همه چیز در مورد () تعمیر چاپگر لیبل است

اکثریت قریب به اتفاق تعمیرات چاپگر که ما خودمان آن را تسهیل می کنیم (به ما بازگردانده می شود، ارزیابی می شود، تعمیر می شود، آزمایش می شود و به مشتری بازگردانده می شود) ظرف 5 تا 8 روز کاری انجام می شود. بازگرداندن هر کالا کاملاً به هزینه، ریسک و مسئولیت شما است و باید از طریق پیک با شماره مجوز بازگشت مناسب (RMA) به ما بازگردانده شود. 9. تمام خطرات از دست دادن یا آسیب دیدن کالا به شما منتقل می شود زمانی که ما کالا را ارسال می کنیم. اطلاعاتی که به ما ارسال می‌کنید کاملاً به عهده شماست، اگرچه ما متعهد می‌شویم که اقدامات معقولی را برای حفظ این اطلاعات به روشی امن انجام دهیم. ممکن است لازم باشد آدرس ایمیل شما را با اشخاص ثالث از جمله GoSweetSpot (برای جزئیات ردیابی پیک)، Chillisoft (برای جزئیات مجوز آنتی ویروس و یادآوری انقضا)، مایکروسافت (برای نرم‌افزار آفیس و اشتراک‌ها) یا سایر اشخاص مرتبط به اشتراک بگذاریم، این برای اطمینان از اینکه شما با تمام اطلاعات مربوط به سفارش، از جمله در صورت نیاز به دسترسی به این مجوزها در آینده، به روز نگه داشته می شود و به شما امکان می دهد پیشرفت سفارش خود را مشاهده کنید. بررسی کنید که سر چاپ قفل شده باشد.

ارسال یک کار چاپی از طریق فضای ابری با قیمتی همراه است: حفظ حریم خصوصی. استفاده از خدمات ابری مستلزم سطحی از اعتماد به ارائه دهنده است. همه قراردادهای سطح خدمات ما توسط سازنده مربوطه مستقیماً یا یکی از بخش‌های خدمات طرف قرارداد آنها انجام می‌شود و از این رو تابع شرایط و ضوابط جداگانه آنها در قرارداد سطح خدمات / قرارداد خدمات است. بنابراین توصیه می کنیم که هر بار که به وب سایت ما دسترسی پیدا می کنید، این شرایط و ضوابط را مطالعه کنید. 25. همه علائم تجاری، مارک‌ها و آرم‌هایی که عموماً با نمادهای TM یا ® شناسایی می‌شوند و در این وب‌سایت استفاده می‌شوند، یا متعلق به ما هستند یا مجوز استفاده از آنها را داریم. سرویس‌های ابری گوگل احتمالاً آغاز مجموعه کاملی از محصولات هستند که محاسبات را از مصرف‌کننده و به سرورها تغییر می‌دهند. اگرچه این یک سرمایه گذاری خواهد بود و با کسب و کار شما رشد خواهد کرد.

بیایید به چاپگرهای لیبل برتر برای کسب و کار کوچک شما بپردازیم. 3. یک کیسه ساندویچ زیپ دار برای نگه داشتن برچسب کاغذی و دیسک نجات تهیه کنید. با چاپ انتقال حرارتی، جوهر مبتنی بر رزین یا موم مستقیماً از طریق یک روبان بر روی برچسب ذوب می‌شود تا تصویری بادوام با کیفیت بالا ایجاد کند. نشت جوهر: نشت تونر یا جوهر در داخل چاپگر hp می تواند باعث گیر کردن کاغذ شود. گاهی گرد و غبار یا کثیفی در غلتک باعث گیر کردن کاغذ می شود. برخی از این پیام ها روی صفحه چاپگر با سینی کاغذ پر ظاهر می شود، ممکن است یک مشکل سخت افزاری باشد یا ممکن است نیاز به به روز رسانی درایورها باشد.

از ابزار فلزی یا پیچ گوشتی استفاده نکنید. شما می توانید از هر دو برچسب فن فولد و رول استفاده کنید و بارگیری آنها آسان است. چه از رول ها و چه از برچسب های فن تا شده استفاده کنید، این چاپگر برای شما کار خواهد کرد. در صورتی که معادلی در دسترس نباشد یا عرضه آن غیرممکن باشد، راه حل جایگزین یا بازپرداخت ارائه خواهیم داد. تعمیر چاپگر لیبل با تعیین وقت قبلی در COSYS: ما همچنین به مشتریان خود پیشنهاد می کنیم که شخصاً با تعیین وقت قبلی برای تعمیر چاپگر مراجعه کنند. از آنجایی که چاپگر لیبل بخش مهمی از فرآیند بسته بندی است، لازم است بدانید که آیا خدمات تعمیر در محل و پشتیبانی تلفنی 24 ساعته در دسترس است یا خیر. توجه به این نکته مهم است که اگر اثر هنری شما برای دستگاه خروجی متفاوتی طراحی شده است، خواه جوهر افشان اداری شما باشد یا یک دستگاه پرس فلکسوگرافی تجاری، ممکن است فروشنده شما نیاز داشته باشد که رنگ ها را مطابق با انتظارات تنظیم کند. برای استفاده از Google Cloud Connect، به یک حساب Google و یک رایانه با ویندوز XP، Vista یا Windows 7 نیاز دارید. شما همچنین به مایکروسافت آفیس 2003، 2007 یا 2010 نیاز دارید. از آنجایی که نسخه مک مایکروسافت آفیس فاقد API باز است، هنوز راه حل Google Cloud Connect برای طرفداران اپل وجود ندارد.

لطفا آخرین نسخه را دانلود کنید و مشخصات خود را آماده کنید. تیم ما همیشه آماده است تا به هر سؤالی که در ذهن دارید پاسخ دهد و همه چیز را در مورد چاپگر لیبل شما توضیح دهد تا بتوانید به طور مستقل چند مشکل جزئی را بدون نیاز به بازدید ما برطرف کنید. این به کاربران نهایی شما کمک می کند تا مشکلات جزئی را برطرف کنند و در عین حال حداکثر زمان کارکرد چاپگر را حفظ کنند. شما و کاربران نهایی تان تشویق می شوید که تعمیرات را مشاهده کرده و سؤال بپرسید. 44. با ثبت سفارش کالا از طریق hungryPC تلقی می شود که این شرایط و ضوابط فروش را می پذیرید. هیچ چیز در این شروط قصد ندارد اثر قراردادی خارج از مفاد قانون داشته باشد مگر در حدی که قانون اجازه می دهد. ما تعمیرات را در محل در محل شما انجام می دهیم تا به کاهش زمان خرابی کسب و کار شما کمک کنیم.

برای تمیز کردن و سرویس تجهیزات چاپ لیبل آنها، در مورد مسائل فنی که ممکن است پیش بیاید بحث کنید و توصیه هایی را ارائه دهید، از محل مشتریان ما دیدن کنید. با این حال، مانند هر دستگاه الکترونیکی، چاپگر لیبل عاری از مشکلات و اشکالات فنی نیست. وقتی چاپگر شما مشکل دارد و فوراً به آن نیاز دارید، می‌توانید روی TPI West حساب کنید. محصول برگشت سریع به شما در 2 تا 3 روز باز می گردد! این یا مستقیماً به South East Labels، یک مرکز تعمیر تایید شده یا حتی مستقیماً به سازنده خواهد بود.

اگر چاپگر شما نیاز به بازگشت به یک مرکز خدمات معتبر داشته باشد، بسته به مشکل و در دسترس بودن قطعات ممکن است چندین هفته طول بکشد، این برای بازگشت به تولیدکنندگان نیز صادق است. بنابراین، از پرسیدن اینکه چه کسی برای ارائه خدمات تعمیر و نگهداری در محل در دسترس خواهد بود نترسید (یا اینکه از شما انتظار می رود خودتان این کار را انجام دهید). دستگاه شما در چند روز کاری بررسی و تعمیر می شود. Google Cloud Print سرویسی است که عملکرد چاپگر را به هر دستگاهی که می تواند به اینترنت متصل شود گسترش می دهد.

ما می توانیم پوششی را به شما ارائه دهیم که فراتر از ضمانت سازنده است. خرابی چاپگر لیبل – ما یک روز تعمیر چاپگر لیبل را با تعمیر چاپگر شما در محل یا با ارائه یک چاپگر امانت ارائه می دهیم تا زمانی که چاپگر شما را دوباره راه اندازی کنیم. این یک چاپگر حرارتی مستقیم کاربر پسند است که شما را مجبور نمی کند با آن دست و پنجه نرم کنید تا برچسب ها را در یک راستا قرار دهید. اندازه آن به اندازه یک آجر است (در عین حال بسیار کاربردی تر). با توجه به اینکه در حال خواندن مقاله ای در مورد چاپگر برچسب حمل و نقل برای خرید هستید، ممکن است قبلا قبول کرده باشید که این تصمیم خوبی است. زمان خوبی است که یک طرفدار موسیقی باهوش فناوری باشید! تعمیر زمان انبار و مواد یک راه راحت و بدون پرداخت هزینه برای تعمیرات پرینترهای بارکد و تجهیزات اسکنر شما در زمانی که خراب می شود، آسیب می بیند یا به سادگی درست کار نمی کند، ارائه می دهد. در حالی که این امر می تواند هزینه های راه اندازی کمی بالاتر را به همراه داشته باشد، اما در بسیاری از شرایط می تواند بسیار ارزان تر از یک قرارداد سطح سرویس/قرارداد خدمات باشد و در دراز مدت در صورت بروز خطا در چاپگر مهم ماموریت شما، آرامش خاطر را به ارمغان می تعمیر لیبل پرینتر آورد.

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما