پلیس سن آنتونیو پس از تیراندازی به نوجوانی در پارکینگ مک دونالد تیراندازی کرد



CNN

اداره پلیس سن آنتونیو روز یکشنبه پس از تیراندازی به پسر 17 ساله ای که در حال خوردن غذا در پارکینگ مک دونالد بود، اخراج شد.

پلیس گفت که این افسر ناشناس که توسط این اداره به عنوان یک افسر آزمایشی با هفت ماه تجربه توصیف شده است، به دلیل نقض “تاکتیک ها، آموزش ها و رویه های” اداره اخراج شد.

SAPD در یک بیانیه ویدیویی گفت که افسر در حال رسیدگی به یک تماس مزاحم نامربوط در مک‌دونالدز یکشنبه شب بود که خودرویی را دید که فکر می‌کرد روز قبل از پلیس فرار کرده بود و درخواست کمک کرد.

قبل از رسیدن افسران پشتیبان، فیلم دوربین بدنه منتشر شده توسط پلیس نشان می دهد که افسر به سمت راننده ماشین می رود، در را باز می کند و به راننده دستور خروج می دهد. نوجوانی که کاملا مبهوت شده بود که روی صندلی راننده نشسته بود و مشغول غذا خوردن بود، ماشین را به عقب گذاشت و شروع به عقب رفتن کرد.

سپس افسر پلیس تیراندازی کرد طبق ویدیو پنج بار روی ماشین. هنگامی که راننده خودرو را برای حرکت به جلو جابه‌جا می‌کرد، فیلم دوربین بدنه نشان می‌داد که افسر در حین دور شدن خودرو پنج بار دیگر شلیک می‌کند.

SAPD گفت که این نوجوان در یک بلوک آنطرفتر پیدا شد که از جراحات متعدد گلوله رنج می برد. به گفته پلیس یکی از مسافران خودرو آسیب ندیده است.

پلیس گفت که این نوجوان تا روز چهارشنبه در بیمارستان بستری بود و متهم به فرار از بازداشت در یک وسیله نقلیه و تعرض به افسر بود که مدعی بود در هنگام عقب نشینی نوجوان با درب ماشین برخورد کرده است.

برایان پاورز، وکیل مدافع این نوجوان، به سی‌ان‌ان گفت که دفتر دادستانی ناحیه بکسار روز جمعه به او اطلاع داد که دادستان‌ها اتهامات علیه موکلش را ادامه نمی‌دهند. سخنگوی دفتر DA CNN را به سیستم پرونده آنلاین دادگاه شهرستان ارجاع داد که نشان می دهد هر دو اتهام رد شده و پرونده بسته شده است.

«ما التماس دعا برای [the teen] پاورز گفت که موکلش برای درمان جراحاتش در بیمارستان بستری است.

SAPD گفت در حال بررسی این حادثه است و یافته های خود را به دادستان ناحیه بکسار ارسال می کند، که در بیانیه ای گفت که بخش حقوق شهروندی دفتر وی تیراندازی پلیس و اتهامات علیه این نوجوان را بررسی خواهد کرد.

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما