ریحانا ریپ تایید کرد که خواننده باردار است

گمانه‌زنی‌های گسترده در رسانه‌های اجتماعی در طول اجرای نیمه‌تیم ریحانا دارای شایستگی بود: نماینده او، آماندا سیلورمن، یکشنبه شب تایید کرد که خواننده، که در نمایش نیمه‌تیم Super Bowl بازی کرد، باردار است.

ریحانا، 34 ساله، برای اولین بار پس از نزدیک به چهار سال اجرا کرد و با ترکیبی سریع از موفقیت های خود اجرا کرد. اما، درست به محض اینکه طرفداران بازگشت او به صحنه را تشویق کردند، ریحانا در حالی که آهنگ های مورد علاقه طرفداران مانند “We Found Love”، “Diamonds” و “را می خواند، شروع به اشاره به شکم در حال رشد خود در لباس سرهنگی قرمز یاقوت قرمز لوو و نیم تنه کرد. فقط دختر (در دنیا)» گهگاهی به شکمش می مالد و به او اشاره می کند.

این اولین باری نیست که ریحانا تصمیم می‌گیرد یک اعلان بچه‌اش را منتشر کند: در ژانویه 2022، ریحانا و شریک زندگی‌اش، ASAP Rocky، از طریق مجموعه‌ای از عکس‌های گرفته شده توسط “پاپاراتزی مورد علاقه مد”، مایلز دیگز، اعلام کردند که باردار هستند. . ریحانا در ماه می پسری به دنیا آورد.

طرفداران از سال 2016 منتظر آلبوم جدید ریحانا بودند و شروع یک کامبک را با اجرای او در نیمه اول آغاز کردند. آیا او یک مهمان ویژه می آورد؟ آهنگ جدید منتشر کنید؟ یک تور جدید را اعلام کنید؟ در عوض، شایعات جدیدی به راه افتاد.

هنگامی که روزنامه نگار او این خبر را تایید کرد، واکنش طرفداران به همان اندازه حمایت کننده و نگران کننده بود. آنها تحسین خود را ابراز کردند، اما در عین حال ترس از اینکه چقدر دیگر برای آلبوم بعدی باید منتظر بمانند، ابراز کردند.

کارین گانز گزارش کمک کرد

Tiana Fitzpatrick

دوست حیوانات در همه جا. متخصص موسیقی برنده جایزه. کافه قهوه. ارتباط دهنده. کاوشگر. متعصب الکل

تماس با ما