فرارو | عرض المزيد نسيه‌فروشي خدور؟

فروش قنستی شاهین در ترکیت است که خودروسازان سالها را به نسیه نیمی‌فروکتند و یا به روست فوک‌بردی بفروشند و فوریش (با با کمیر کمل کودرو) بود یا از مسیر پیش‌فروش. در پیش‌فروش نیز بکی از پول خدور کودور و مابقی نیز کمی کیب از توردی می‌شد. حال فروشنده قسط را به طرح های خودروساز برمی گرداند و کلید برای آن ارسال می شود. خودروسازان در گذشته برخی از محصولات خود را نیز به صورت اقساطی می فروختند، زیرا تعدادی از خودروها بدون مشتری ماندند. در ادامه با توجه به شکل‌گیری مصرفی کاذب در بازار و سرمایه‌گذاری خودرو، شرایط فروش تغییر کرد و نه تنها خبری از فروش اقساطی نبود، بلکه باید در مقایسه با تولید کم آورد و خرید شکل گرفت.

اکنون به نظر می رسد شرایط در حال تغییر است و دور نیست که خودروسازان به فروش اقساطی در مقیاس بزرگ بازگردند. همی شاهین که فروش اقساطی را در نظر گرفته بود، زمانی که به صورت قرعه کشی عرضه شد، با حجم زیادی از تقاضای کاذب مواجه شد، زیرا فاصله زیادی بین قیمت کارخانه و بازار وجود داشت. این خودرو وارد بورس شد و اکنون به صورت اقساطی به فروش می رسد. به نازر می‌رسد دیلیل رایل فروش قنستی شاهین این است که دیر دیه فاحش فاحش کیں بین کاکی کائبی و بازار آن دیرد و در کاک کازبش از بین کرد است. این مسیر را می توان برای سایر خودروهای داخلی طی کرد اما مشروط به این است که فاصله قیمتی کارخانه با بازار کاهش یابد تا توافق تنها در رشد تیراژ باشد و قیمت واقعی در ابتدا باشد.

در واقع به نظر می رسد اگر سایر خودروهای داخلی نیز همان مسیر شاهین را طی کنند، امکان بازگشت فروش اقساطی در مقیاس بزرگ وجود ندارد. زمانی که تقاضا کمتر از عرضه باشد، خودروسازان با در نظر گرفتن امکانات، مشتریان را تشویق به خرید محصولات خود می کنند. در آن سالها خودرسازان با توجه به عدید کائب کائب و سفرین کائبیندند، نیازی به فروش اقساطی نهدتند; অত্র অন্ক ​​আনান ইন্রা বাদিলি ক্য্বে নাধ্দেন্গ (নাস্যায়িনিনিক্তি দুস্ত্র্য্যান্য) নিতিত্যান ন্টেন. حال به نظر می رسد در صورت افزایش عرضه و واقعی بودن قیمت خودروها در ابتدا، خودروهای بیشتری به صورت اقساطی عرضه می شود.

البته اینطور نیست، زیرا وضعیت مالی ناشی از قیمت گذاری دستی وضعیت جریان نقدی را بدتر می کند. بنابراین حتی اگر قیمت خرید خودرو در نهایت به نفع مصرف کننده تمام شود، تولیدکننده تحت فشار مالی قرار می گیرد مگر اینکه در ابتدا قیمت آن تجدید نظر شود. یعنی در صورت حذف قیمت گذاری دستی، اولاً شرایط فروش اقساطی خودرو به صورت گسترده فراهم می شود و ثانیاً دست خودروسازان نیز برای اجرای این مدل فروش باز می شود. با اصلاح روش قیمت گذاری (و واقعی سازی قیمت در ابتدا)، شکاف قیمتی بین کارخانه و بازار خودرو (مشروط به عرضه کافی و کنترل عوامل موثر بر بازار مانند انتظارات تورم و قیمت ارز) کاهش می یابد. و در نتیجه تقاضا حذف خواهد شد. با تقاضای واقعی و در شرایطی که تولید بالا رفته است، خودروسازان به سمت عرضه اقساطی پیش می روند و چون دیگر در قیمت گذاری نیستند، کمبود نقدینگی نخواهند داشت و پولشان هم خواهد شد. برو بالا.

این موضوع البته به نفع مشتریان است، زیرا با وجود اینکه قیمت خودرو بالاتر است (در زمینه قیمت گذاری دستی)، امکان خرید خودرو در قسط اول وجود خواهد داشت. این مبحث با توجه به اینکه قدرت خرید مشتری کاهش یافته است، به شهروندان بیشتر کمک می کند تا خرید خودرو صفر را پیدا کنند. در حال حاضر سیاست قیمت گذاری قانونی همچنان پابرجاست و دولت و وزارتخانه نسبت به برنامه خود مبنی بر اصلاح روش قیمت گذاری سکوت کرده اند. اما به نظر می رسد دولت با کنار گذاشتن قرعه کشی ها و عرضه خودرو در بورس، حذف قیمت گذاری های نرم و بی رویه سفارشی را دنبال می کند.

גר אינ א (حذف قیمت دستی) רכ ، עשר בר בר עצעען מצעע מצעע עש ב עב עב עב עב עב ، דלעת דלעת עד עד ק ק סט. Ба туже бех неесность онлайн، очень отвечение در ходرو و ويدوستان، از گاملا هيمين فروش اگزاتي بوروند، объявление наяз наяз درم ایران ماشین آلات اینست از 1 میلیون دستگاه. بر اساس برنامه وزارت صمت، امسال یک میلیون و 600 هزار دستگاه خودرو در کیشور تولید می شود که با وجود اینکه امسال این حجم تولید فاصله زیادی دارد، اما زیرساخت ها و ظرفیت ها وجود دارد و در صورت عدم مواجهه خودروسازان. یک چالش نقدی، آنها قادر خواهند بود به آن دست یابند. . با فرض تولید 1 میلیون و 600 هزار دستگاه (مانند سال آینده) چیزی حدود 600 هزار دستگاه در بازار واقعی فراتر از نیاز بازار وجود خواهد داشت (با ضریب صادراتی که در واقع مرتبط است) وجود ندارد. راهی جز ایجاد جذابیت و در نظر گرفتن چیزی به نام ارائه تسهیلات و فروش چک وجود ندارد.

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما