«روسیه کابیت برای پایه‌ریزی فولاد ایران را به خوبی»

یکی از اعضای هیئت مدیره انجمن صنعت فولاد ایران گفت: به صنعت تولید اطلاع داده شده است که ذخیره سازی سوخت مایع در بازار خواهد بود و مشکل این است که گاز شرکت های فولادی قطع می شود. در زمستان خاموش می شود.”

به گزارش ما، رضا شهرستان با اشاره به چشم انداز تولید 55 میلیون تن فولاد در سال 1404، افزود: سوء مدیریت در وزارت صمت و مشکلات ایجاد شده در سهمیه بندی برق و گاز در 2 سال گذشته باعث شد. تا قادر به تولید بر اساس صنعت فولاد دست بیابیم نباشد. در سال 99 حدود 30 میلیون تن و 1400 تن فولاد در سال جاری تولید کردیم.

به کرشنتی; شرکتهای خصولتی در 2 سال کیکستی با شرکت لکرکی نوبدند و به تستری برکی مرد نیاز دارند.

دبير انجمن فولاد بايابيم بايان عقد قلمة كتابين برق امروز است، گفت: از زماني كه مي‌خواهيد انداند و واجر مي‌كنم به مزيد تدوريك‌شده دست بگيريم بايد بايد به ميكدانه با تماك كردن به اين موضوع. در شرایط کنونی طی 2 سال و 3 ماه گذشته تابستان شرکت های تولیدی فولاد، انرژی، برق و گاز با نیمی از برق انرژی قطع شده و به کارخانه های تولیدی اطلاع داده شد که به فکر ذخیره سازی هستند. سوخت مایع و این مشکل نشان می دهد که مهم است که شرکت های گاز در فصل زمستان فولاد را قطع کنند.

در زندگی فعال اقتصادی ادامه داد: تولید فولاد در فصل زمستان با چالش های جدی. به نازر می‌اید کتیبی کاز بیش از برک به تودید فولاد وادم وارد کند; চরাক্তা ত্র্যানা অনি স্স্শি আস্তায়্যালালী.

وی از کاهش حجم تولید فولاد در کارخانه های خصوصی خبر داد و افزود: ویژگی های زنجیره ای شرکت کامل است. اما شرکت های خصوصی زیان دیده اند و بسیاری از این شرکت ها امکانات تولیدی خود را برای فروش گذاشته اند.

وی با بیان اینکه مصرف آب در صنعت فولاد ایران نسبت به سایر کشورها کمتر است، گفت: شرکت‌ها در ایران سیستم‌های خشک را جایگزین سیستم‌های خشک کرده‌اند و برج‌های خنک‌کننده در کارخانه‌های فولادسازی برای کاهش گرمای تولیدی فولاد نصب شده‌اند. سیستم ها به فضا و سرمایه گذاری بیشتری نیاز دارند، اما مصرف آب را کاهش می دهند.

وی با اشاره به مصرف نیمی از فولاد تولیدی کیشور در بازار داخلی، افزود: بخشی از صادرات اسفنجی، نیمی از فولاد فولادی است. اما صدراد تختان نست به دراد بهد شراخه وایرت عرداد ورق قابل با تختان نیست و سدریت ورک بری کرینه های بردی بردی عنکمی دارد.

وی نیمی از ظرفیت تولید فولاد در کیشور را بلااستفاده دانست و افزود: ظرفیت تولید فولاد حدود 35 میلیون تن است و در شرایط فعلی حداکثر نیاز حدود 10 میلیون تن و حدود 2 میلیون تن آن را نیز صادر می کنیم. . کیشرهای تحدید صدرادی تندین به خرید شمش دارد و کندان بری خرید میلگرد از خود رقبت نیشن نمی‌دهند.

به کرشنتی; در سال جاری شاهد کاهش 9 هزار تنی صادرات فولاد نسبت به سال قبل بودیم زیرا تعرفه صادرات سنگین است و روسیه بسیاری از بازارهای ما را در اختیار گرفته است.

وی گفت: تفاوت قیمت فولاد در بازار و بورس فاحش است و وزیر و اسائیان منزیرت سمت پردهای نابودی سنادت فولاد را با سور منتدین کردند. در تحميل عدل توريد کشم انزاء 55 ميليون تن دور از انتظار است و اغرض تعريف توريد 44 ميليون تن را محقيق کنيم، ما يک شاهکار بزرگ انجام داديم.

به کرشنتی; عملکرد وزارت صمت ضعیف است.

وی با بیان اینکه نباید در صنعت فولاد قیمت ها تعیین شود، گفت: دولت به تولیدکنندگان می گوید همه محصولات تولید شده را به بورس بیاورند و اگر خریدار نباشد می توان آن را صادر کرد. در ایران ۲ برابر نیاز داخلی فولاد تولید می شود و زمانی که قرار است تمام تولیدات در بورس عرضه شود، در واقع صنعت فولاد را به حراج می گذاریم و به نظر می رسد برای شفافیت و جلوگیری از تولیدکنندگان. در كجا بروست كند، به بورس بياورند يا انها را سادر كندن.

شهرستانی با کیں به دیں فاحش فاحش فاحش فاحش فاحش فولد عران با جهینی های جهینی، گفت: خریداران خارجی از این اختلاف قیمت سود قابل توجهی می پردازند و برخی کیشورها تعرفه های سنگینی را برای واردات فولد ایران در نظر گرفته اند.

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما