمده‌ایم و همیشه هوش را از طریق قدرت تشخیص و تصاحب به وجود آورده‌ایم، تا زمانی که امروز اینجا هستیم و می‌توانیم درباره سفر طولانی خود، محیط اطرافمان و چگونگی به دست آوردن کنترلی بر آنها به گونه‌ای استدلال کنیم که آنها را به شکلی درآوریم. مورد پسند ما

Law Of Attraction

بعد از اینکه درخواست کردید، باید باور داشته باشید که به سراغ شما خواهد آمد و این اعتماد باعث می شود که کار شما بیشتر شود. سپس می پرسیم، من واقعاً چه می خواهم؟ بنابراین وقتی در طول زندگی روزمره خود پیش می‌روید، تمرکز آگاهانه روی آنچه می‌خواهید کمتر سخت می‌شود، زیرا ذهن شما با حقیقت آنچه می‌خواهید یکپارچه می‌شود. من در تجارتی بوده‌ام که از یک فرصت چشم پوشی کرده و پیوست را منتشر کرده‌ام، فقط در همان روز ایمیلی دریافت کرده‌ام. شما چیزی را می خواهید که ندارید، پس نقشه می کشید و می کشید تا آن را بدست آورید.

Law Of Attraction راهبردها آشکار شد

برای مثال، می‌توانید فهرستی از ویژگی‌های رویایی که می‌خواهید همسرتان داشته باشد، تهیه کنید، اما نمی‌توانید زمان و نحوه ورود آنها به زندگی‌تان را کنترل کنید. جملات تاکیدی روزانه (نوشتاری یا گفتاری) مانند "من به دنبال عشق هستم و همسرم در راه است" را امتحان کنید. این یک تفاوت ظریف است که باید آن را در نظر بگیرید زیرا نحوه بیان ما از چیزها واقعاً مهم است. 2010 توضیح این نوع اتفاق این است که 1% از مردم راه ثروت آفرینی را به همراه اطلاعاتی که با پنج نویسنده بزرگ شما در زمان ما در رابطه با نظریات مربوط به ایجاد رفاه توضیح داده شده است، می دانند. آیا فکر می کنید می دانید انسان ها چگونه توانستند پرواز فضایی را انجام دهند؟ حیوانات قبل از انسان به فضا فرستاده شدند تا چگونگی واکنش موجودات زنده در چنین ماموریتی را آزمایش کنند.

تصور کنید در حال دیدن رویا هستید.

برای قرن‌ها، انسان‌ها در مورد کیهان و آنچه در آن سوی زمین قرار داشت تعجب می‌کردند. وویجر 1 که در سال 1977 به فضا پرتاب شد، دورترین جسم ساخته شده توسط انسان از زمین است. یک جرم خاص مانند یک ستاره هم زمان و هم فضای اطراف خود را منحرف می کند. لوک اسکای واکر گروهی از جنگجویان Rebel X-wing را در حمله به ستاره مرگ امپراتوری رهبری می کند. حقیقت این است که بودن آن منجر به داشتن آن و انجام آن می شود. تصور کنید در حال دیدن رویا هستید. اگر احساس بدی دارید، تشخیص دهید به این دلیل است که افکار منفی دارید.

اگر متوجه شدید که یک فکر منفی دارید و متوجه شدید که این فکر مفید نیست، می توانید انتخاب کنید که از یکی از مخفی تان استفاده کنید تا آن را تغییر دهید و بلافاصله ذهنیت خود را مثبت کنید. اکثر فیلم‌های علمی تخیلی بی وزنی را با چسباندن بازیگران به سیم‌ها و قرقره‌ها در طول فیلم‌برداری به تصویر می‌کشند. بی وزنی در بسیاری از فیلم های علمی تخیلی به تصویر کشیده شده است. بحث علمی تخیلی همیشه چیز خوبی است. استراتژی‌های مختلفی وجود دارد که بیشتر ما را در مورد زندگی هیجان زده می‌کند، اما قوی‌ترین چیزی که باید در ذهن داشته باشیم، قانون جذب – drgilaki.com – است و اینکه دقیقاً چه کاری قرار است انجام دهد و چگونه می‌تواند آن را برای شما مؤثر کند. شاید شما متوجه آن نباشید اما ذهن شما مانند یک آهنربا است. به جای اینکه از موقعیت های ترسناک اجتناب کنید و خود را متقاعد کنید که لایق بهتری نیستید، در واقع شروع به نگاه متفاوت به مسائل خواهید کرد. اکنون که اصول اولیه را درک کرده اید، ممکن است مشتاق شروع کار با LOA باشید.

به عنوان مثال، ممکن است اثر دارای تاریخ باشد. با در نظر گرفتن این موضوع، بیایید ببینیم که چگونه داستان علمی تخیلی کار نمی کند. فن آوری جدید، جنگ سرد و پیشرفت های علم ما را به چیزی که در مقطعی از تاریخ غیرممکن به نظر می رسید سوق داد. حتی یکی از اعضای خدمه می گوید که بدون نیروی جاذبه نمی تواند به خوبی قورت دهد (این درست نیست زیرا بلع به جای گرانش به انقباضات ماهیچه ای مری بستگی دارد. 2. ایجاد. این بخشی از قدرت و قانون طبیعت است که دائماً کهکشان ها، سیارات، فلزات، سنگ ها و حتی گیاهان، حیوانات و انسان ها را ایجاد می کند.

واقعیت امر این است که افرادی که از نظر شخصی و مالی شادترین و موفق ترین هستند، سختی نمی کشند و فشار نمی آورند. از لحاظ نظری، زمانی که جهان شکل گرفت، باید مقادیر مساوی ماده و پادماده وجود داشت. با این حال، جهان ما در درجه اول از ماده تشکیل شده است. هنگامی که ماده و پادماده با هم برخورد می کنند، یکدیگر را از بین می برند و مقادیر زیادی انرژی تولید می کنند (به نحوه عملکرد فضاپیمای ضد ماده مراجعه کنید). متأسفانه برای بسیاری از افراد این روش کارساز به نظر نمی رسد و دلسرد می شوند. اکثر مردم بر این باورند که انیشتین جایزه نوبل خود را برای نظریه نسبیت خود دریافت کرد. اگر فقط به دوران کودکی او نگاه کنید، آلبرت انیشتین به دور از ذهنی تماشایی بود.

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما