چگونه بیاموزید برای شروع قطعات یدکی سراتو سایپا

متاسفانه بسیاری از افراد با ارائه قطعات غیر اصلی با قیمت های پایینتر و تبلیغات غیرواقعی ، مصرف کنندگان را به دام خود می اندازند. در این روش سطح قطعات پلاستیکی و پلیمری همچون سپر خودرو با رنگی که به کمک منبع ولتاژ قوی باردار شده، رنگ آمیزی می شود. تولید نسل سوم، YD، در سال 2012 آغاز شد. نسل دوم این خودرو در ایران توسط سایپا مونتاژ شده و دو نوع دستی ۱۶۰۰ و اتومات ۲۰۰۰ آن موجود است. در این گروه قیمت عدس نیز تقریبا شرایط مشابهی داشته است. دومین محصول مشترک سایپا و برلیانس که در دو نسخه دنده ای و اتوماتیک با اتاق های هاچبک و سدان و دو پیشرانه 1500 و 1600 ( بهینه سازی شده) به بازار معرفی شد. شتاب صفر تا صد کیا سراتو دو لیتری حدود ده ثانیه می باشد که مورد توجه قرار گرفته است. صفحات اینستاگرام، توییتر و تلگرام ما نیز برای خدمت رسانی هر چه بیشتر به شما مشتریان عزیز راه اندازی شده است. داشتن اطلاعاتی حتی اندک در مورد قطعات و لوازم یدکی خودرو حتی برای یک صاحب خودرو هم میتواند در شرایطی کمک کننده و یا حتی ضروری باشد .

قطعات یدکی سراتو

[arpw limit=”10″]

لوازم یدکی سراتو چینی با تغییر سبک علاقه خریداران خودرو در ابتدای دهه 80 شمسی و تغییر گرایش آن ها از سدان های بزرگ و نیمه لوکس به سمت خودروهای شاسی بلند خودروسازان جهت نصاحب سهم بیشتری از بازار شروع به طراحی و تولید خودروهای شاسی بلند در ابعاد و بازه قیمت های مختلف کردند که نیسان نیز از این قاعده مستثنی نیست. واشر درب سوپاپ مستطیلی شکل میباشد که ابعاد آن متناسب با ابعاد سر سیلندر خودرو میباشد. مجموعه واتر پمپ، دسته راهنما، سینی زیر موتور، سنسور اکسیژن، میل لنگ، واشر گلویی، پمپ ترمز، اویل پمپ، رینگ دور پیستون، فلاپ روی گلگیر، هرزگرد تسمه، گارنیش دور گلگیر جلو، شاتون، سیلندر ترمز، دیسک و صفحه کلاچ، کلید شیشه بالابر، کاسه ترمز عقب، توری اویل پمپ، کاسه نمد، چراغ راهنما. ار تجهیزات ایمنی سراتو می توان به کیسه هوا برای سرنشین جلو، ترمز ABS، سیستم EBD، ایموبولایزر، سنسور پارک عقب اشاره کرد. البته باید به این موضوع اشاره کرد که سپرهای پلاستیکی در مقایسه با سپرهای فـایبر گلاس و فلزی آبکاری شده بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند دلیل این امر هم ارزان بودن مواد اولیه و همچنین ساده بودن فرآیند تولید آن است.

مانطور که اشاره کردیم سپر عقب خودرو شامل قطعاتی از قبیل فلاپ سپر ، فوم سپر ، دیاق سپر ، سنسور ، کشویی سپر کیا سراتو و … سنسور میل سوپاپ- سنسور روغن -سنسور اکسیژن- سنسورocv- گلگیر چپ و راست- درب موتور- لولا درب موتور – درب جلو چپ و راست- درب عقب چپ وراست – درب صندوق – جک صندوق- جک کاپوت – شیشه جلو – شیشه عقب- شیشه درب ها کامل – اینه کامل- راهنما اینه- شیشه اینه- دستگیره بیرونی- قفل درب- موتر شیشه بالابر- ریل شیشه بالابر.رودری- کلید شیشه بالا بر – شیشه سانروف ثابت- متحرک- نمدی سقف- کف پوش موکتی- کف پوش ۳D- موتور دریچه بخاری چپ – موتور دریچه بخاری راست- پنل بخاری- کلید ترمز دستی – سیم ترمز دستی- سیم ترمز دستی چب- سیم ترمز دستی راست – پوسته داشبورد- دریچه بخاری- کیلومتر- – کمربندها- پمپ بنزین – مغزی پمپ بنزین – باک کامل- خطر عقب- شبرنگ سپر- . قسمت داخلی درب ، محل قرارگیری انواع لوازم یدکی خودرو سراتو و قطعات و لوازم برقی خودرو شامل سیم ها و سوکت های آن ، اعم از مدار شیشه بالابر و قفل مرکزی و …

می باشد که فروشگاه کیا 110 مرکز خرید قطعا بعنوان تخصصی ترین فروشگاه تامین قطعات یدکی سراتو سایپایی تمامی قطعات را با برندهای مختلف و قیمت های مناسب در اختیار شما عزیزان می گذارد. می باشد که فروشگاه کیا 110 مرکز خرید قطعا بعنوان تخصصی ترین فروشگاه تامین قطعات یدکی سراتو سایپایی و سراتو YD تمامی قطعات را با برندهای مختلف و قیمت های مناسب در اختیار شما عزیزان می گذارد. دینام کامل که یک موتور الکتریکی در خودرو است با استفاده از حرکت میل لنگ موتور در زمان روشن بودن اتومبیل، برق مورد نیاز خودرو را تولید میکند.

لوازم یدکی سراتو عظیمیه کرج

سراتو یکی دیگر از تولیدات شرکت کیا موتورز است که بعد از چند سال واردات به کشور، شرکت سایپا مونتاژ کرد. این رقم نسبت به اردیبهشت ماه تغییری نداشته و میتوان عنوان کرد که تغییرات نقطه به نقطه مانده سپردهها در این سطح متوقف شده است. کروز کنترل : یکی از مهم ترین قطعات جانبی خودرو کروز کنترل است که بسیار کاربردی بوده و میتواند سرعت خودروی شمارا ثابت نگه دارد و البته یکی از پرطرفدار ترین لوازم های جانبی محسوب میشود . منبع شیشه شور سراتو قطعه ای از جنس پلاستیک فشرده است که وظیفه نگهداری مایع شیشه شور برای پاکیزگی شیشه جلوی کیا سراتو دارد. مبلغ پرداختی بابت هر دوره، به موارد انجام شده بستگی داشته و متغیر است.

لوازم یدکی سراتو 07 بسیاری از صنف های خدماتی برای انجام خدمات شرکت خود دست به ویزیت حضوری و خدمات سیار میزنند . برای آشنایی بیشتر با وب سایت سراتو یدک پیشنهاد میشود مقاله ی معرفی وب سایت را مطالعه نمایید . معمولا تهیه ی قطعات خودرو ها یکی از دغده های خریداران بوده اما امروزه تهیه ی قطعات سراتو سایپا کار خیلی سخت و طاقت فرسایی نیست زیرا شما عزیزان می توانید خیلی راحت لوازم جانبی سراتو را از همین وب سایت خریداری نمایید و از قیمت و کیفیت مناسب محصولات لذت ببرید . در حال حاضر آخرین مدل سراتو موجود در بازار ایران سراتو سایپا اپشنال و سراتو نیو نسل سوم می باشد.تمامی قطعات اصلی&nbsp سراتو (جنیون پارت و موبیس) موجود می باشند.

این نسل از Cerato در سه کلاس هاچبک، سدان و کوپه و 4 تیپ تولید و در بازار عرضه شد. در میان همه فروشگاههای اینترنتی لوازم یدکی خودرو، فقط تعداد محدودی از آنها هستند که نسبت به ارائه کامل خدمات، موفقیت و اعتبار بیشتری را نسبت به بقیه کسب کردهاند. یکی از مهمترین عوامل در خرید خودرو، میزان بودجه در دسترس است. قیمت در استرالیا حدود 147.09 دلار است. در سال 1391 تولید این خودرو به علت عدم هماهنگی با قوانین جدید راهور درباره نصب ایربگ متوقف شد که این مسئله در هاله ای از ابهام است. اين محصول يك خودرو ايده آل با امكانات كامل می باشد كه در كنار امكانات فوق العاده خود از مصرف سوخت 6/6 برای مدل دنده ای و 7/1 برای مدل اتومات خود بهره مند است. سراتو تمام خواسته هاي مشتری را برآورده مي كند و با تجهيزات ايمنی و امكانات رفاهی استاندارد با هندلينگ عالی لذت رانندگي را به ارمغان آورده است. اگر چه ممکن است فکر کنید که لوازم خودرو تاریخ انقضا ندارند. از آن جایی که لازم است تا هر خودرویی لوازم یدکی برند خود را تهیه کند بهتر است این قطعات را از فروشگاه لوازم یدکی معتبر تهیه نمود.

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما