“او یک سیتارا است”: ویرات کوهلی تحت تاثیر شوبمن گیل پس از دوشیزه اش T20I Ton، پست اینستاگرام ویروسی شد | اخبار کریکت

ویرات کوهلی، ستاره هندی کریکت، در روز پنج‌شنبه، 2 فوریه، یک روز پس از آن که ضربه آغازین، اولین تن T20I خود را شکست داد و به Men in Blue کمک کرد تا نیوزیلند را شکست دهند و سری‌های 2-1 را در استادیوم نارندرا مودی برنده شوند، به یک ستاره جدید شوبمن گیل در باشگاه خوش آمد گفت. در احمدآباد گیل رکورد کوهلی 122 عدم حضور در برابر افغانستان را برای بالاترین امتیاز فردی توسط یک هندی در T20Is شکست. ضربه کوهلی سال گذشته در جام ملت های آسیا 2022 مقابل افغانستان بود. گیل سومین مسابقه T20I مقابل NZ را با 126 شکست شکست ناپذیر تنها 63 توپ به پایان رساند که به ترتیب شامل 12 چهار و 7 شش توپ بود.

همچنین بخوانید | IND vs NZ 3rd T20I: Shubman Gill Slams Maiden T20I ton با حضور ساچین Tendulkar در زمین، توییتر واکنش نشان داد

ضربه ای بود که روی آن کلاس نوشته شده بود. کوهلی بسیار تحت تأثیر قرار گرفت. او شوبمن گیل را “سیتارا” نامید که کلمه هندی “ستاره” است. او گیل و تصویرش از سریال ODI را در استوری اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت و نوشت که او ستاره آینده هند است.

نگاهی به استوری اینستاگرام ویرات کوهلی برای گیل بیندازید:

گیل به دنبال این است که فرم خود را به جام مرزی گاواسکار 2023 برساند. او کریکت بی وقفه بازی می کند و می داند که خستگی نمی تواند عاملی برای او در این مرحله از حرفه اش باشد. پس از سومین بازی T20I مقابل NZ، او گفت: “وقتی شما نماینده کشورتان هستید، هیچ خستگی وجود ندارد. این رویای من بود که برای هند بازی کنم و بسیار خوش شانس هستم که در هر سه فرمت عضو تیم هستم.”

این جوان 23 ساله گفت که کاپیتانش در T20Is Hardik Pandya نیز از او حمایت کرده است. “وقتی تمرین می‌کنی احساس خوبی می‌دهی و نتیجه می‌دهد. من از خودم حمایت می‌کردم تا گلزنی بزرگ کنم. این اتفاق در سری‌لانکا رخ نداد، اما خوشحالم که اکنون نتیجه‌اش را می‌بینم. همه تکنیک‌های متفاوتی برای زدن شش ضرب دارند. هاردیک بهای. هاردیک گفت که به من گفت بازی خود را انجام دهم، هیچ کار اضافی انجام نده و او از من حمایت کرد.

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما