“ماهاراشترا توسط مودی جی… شکل نگرفته بود”: اودهاو تاکری از BJP انتقاد می کند، مدعی است که 3 ستون دموکراسی تحت رژیم زعفران فروپاشیده است | اخبار هند

بمبئی: رئیس Shiv Sena (UBT) و رئیس سابق ماهاراشترا Uddhav Thackeray روز چهارشنبه حمله شدیدی را علیه نخست وزیر نارندرا مودی و BJP انجام داد. اودهاو گفت که «ماهاراشترا توسط مودی جی شکل نگرفت، بلکه توسط چاتراپاتی شیواجی ماهاراج شکل گرفت. او مدعی شد که سه رکن دموکراسی فرو ریخته است. رئیس سنا (UBT) در هنگام تعامل با خبرنگاران در حوزه قانونگذاری گفت: “رسانه ها به جای قلم لوتوس را در دست دارند. تنها امید باقی مانده قوه قضائیه و دیوان عالی است. قوه قضاییه اجازه نخواهد داد سقوط عدالت اتفاق بیفتد.”

اودهاو با یادآوری رات یاترای لال کریشنا آدوانی به BJP گفت: “زمانی که BJP Rath yatra را شروع کرد، ما از آنها حمایت کردیم. آنها فقط 2 نماینده داشتند. Advani چهره آنها بود. اما زمانی که دولت باید تشکیل می شد و آنها از Jayalalithaa و دیگران حمایت می کردند. احزاب دیگر به خاطر سکولاریسم با چهره ادوانی مخالفت کردند و آتال جی نخست وزیر شد.

“نارضایتی در حزب سیاسی زمینه کافی برای Guv برای فراخوان برای تست کف نیست”: SC On Sena Case

دادگاه عالی روز چهارشنبه اعلام کرد که درخواست برای رای اعتماد صرفاً به دلیل اختلافات بین نمایندگان مجلس نمایندگان یک حزب حاکم می تواند یک دولت منتخب را سرنگون کند و افزود که فرماندار یک ایالت نمی تواند دفتر خود را برای ایجاد یک نتیجه خاص وام دهد. یک هیئت پنج قاضی قانون اساسی به ریاست قاضی عالی دی. سنا توسط MLAهای وفادار به اکنات شینده.

پس از آن که وکیل دادگستری توشار مهتا، که برای فرماندار ماهاراشترا حاضر شد، توالی وقایع را روایت کرد و گفت که مواد مختلفی در برابر فرماندار وجود داشته است، مشاهدات را انجام داد، از جمله نامه امضا شده توسط 34 نماینده مجلس نمایندگان شیو سنا، نامه ای از قانونگذاران مستقل مبنی بر انصراف از حمایت از فرمانداری. دولت Uddhav Thackeray و یکی دیگر از رهبران اپوزیسیون که باعث شد او دستور رای اعتماد بدهد.

بی اس کوشیاری، که در آن زمان فرماندار ماهاراشترا بود، از ثکری خواسته بود که برای اثبات اکثریت خود با یک آزمون کف روبرو شود. با این حال، تاکری در مواجهه با شکست قریب‌الوقوع استعفا داد و راه را برای انتصاب شینده به عنوان وزیر ارشد جدید هموار کرد.

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

تماس با ما