اولین درس لمسه تایل خود را به خاطر دارید؟ مقداری اخبار را {گرفتم|خرید|گرفتم|دریافت کردم…

با استفاده از نرم افزارهای حرفه ای طراحی دکوراسیون می توان تصاویر کاملا واقعی را خلق کرد و امکان انیمیشن سازی نیز با آن ها وجود خواهد داشت. طبق ساختمان سازی اصولی باید دیوارها به صورت عایق ساخته شوند ولی به دلایلی از جمله قیمت بالا مصالح بسیاری از کارفرایان از استفاده از این مصالح چشم پوشی می کنند و شما خود باید به فکر آرامش خود باشید. البته همین امر و البته به این خاطر که اکثرا لمسه کاری با دست انجام میشود و کاری وقت گیر به حساب میآید، قیمت نهایی محصولات لمسه کاری شده نیز نسبتا بالا است. البته پارتیشن ها چه مسکونی و چه پارتیشن اداری، دارای یک ویژگی است که این سازه ها به صورت موقت است و میتوان آنها را بدون آنکه معماری بهم بریزد یا نیاز به تخریب باشد حذف یا جابجا نمود.

برای مثال در لغت نامه وبستر، این گونه ذکر شده است که طراحی دکوراسیون داخلی، علم یا یک هنر برنامه ریزی بوده و اجرای معماری داخلی مبلمان، نظارت بر طراحی را شامل میشود. این کار را دو بار بر روی فومی که روی چوب چسبانده شده انجام می شود و پس از سوراخ کاری چوب و فوم به پایان رسید ، پارچه را روی فوم می کشند. برای لمسه کاری ابتدا باید محل دقیق لمسه ها را مشخص کرد سپس اگر روی چوب قرار گرفت آن با دریل سوراخ می کنند و اگر در فضای بین کلاف بود نیازی نیست سوراخ کاری شود .بعد از این مرحله اسفنج را علامت گذاری کرده و روی چوب می چسبانند .بعد از انجام مراحل گفته شده روی پارچه علامت گذاری میکنند و اندازه ها را مشخص کرده و روی اسفنج قرار میدهند .سپس به نوبت لمسه ها را با نخ محکم رو کار در می آورند. این در حالی است که تجربه دیگران ثابت کرده است تفکیک فضا به هرجومرج کمتر و آرامش بیشتر ختم میشود.

با حضور گرمای آتش و تماشای این عنصر طبیعی، آرامش بیشتری در خانه ایجاد کرده و دکوراسیون داخلی منزل شما زیباتر و دلپذیرتر خواهد شد. استفاده از درب های عایق صدا و آکوستیک میتواند پیشنهاد بسیار خوب و رد نشدنی جهت به دست آوردن سکوت و آرامش از دست رفته می باشد. دکوراسیون داخلی خانه میتواند از طرحها و ویژگیهای خاصی پیروی کند. همانطور که گفتیم استفاده از درب های آکوستیک میتواند قسمت اعظمی از مشکل آلودگی صوتی را برطرف کند. لمسه کاری از جمله راه های عایق و آکوستیک کردن درب ها می باشد.

رزبرانHD() خصوصیت عایق صوت بودن و آکوستیک لمسه باعث شده که این پوشش گزینه مناسبی برای استفاده روی درب استودیو و آموزشگاه های موسیقی و درب اتاق مدیران و پزشکان، درب استودیوهای صدابرداری، سینماها، آمفی تئاترها، کتابخانه ها، درب سالن های کنفرانس و سالن های تیراندازی باشد. خصوصیت عایق صوت بودن و آگوستیک لمسه باعث شده که این پوشش گزینه مناسبی برای استفاده روی درب استدیو و آموزشگاه های موسیقی و درب اتاق مدیران و پزشکان، درب استودیوهای صدابرداری، سینماها، آمفی تئاترها، کتابخانه ها، درب سالن های کنفرانس و سالن های تیراندازی باشد. لمسه کوبی یا لمسه کاری درب ها و ویوارها و هر قسمت دیگر به دو صورت دستی و دستگاهی انجام میشود که تفاوت هایی در این دو مدل وجود دارد و ارزش و مقاومت آنها نیز با هم متفاوت است. در صورت داشتن هر سوالی در رابطه با لمسه کاری میتوانید آن را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید تا کارشناسان ما به آنها پاسخ دهند.

امیدواریم با مطالعه آن به پاسخ سوال خود رسیده باشید. استفاده از لمسه باعث زیبایی و خاص بودن مبلمان میشود و از طرفی نیز با توجه به اینکه برای لمسه کاری بایستی از پارچه و چرم با کیفیت استفاده شود، با خرید این نوع مبمان میتوانید از کیفیت محصول خریداری شده نیز اطمینان خاطر داشته باشید. از طرفی جنس پارچه ای که برای لمسه کاری مورد استفاده قرار می گیرد با توجه به نیاز و سلیقه مشتری از پارچه ابریشمی، کتان، جیر، ساتن، چرم (طبیعی یا مصنوعی)، تافته، کوبلن و ژاکارد می باشد به همین دلیل از لحاظ ماندگاری در مقایسه با کاغذ دیواری دوام بیشتری دارد؛ البته این موضوع به شرایط نگه داری مصرف کننده هم بستگی دارد.

البته همین امر و البته به این خاطر که اکثرا لمسه کاری با دست انجام میشود و کاری وقت گیر به حساب میآید. مبلمان سفید یا کرم رنگ در کنار رنگهای سرد پالت، ویژگیهایی هستند که در این سبک دکوراسیون داخلی به چشم می خورد. در این مرحله نقشه ها باید تکثیر شوند و در اختیار مخاطب قرار گیرند و معمولا از ارائه نقشه اصلی، که برای ایجاد آن بسیار زحمت کشیده شده است، خودداری می گردد. در مبل های لمسه کاری شده ظاهر دکمه دکمه آنها بوسیله بافتن لایه های پارچه ای یا چرمی ایجاد می شود که برخی مواقع الگویی خاص نیز بخود می گیرند. دیوارها به عنوان پس زمینه ی کار در این نوع طراحی دکوراسیون انتخاب می شوند و در این سبک دیوارها بیشتر از سایر سبک ها مورد توجه قرار می گیرند و به عنوان کلید طراحی دکوراسیون مطرح می باشند. دکوراسیون صفر تا صد جهت رفاه حال شهروندان در نظر دارد بدون حضور شما سروران گرامی، کلیه خدمات را بصورت آنلاین، مشاوره رایگان و طراحی رایگان فقط با یک تماس در خدمت شما قرار خواهد داد.

کفپوش اغلب رنگ روشنی دارد که با رنگ روشن دیوار هماهنگ است. فنگ شویی تأکید دارد که باید تناسب میان اشیا و فضای یک اتاق کاملاً رعایت شود. وقتی پای زندگی واقعی به میان میآید، خیلیها به استفاده از رنگهای نرم و گرم متمایل هستند؛ مثل طیف رنگهای قهوهای و سبز. بهطور مثال هنگامیکه وارد اتاق میشوید نباید سر از پشت یک صندلی در بیاورید و یا برای رفتوآمد در خانه مدام مجبور نباشید راه خود را از میان مبلمان بازکنید. ولی در مدل های جدید مبلمان، شاهد لمسه کاری روی مبلمان دیگری نیز هستیم که برای مثال مبل راحتی چسترا یکی از آنها است. لمسه کردن مبل بیشتر در مبلمانی کاربرد دارد که آنها را با نام مبل چسترفیلد میشناسیم.

در این مدل، تایل های استیل در رنگ های نقره ای یا طلایی، بر اساس طرح مورد نظر بین تایل های لمسه به کار می روند که این مدل نیز همانند مدل دکمه ای اغلب در دکوراسیون سبک کلاسیک و نئو کلاسیک دیده می شود و طرح های ساده آن در دکوراسیون سبک مدرن کاربرد دارد. دیوار پوش لمسه دکمه ای ظاهر منحصر به فردی به محیط می بخشد و اغلب اوقات در دکوراسیون سبک کلاسیک و نئو کلاسیک کاربرد دارد. دکوراسیون داخلی منزل شاید به گمان بعضی از افراد هزینه اضافی باشد اما به طور قطع به شما می گوییم که طراحی برای دکوراسیون داخلی منزل مدیریت هزینه و زمان است و علاوه بر اینکه به ساختمان شما زیبایی می بخشد موجب آرامش و حس مثبت اندیشی به ساکنان خود می شود.

در سنین نوجوانی انتخاب رنگهای تند یا تیره عجیب نیست اما اگر با اثرات رنگها آشنا باشین، میتونین هم مطابق سلیقه فرزندتون عمل کنید و هم با انتخاب رنگهای مکمل فضا رو تعدیل کنید تا اثرات منفی بر روحیهش نداشته باشه. شما با استفاده از لمسه کوبی یا روکوبی میتونین یه دیوار شاخص برای فضای خونه یا محل کارتون طراحی کنین. تغییر دکوراسیون ایجاد نمود اما برای اجرای یک پروژه طراحی داخلی در ساختمانی که از قبل بنا شده حداقل نیاز به بازسازی منزل و محل کار خود خواهید داشت چرا که طی این پروسه اصلاحاتی در معماری سازه، تاسیسات الکتریکی و مکانیکی و.. گروه معماری و طراحی داخلی کاژه با سالها فعالیت در این حوزه و انجام پروژه های متعدد می تواند انتخاب شایسته ای برای انجام این کار باشد. چوب و سنگ هم در معماری داخلی مدرن به کار گرفته می شود اما به صورت خام به کار گرفته نمی شود.

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تماس با ما