نیوتن N. Minow، 97، درگذشت. رئیس FCC تلویزیون را “زمین بایر وسیع” دانست

نیوتون ان. مینو که به عنوان رئیس جمهور جدید FCC رئیس جمهور جان اف کندی در سال 1961 امواج شوک را در صنعت ایجاد کرد و با نامیدن تلویزیون آمریکایی “یک زمین بایر وسیع” اعصاب ملتی معتاد به ابتذال و هرج و مرج را تحت تأثیر قرار داد، روز شنبه در خانه خود درگذشت. خانه در شیکاگو او 97 بود.

دختر او نل مینو گفت که علت آن حمله قلبی بوده است.

در 9 می 1961، تقریباً چهار ماه پس از آنکه پرزیدنت کندی از آمریکایی ها خواست تعهد خود را به آزادی در سراسر جهان تجدید کنند، آقای کندی. مینو، یک بوروکرات عینکی که اخیراً مسئولیت کمیسیون ارتباطات فدرال را بر عهده گرفته بود، در یک ناهار در واشنگتن در برابر 2000 مدیر پخش برخاست و آنها را به تماشای تلویزیون برای یک روز دعوت کرد.

او می گوید: «بدون کتاب، مجله، روزنامه، برگه سود و زیان یا کتاب رتبه بندی که حواس تان را پرت کند، آنجا بمانید و چشمانتان را به آن مجموعه بچسبانید تا زمانی که ایستگاه خاموش شود». مینو گفت. “من می توانم به شما اطمینان دهم که یک زمین بایر وسیع را مشاهده خواهید کرد.”

حضار در حالی که او ادامه می داد با ناراحتی نشسته بودند:

مجموعه‌ای از نمایش‌های بازی، خشونت، نمایش‌های مشارکت تماشاگران، کمدی‌های فرمول درباره خانواده‌های کاملاً باورنکردنی، خون و رعد، ضرب وشتم، خشونت، سادیسم، قتل، مردان بد غربی، مردان خوب غربی، چشم‌های خصوصی، گانگسترها، خشونت‌های بیشتر را خواهید دید. و کارتون و بی‌پایان، آگهی‌های بازرگانی – بسیاری از آنها فریاد می‌زنند، فحش می‌دهند و توهین می‌کنند. و مهمتر از همه، کسالت.»

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما