فرارو | مسکن بازار קשמאנדע

فرارو- برخی از فعالان بازار مسکن معتقدند انبوه سازان در حال حاضر علاوه بر افزایش هزینه ساخت و تولید مسکن با دو مشکل سرنوشت مذاکرات و قیمت نهایی دلار مواجه هستند. بر اساس برآوردها حداقل 40 درصد قیمت تمام شده مسکن نسبت به سال قبل در تهران افزایش یافته و فروش واحدهای نوساز را بسیار دشوار کرده است.

به رافراو یک سازنده جدید در بازار مسکن راه اندازی کنید، باید با لینک های متصل به بازار مسکن درست کار کرد و به آخرین لینک یعنی فروش واحدهای قبلی رسید. در عین حال با توجه به فاصله زیاد متقاضیان خرید مسکن مصرفی در سطوح قیمتی فعلی به ویژه قیمت واحدهای نوساز و همچنین رکود گسترده و عمیق حاکم بر بازار مسکن در سالهای اخیر که ظاهرا ادامه، عملاً امکان فروش واحدهای تکمیل‌شده برای تعریف‌ها با توجه به بازار کهاس اندک است، وجود دارد.

حال رابطه سازنده ها و متقاضیان به گونه ای خانه را می خرند که بر خریدار اثر منفی بگذارد. در آن صلاة سازندگان به دلیل بالا بودن قیمت تمام شده سازه از سازه دوری می کنند و به همین دلیل است که ساخت و ساز جدید با قیمتی فروخته می شود که تاثیری در قیمت ندارد.

بنابراین سطح قیمت ساختمان های جدید افزایش می یابد و این بدان معناست که تعداد کمتری ساختمان جدید عرضه می شود. در قاعد نصاختن، برد متورم را مسون می کند. حتی در صورت کاهش عرضه واحدهای نایاب در بازار، قیمت آنها به نقشی که در تعیین قیمت مسکن دارند، فرمول شاخص قیمت‌یابی و قیمت سایر گروه‌های ارشد بستگی دارد. آپارتمان ها تحت تاثیر افزایش قرار خواهند گرفت.

چهرا روند ساحاتو در ساز دبزر ماسک منیاتی اینست؟

افزایش 50 درصدی اجاره بها تا رکود جدی در ساخت و ساز مسکن امکان پذیر استاحمدرضا شرحدی کارشناس بازار مسکان در با فارارو وی با اشاره به اینکه چند سالی است که نرخ سرمایه گذاری در حوزه مسکن منفی بوده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه اقتصاد کیشور در سال های اخیر با شرایط بسیار سختی مواجه بوده، نمی توان انتظار سرمایه جدیدی برای ساخت مسکن داشت. شود، بلايك روند اورد است و ين فينتيلها يا به بازارهاي دير پيرود كه مي رود آن باز تورم بود، يا آن آز از ساخت و ساز واسعة سائقة در كشرهاي ميافرد.»

وی افزود: در حال حاضر با توجه به اینکه بازار مسکن در رکود شدیدی به سر می برد، واحدهایی که نوساز هستند نیز در دست سازندگان است و مشتری برای آنها وجود ندارد، بنابراین اگر سازندگان بخواهند اقدام به راه اندازی کنند. پروژه جدید، به دلیل کمبود سرمایه در گردش و گردش نقدینگی، نمی توانند کسب و کار جدیدی راه اندازی کنند و بر این اساس می توان نتیجه گرفت که از یک سو رکود شدید حاکم بر بازار مسکن، به طور موثری ایجاد شده است. فرصت جدید سرمایه گذاری در بخش مسکن را از بین برد.»

شرحدی گفت: از سوی دیگر همچنین با توجه به افزایش شدید قیمت مسکن طی 5 سال گذشته، عملا بسیاری از مردم توانایی خرید مسکن را از دست داده اند و همین عامل باعث کاهش تقاضا در بازار مسکن نیز شده است. طبیعتاً در چنین شرایطی جذابیت سرمایه‌گذاران به شدت کاهش می‌یابد و این موضوع نیز به دلایل دیگری، نرخ رشد را برای سرمایه‌گذاری در بخش مسکن منفی می‌کند.»

این تحلیلگر بازار مسکن همچنین با اشاره به موانع مختلف کسب و کار پیش روی سازندگان مسکن تصریح کرد: متأسفانه زمانی که سرمایه گذار قصد افتتاح پروژه عمرانی مسکن را دارد نیاز به اخذ مجوزهای مربوطه از دستگاه ها و ادارات دولتی دارد و در ساعات مختلف ماه بین موسسات متفاوت هستند و باید تعداد زیادی مجوز کشف شود، اگرچه قانون بهبود مستمر فضای کسب و کار در سال گذشته تصویب شده است، اما این قانون عملاً از بین رفته است و هر دستگاه دولتی آن را ایجاد کرده است. سیستم خود را برای کشف. مجاز است، و این موضوع در واقع باعث سردرگمی می شود و سرمایه گذاری در بخش مسکن را متوقف می کند.»

وی افزود: با این شرایط نمی توان انتظار داشت سیاست های اقتصاد کیشور در خصوص مسکن و ساختمان به توافق مثبتی برسد، بنابراین برای تغییر رویکرد در این زمینه باید عزم جدی در دولت و دولت وجود داشته باشد. parliament, so that the situation חברים פידאן קנד, אז סוי דיג בהיד בה אינ טינפת כרד קרד קרד קרד קרד קרד, אגר בקש סקוטו ו סאז מסאון רונאק געטע, אז בקש ספורץ ו סאז מסקון רונקה, אזר אין אזן אז אן אנגדים מיצעשעמנפשודה در آين برود اوجاب خاصي رخ ورق داد»

شرحدی با اشاره به اینکه تا دو ماه پیش امیدواری به ثبات بازار مسکن پس از احیای برجام وجود داشت، ادامه داد: اما در صورت ادامه این روند، در آینده با تورم حدود 50 درصدی در بازار اجاره مواجه خواهیم شد. از آنجایی که متقاضیان واقعی خرید خانه که دیگر توان خرید آن را ندارند به بازار اجاره مراجعه می‌کنند و همین موضوع باعث افزایش تقاضا می‌شود که نتیجه آن افزایش قیمت در بازار است.»

این کارشناس بازار مسکن گفت: در حال حاضر بازار مسکن به دلیل افزایش انتظارات تورمی با مشکلات زیادی مواجه است و با توجه به اینکه چشم انداز روشن و امیدوارکننده به آینده است، بازار مسکن وجود ندارد و به طور سنتی بازار مسکن وجود ندارد. ، کم ریسک ترین بازار سرمایه گذاری است و به همین دلیل سیل سرمایه به این بازار سرازیر می شود که البته در این شرایط با توجه به شرایط موجود قیمت ها تا پایان سال با افزایش بیشتری روبرو خواهد شد. .»

Giovanna Yu

گیک بیکن. ماون قهوه. ارتباط ظریف جذاب. متخصص مواد غذایی به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما