فصل جشنواره رقص ویل با آثار جدید 10 طراح رقص

کار جدید همیشه یکی از عناصر مهم جشنواره رقص ویل بوده است: از زمانی که در سال 2007 مدیر هنری شد، دامیان ووتزل بیش از 100 قطعه را سفارش داده است. امسال 10 طراح رقص و 4 آهنگساز آثار جدیدی را برای مجموعه ای التقاطی از اجراکنندگان خلق خواهند کرد. آنها شامل مدیران تئاتر باله آمریکا، کالوین رویال سوم، ایزابلا بویلستون و جیمز وایتساید هستند. ستاره جوکین لیل باک; مدیران باله شهر نیویورک، سارا میرنز، تایلر پک و رومن مجیا. رقصنده معاصر ملیسا توگود; و مدیران سابق باله سیتی، لورن لاوت و رابرت فیرچایلد.

این جشنواره که از 28 جولای تا آگوست برگزار می شود. 7، همچنین در ایجاد دیگ ذوب رقصندگان و نوازندگان تخصص داشته است. اولین نمایش‌های امسال شامل اثری از کایل آبراهام برای رقصندگان پنج کمپانی، اثری از تیلر پک برای ستاره‌های تئاتر باله، کوری استرنز و دوون توشر، همکاری جاستین پک و آهنگساز کارولین شاو است. و قطعاتی از لیل باک (با نوازنده باس-باریتون داوون تاینز)، متیو نینان، جمار رابرتز، کیلی کوان، توگود و لری کیگوین.

آجی سیسوکو، رقصنده باله آلونزو کینگز لاینز که در سال 2021 شروع به طراحی رقص کرد، هنرمند این جشنواره در محل اقامت است. او علاوه بر اجرا و تدریس در کلاس های مستر، قطعه جدیدی را خلق خواهد کرد.

ویتزل در ایمیلی گفت: این جشنواره برای تشویق “گام های بعدی خلاقانه برای رقصندگان، نوازندگان، طراحان رقص و آهنگسازان” طراحی شده است. “شما ممکن است نقش یا شریک جدیدی را بر عهده بگیرید، ممکن است شغل جدیدی ایجاد کنید یا بخشی از یکی یا هر دو باشید.”

ویتزل گفت که او همچنین مشتاق سفارش موسیقی جدید است که امسال علاوه بر شاو، آهنگساز جشنواره، از تایشان سوری، گابریل کاهانه و شلبی راسلر می‌آید.

گروه‌های بازدیدکننده شامل رقص تپ و گروه موسیقی زنده Music from the Sole، شرکت رقص مارتا گراهام، BalletX، Dance Aspen و پروژه رقص LA، قطعاتی از Bobbi Jene Smith و Or Schraiber، Madeline Hollander، و Pam Tanowitz “Everyone Keeps” هستند. من، اولین بار در سال 2019 برای باله سلطنتی ساخته شد.

ویتزل یک شب “UpClose” را ارائه خواهد کرد که شامل گزیده هایی از آثار جورج بالانچین است و در آن بحثی درباره طراح رقص در میان جنیفر هومنز، نویسنده بیوگرافی “Mr. ب.، ووتزل و مدیر سابق باله شهری، هدر واتس.

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما