پرفروش ترین گوشی های هوشمند در سال 2022: 8 از 10 گوشی متعلق به اپل است، لیست را بررسی کنید | اخبار فناوری

دهلی نو: به‌ویژه با توجه به جدیدترین مطالعه Counterpoint Research، ادعای تسلط اپل بر بازار گوشی‌های هوشمند نادرست نیست. بر اساس این گزارش، اپل هشت جایگاه از ده جایگاه برتر لیست پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند در سال 2022 را به خود اختصاص داده است.

جالب است که تنها گوشی های هوشمند اپل و سامسونگ در این لیست قرار دارند. هشت موقعیت از ده موقعیت توسط یک آیفون اپل و دو موقعیت آخر توسط دوربین سامسونگ است. آیفون 13 که پرفروش‌ترین گوشی هوشمند در چین، آمریکا، بریتانیا، آلمان و فرانسه بود، رتبه اول را دارد. (همچنین بخوانید: کلاهبرداری سایبری: چگونه از کلاهبرداری های مرتبط با بانک جلوگیری کنیم؟ این نکات را دنبال کنید)

در این مقاله آمده است: “از زمان عرضه در سپتامبر 2021 تا آگوست 2022، آیفون 13 برترین گوشی هوشمند در هر ماه باقی ماند. کاهش قیمت پس از عرضه سری آیفون 14 به فروش آیفون 13 در کشورهای نوظهور حتی بیشتر کمک کرد.” (همچنین بخوانید: ایلان ماسک، رئیس توییتر به دلیل تمسخر کارمند معلول سابق در طوفان توییتی عذرخواهی کرد)

از زمان عرضه بین‌المللی، آیفون 13 بیشترین فروش را در بین سایر گوشی‌های هوشمند داشته است. و تخفیف هایی که آیفون 13 برای آن در آمازون، فلیپ کارت و سایر فروش ها فروخته است، مقصر آن هستند. آیفون 13 در حال حاضر دارای قیمت اولیه 69900 روپیه است اما با تخفیف در سایت های تجارت الکترونیک ارائه می شود.

آیفون 13 پرو مکس در رتبه دوم این لیست قرار دارد و برای اولین بار مدل پرو مکس بیش از مدل پرو مورد توجه قرار گرفت. آیفون 14 پرو اخیراً در رتبه سوم قرار دارد. برای ماه های سپتامبر، اکتبر و نوامبر 2022، این مدل محبوب ترین گوشی هوشمند بود.

کاربران اولیه و افرادی که به یک مدل آیفون گران‌تر ارتقا می‌دادند، فروش آیفون 14 پرو مکس را افزایش دادند. بر اساس این گزارش، مدل پایه سری آیفون 14 پرو با پیشرفت‌های قابل توجهی مانند جزیره پویا و پردازنده سریع‌تر، جذاب‌تر شده است.

سامسونگ گلکسی A13، یک گوشی ارزان قیمت سامسونگ، در رتبه چهارم لیست قرار دارد و پس از آن پنج مدل آیفون دیگر قرار دارند: آیفون 13 پرو، آیفون 12، آیفون 14، آیفون 14 پرو و ​​آیفون SE 2022. آخرین اما سامسونگ بار دیگر با گلکسی A03 جایگاه دهم را به خود اختصاص داده است.

Markus Saunders

درونگرا. نینجا دارای گواهی فرهنگ پاپ. نویسنده. مدافع غذا عاشق موسیقی پرشور.

تماس با ما