آهنگ Ponniyin Selvan 2 “Veera Raja Veera” جادوی رحمان را با سخنان گلزار می بافد | اخبار منطقه ای

دهلی نو: آهنگ ‘Veera Raja Veera’ — دومین آهنگی که از نمایش Mani Ratnam ‘Ponniyin Selvan: 2’ منتشر شد — روز شنبه توسط سازندگان فیلم به اشتراک گذاشته شد.

آر رحمان، آهنگساز برنده اسکار و گرمی، آهنگ را ساخته است که در Karthi، Trisha و Shobita Dhulipala در پس زمینه کشتی های جنگی در حال حرکت در دریاهای آزاد به تصویر کشیده شده است. این بر اساس شیوا استوتی سنتی در راگ آدانا از سنت داگاروانی دروپاد است.

این آهنگ دارای استفاده آهنگین از tabla و veena است، هر دو ساز مکمل “murkiyaan” با صدای ملودی Kavita Krishnamurti، Shreya Ghoshal و Arman Dehlvi.

شعر هندی این آهنگ توسط گلزار نوشته شده است، که پیش از این آلبوم های حذفی را با رحمان برای «گورو»، «دل سه..» و «سعثیا» از جمله دیگر فیلم های برجسته ارائه کرده است.

«Ponniyin Selvan: 2» که دنباله‌ای بر «PS-1»، پرفروش‌ترین فیلم تامیلی 2022 است، توسط مانی راتنام، سازنده آثار کلاسیک برنده جایزه ملی ساخته شده است.

این فیلم بر اساس رمان جاودانه تامیلی کالکی کریشنامورتی، “Ponniyin Selvan”، در تاریخ 28 آوریل در سینماهای سراسر جهان در تامیل، هندی، تلوگو، مالایالام و کانادا اکران خواهد شد.

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما