هرچه در مورد ترک اعتیاد به شما گفته اند، اشتباه است…و دلیلش اینجاست

با ارزش ترین مخاطب اغلب کوچکترین هدف از همه است. کانال‌های رسانه‌های اجتماعی را که مخاطبان هدفتان استفاده می‌کنند پیدا کنید، سپس یک استراتژی برای تعامل با آن‌ها ایجاد کنید. آمیراتا می‌گوید: «این پست‌ها هنوز هم سهم انصافی خود را از سوی کاربران رسانه‌های اجتماعی جلب می‌کنند." بسیاری از طرفداران تعجب می کردند که آیا اندی گیب با همکار استرالیایی اولیویا نیوتن جان رابطه عاشقانه داشته است یا خیر، اما آن دو اصرار داشتند که آنها فقط دوست هستند. با دوستان و خانواده صحبت کنید. برای حمایت با دوستان و خانواده تماس بگیرید.

سپس به آن‌ها نشان دهید که خانواده‌تان با پولی که در طول زمان برای سیگار خرج می‌شود، چه چیزی می‌توانند داشته باشند، مانند تعطیلات، مبلمان جدید یا یک ماشین بهتر. نشان داده شده است که او عاشق فناوری است، حتی از آن در خانواده خود استفاده می کند. ممکن است کمی ناخوشایند به نظر برسد، اما در یک مطالعه کوچک در سال 2014 نشان داده شد که کار می کند. با این حال، اکثر مطالعات نشان داده اند که عوارض جانبی بیشتر از مزایای استفاده از NRT است. در حالی که این یک عارضه جانبی مثبت است، ممکن است متوجه شوید که بیشتر از قبل از شروع سیگار هوس غذا می کنید. تنباکو برای سلامتی شما خطرناک است و عوارض جانبی مضر زیادی دارد. اگر کوکائین به طور مداوم استفاده شود، آنها عمیق تر به اعتیاد می روند که می تواند عواقب نامطلوبی بر سلامتی داشته باشد. موری RL، لوئیس SA، کلمن تی، بریتون جی، مک نیل A. تلاش های برنامه ریزی نشده برای ترک سیگار: فرصت های از دست رفته برای ارتقای سلامت؟ اعتیاد 2009 نوامبر؛ 104 (11): 1901-1909.

رایلی اولین تلاش خود را برای ترک مشروبات الکلی با پیوستن به یک سازمان محلی اعتدال انجام داد اما پس از چند هفته ترک کرد. در تلاش برای پیشگیری از این بیماری ها، میلیون ها نفر از سیگاری ها سالانه تلاش می کنند تا سیگار را ترک کنند. ممکن است بیش از یک بار تلاش برای ترک سیگار طول بکشد تا در نهایت آن را ترک کنید. در مورد مراحلی که می توانید در زمان آماده شدن برای ترک سیگار بردارید، اطلاعات بیشتری کسب کنید. اگر ارتباط عاطفی با سیگار کشیدن دارید، NRT نمی تواند آن را از بین ببرد. اگر در تلاش برای ترک سیگار هستید، ممکن است از کمک دیگرانی که در تلاش برای ترک سیگار هستند نیز بهره مند شوید. اگر شریک زندگی شما فکر می کند که شما شروع به بدگویی از او کرده اید، ممکن است به طور کامل به شما گوش ندهد. با این حال، با نادیده گرفتن آنها، آنها شروع به ناپدید شدن می کنند. با این حال، تشویق مهم است. با این حال، بسیاری از مجرمان به انواع خدمات مورد نیاز خود دسترسی ندارند. اینها می توانند نیاز روانی به سیگار را مهار کنند. هر چیز دیگری را با نیاز غیرمنطقی به استفاده از ماده جایگزین می کند. دكتر يوسف شرواني، مدير عامل Quit Genius، يك كلينيك ديجيتالي سوء مصرف مواد، مي گويد تغيير ناگهاني به يك محيط كار از راه دور نه تنها افرادي را كه مشكلات موجود دارند به چالش مي كشد، بلكه افراد ديگري را به سمت مواد مخدر و الكل به عنوان ابزار مقابله سوق داد.

این مهم است که به خود بگویید تأیید مثبت بیشتر: "من آن را خواهم داشت، فقط امروز نه." برخی از افراد ترجیح می دهند به جای ترک بوقلمون سرد، غذاهای ناسالم را کنار بگذارند. چه بوقلمون سرد را ترک کنید یا از NRT استفاده کنید، مقداری ترک نیکوتین را تجربه خواهید کرد. ترک بوقلمون سرد هرگز توصیه نمی شود. اگر روزانه 10 نخ یا کمتر سیگار می کشید، ممکن است بخواهید «بوقلمون سرد» را ترک کنید. این ترک بدون استفاده از جایگزین های نیکوتین است. این لیست را در جایی که سیگارهای خود را قرار می دادید قرار دهید. نکته مفید دیگر این است که هویج، آدامس یا آب نبات سفت را جایگزین سیگار کنید. سیگار نیز می تواند گران باشد. ایمان و اعتیاد از این جهت به هم مرتبط هستند که باور شما می تواند به شما کمک کند تا تغییر مثبتی در زندگی خود ایجاد کنید. علائم ترک نیکوتین می تواند در عرض 30 دقیقه از آخرین استفاده شما از دخانیات شروع شود و به میزان اعتیاد شما بستگی دارد. من می گویم صبح را با غذاهایی که پروتئین بالایی دارند شروع کنید تا سطح گلوکز خونتان را کاهش دهید. از زمانی که دستورالعمل عمل بالینی صادر شد، محققان مداخلات مختلف رفتاری، دارویی و جایگزین برای ترک سیگار را بررسی کردند. و سطح شواهد تحقیقاتی را برای اثربخشی آنها ارزیابی کرده اند (برای سایر برنامه ها و مطالب مبتنی بر شواهد به جدول 2 و نوار کناری منابع ترک سیگار مراجعه کنید).

تا به امروز، هیچ سیگار الکترونیکی به‌عنوان وسیله ترک تأیید نشده است یا مجاز به ارائه ادعای خطر اصلاح‌شده نیست، و تحقیقات بیشتری برای درک خطرات و مزایای بالقوه این محصولات برای بزرگسالانی که از محصولات تنباکو استفاده می‌کنند مورد نیاز است. با این حال، تحقیقات نشان می‌دهد که هر چه فردی بیشتر سعی کرده عادتی را ترک کند، احتمال موفقیت او در نهایت بیشتر است. وارنیکلین شانس ترک موفقیت آمیز سیگار را در مقایسه با تلاش های بدون کمک افزایش می دهد. 198 وارنیکلین احتمال ترک سیگار را در مقایسه با دارونما افزایش می دهد و برخی مطالعات نشان می دهند که موثرتر از فرم های منفرد NRT200,201 و بوپروپیون است. 167 در یک محیط مراقبت اولیه، 44 درصد از بیماران تحت درمان وارنیکلین، چه به تنهایی یا همراه با مشاوره، در پیگیری 2 ساله خودداری کردند.

با در نظر گرفتن تمام این ویژگی ها و با احتساب مطالعات فعلی این محصول، هیچ ابهامی اضافی در مورد کارایی سیگار الکترونیکی وجود ندارد. ارسال ایمیل در رختخواب چیز دیگری است، زیرا مرزهای کاری و زندگی شما را تا حدی گیج می کند که فضای خالی از کار وجود ندارد. به جای مصرف دو نوشابه در روز، آن را به یک عدد کاهش دهید و سپس به تدریج مصرف خود را در طول هفته کاهش دهید. او به کسی پیشنهاد کرد که سعی دارد به تدریج این غذاها را حذف کند و تلاش های خود را کنار بگذارد.

اجراهای او رویدادهای مهمی بودند و عموماً ظرف چند روز پس از اعلام آنها به فروش رفت. عادت کنید روزهای هفته را به عنوان روزهای بدون الکل تعیین کنید. علائم ترک نیکوتین معمولاً در عرض دو تا سه روز به اوج خود می رسد. یک تا دو ساعت قبل از خواب وسایل الکترونیکی را خاموش یا کنار بگذارید. او می‌گوید: «دقیقه‌ای که چیزی را کاملاً حذف می‌کنیم، خود را در چارچوب ذهنی منفی قرار می‌دهیم. ایده اصلی شناخت درمانی این است که تفکر منفی یک تفکر آموخته شده است و بنابراین می توان آن را فراگرفت و با تفکر سالم جایگزین کرد. برخلاف ترک دارو، اثرات قطع داروی ضد افسردگی به اعتیاد مربوط نمی شود، اما می تواند منعکس کننده پیامدهای فیزیولوژیکی قطع دارو باشد، درست مانند زمانی که فرد مبتلا به دیابت انسولین را قطع می کند. همانطور که می بینید، الکل یک تهدید توخالی نیست و غلبه بر اعتیاد به الکل پیشنهاد آسانی نیست. بنابراین، زمانی که پچ به درستی استفاده شود، احتمال افزایش فشار خون وجود ندارد. اگر متوجه افزایش فشار خون شدید، با پزشک خود صحبت کنید تا مطمئن شوید که دوز مناسب مصرف می کنید. در حالی که برخی از افراد همزمان با استفاده از چسب نیکوتین و سیگار کشیدن، حملات قلبی را تجربه کرده‌اند، افزایش فشار خون ناشی از افزایش نیکوتین از هر دو منبع است و نه از خود چسب.

حدود یک سوم از این مرگ و میرها به دلیل بیماری قلبی و سکته مغزی است – راهی برای بیرون رفتن خوشایند نیست. مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها (CDC) تخمین می زند که حدود 70 درصد از بزرگسالان سیگاری می گویند که می خواهند سیگار را ترک کنند. با این حال، افزایش خطر ابتلا به سرطان ریه و بیماری قلبی ممکن است به اندازه کافی بازدارنده قوی نباشد. این مواد شیمیایی می تواند منجر به ایجاد بیماری های مرتبط با سیگار مانند سرطان ریه، بیماری قلبی و سکته شود. انجمن قلب آمریکا می گوید که نیکوتین ممکن است حداقل به اندازه کوکائین و هروئین اعتیادآور باشد.

او گفت: «فکر نمی‌کنم دوری از چیپس و شکلات به اندازه دوری از هروئین و کوکائین سخت باشد. آیا این مواد مخدر، الکل، سیگار، پورنوگرافی، فست فود، شکر، شکلات یا افراط در شایعات است؟ او شک دارد که احساسی که وقتی از خوردن پاپ کورن یا شکلات از دست می‌دهید دقیقاً مشابه چیزی است که در مدارهای مغز شما اتفاق می‌افتد، مثلاً وقتی در حال ترک چیزی مانند کوکائین هستید. درباره اتفاقاتی که در ساعات، روزها و سال‌ها پس از ترک سیگار روی می‌دهد بیشتر بدانید. بیمارانی که اعتیاد به جراحی پلاستیک ندارند، هنگام ترک راضی هستند. معتادان فکر می کنند فقط یک روش دیگر – و سپس روشی دیگر و دیگری – آنها را کامل نشان می دهد. این اعتیاد می تواند نتیجه اختلال بدشکلی بدن باشد که یک دغدغه ناسالم با ظاهر فیزیکی یا یک عضو خاص بدن است. معتاد میلیونر جوسلین ویلدنشتاین است که در طول سال ها بیش از 4000000 دلار صرف جراحی زیبایی کرده است. علت یا علل دقیق BDD ناشناخته است، اما اکثر پزشکان معتقدند که ترکیب پیچیده ای از عوامل بیولوژیکی، روانی و محیطی است.

سرانجام، استفن شاگرد سابق مارتین گووز است و او تمام اصول تدریس شده در کلاس را در عمل به کار برد تا بر سوء مصرف مواد و اعتیاد غلبه کند. اگر یک ارائه دهنده مراقبت های اولیه VA دارید، در مورد مصرف مواد خود با آنها صحبت کنید. اختلال مصرف مواد چیست؟ برای یادگیری نحوه مدیریت علائمی که پس از قطع مصرف این ماده اعتیاد آور رخ می دهد، ادامه دهید. اگر عاشق چای یا قهوه هستید اشکالی ندارد، با این حال از شکر تصفیه شده یا شیرین کننده های مصنوعی مانند سوکرالوز، آسپارتام، پتاسیم، نئوتام و آسه سولفام خودداری کنید. وقت خود را صرف کارهایی کنید که از آنها لذت می برید اما بیش از حد مشغول هستید یا حواس شما پرت شده است – این زمان عالی برای نوازش کردن خود و نشان دادن میزان دوست داشتن بدنی است که در حال بازسازی هستید. به شریک زندگی خود چیزهایی بدهید که در مورد آنها فکر کند، و سپس اجازه دهید در زمان مناسب به سراغ شما بیایند تا در مورد آن صحبت کنید. مهم است که اجازه ندهید هیچ هیجانی که ممکن است احساس کنید، انتظارات غیر واقعی را ایجاد کند. اگر در هنگام نصب شبیه سازها یا نحوه ترک اعتیاد برای ویندوز سؤالی دارید یا با مشکلی مواجه شدید، از طریق نظرات به ما اطلاع دهید.

حالا شما تصمیم گرفته اید که اعتیاد را بکشید. چای گیاهی برای ترک اعتیاد الکل، مواد مخدر سخت تنباکو: این داروی طبیعی برای مقابله با اعتیاد به الکل، مواد مخدر و تنباکو است. لیزر درمانی یک درمان طبیعی نسبتا جدید برای ترک سیگار است. درمان همچنین ممکن است شامل استفاده از داروهای تجویزی غیر نیکوتینی مانند بوپروپیون (Zyban) یا وارنیکلین (Chantix) باشد. این ممکن است راهی عالی برای گذر از علائم ترک و یادگیری نحوه توقف مصرف کوکائین باشد. نه به روشی متناقض، بلکه عمیق و واقعی آن را با تمام بدن خود باور کنید. مهم است که به طور سنجیده به بحث نزدیک شوید و بدانید چه زمانی تمام آنچه را که باید برای آن روز گفته اید، گفته اید. حقیقت این است که اگر به مواد مخدر معتاد هستید، می خواهید آن را ترک کنید، اما گاهی اوقات نمی دانید چگونه. آنها با هم طیف کاملی از کامپیوترها را توسعه دادند که به کامپیوتر مرکزی Electrologica X8 ختم شد، ماشینی که به طور خاص برای اجرای Algol 60 طراحی شده بود. تقریباً 12 برابر سریعتر از X1 بود (زمان چرخه X1 32µs، X8 2.5µs) و دارای یک میکرو پردازنده ورودی/خروجی برنامه‌ریزی‌شده به نام CHARON به نام کشتی‌ران اسطوره‌ای، و در هلندی مخفف «Centraal Hulporgaan Automome Overdracht Nevenapparatuur» است.

الکلی های گمنام یک برنامه بسیار معنوی است و به این باور بستگی دارد که یک قدرت برتر به شما در گذر از روزهای سخت کمک می کند. علائم ترک شما قوی‌تر خواهد بود، اما یک برنامه می‌تواند به شما کمک کند تا از این مشکل عبور کنید. و با محدود شدن بیشتر و بیشتر سیگار کشیدن، افراد سیگاری در شکایت از ظاهر کثیف و تمسخر گاه به گاه مردم غیرسیگاری و محدودیت های فزاینده در مورد زمان و مکان سیگار کشیدن، نقاط مشترکی پیدا می کنند. ATS وارنیکلین را به جای چسب های نیکوتین و داروی تجویزی بوپروپیون (ولبوترین) توصیه می کند. ارواح پادشاهان کوتوله مراقب شما هستند و همین کوهها قدرت شما هستند.

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما