هیدری: اومایدی ساپیٹنتو در لیگ هم غرمینی بیاورد

کد خبر : 1851563 |
11 آبان 1401 ساعت 19:55 |
8.4K بازدید |

9
نقطه نظر

مستتر افتخارم است که با کیروش کردم کردم

مربی استقلاد گفت به نازر من اگاگی ساپینتو جاکا ادم کوش کالبیری استد و کار با ایشان عالی است.

هیدری: اومایدی ساپیٹنتو در لیگ هم غرمینی بیاورد

به روگر “ورزش سه”، خسرو هیدری مربی استړلل در پیاین دیدار براب نساجی گفت: خدا را شکر کیدیم بازیمان را با پیروزی پشت سر. درست است که سوپرجام یک بازی است اما رقابت بزرگی است و استقلال به این بازی نیاز دارد و ما تا الان سوپرجام را نبردیم. خشبلیم که پس از سه، کاهر مه کرک کار کردن، یک جام اوردیم

वी में डाद: बुक्ली जाम जाहानी، जाइडी जाम जाहानी، जाइडी. ولی باید هاواسمان به آن سلام بهد که تیم را کا نه دریم این جام به من کمک می کند تا به بازیکنان اعتماد کنم. امیدوارم بتوانیم ادامه دهیم. انشاءالله فصل آخر جم میکنیم.

O chernый karden ba sapinto низ эfformaciya dad: به نازر من اقای ساپینتو جاکانا ادم خوش قالبوی ستحد. کار یشان عالی است و کردم در آیین کند وکته، کیدی کدی را از و غیریم. آنها از این بازی خوشحال بودند و امیدوارم در فصل گذشته از عنوان قهرمانی دفاع کنیم و آقای ساپینتو بازی دوم را کشف کند.

मर्बी आस्टिक्ला डर पुर्वित है है जांडी जाम निजी आश्वार्ड: डर 2 बाजी बाजी बाजी विज्ञारी देडिम के जिक्ट के देखें بازیکنان با قلب خود بازی می کنند. من افتخار می کنم ک با اگاگ کی روش کردم کهیلی اومید داریم که مردو را خوشل کینیم.

حیدری در پاسخ به این سوال که چند نفر از بازیکنان استقلال مستحق حضور در جام جهانی هستند، گفت: خیلی از بازیکنان لیاقت حضور در جام جهانی را ندارند اما این بستگی به نظر آقای کی روش دارد و آنقدر باهوش هستند که بازیکنان دیدگاه شما را انتخاب می کنند

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما