مرگ اشتباه مرگ

کد خبر : 1870482 |
26 بهمن 1401 ساعت 01:11 |
33.8K بازدید |

20
نقطه نظر

کومان گل زد، امباپه وارد زمین شد

روی روسیک فاحش دوناروما دراوزا پاریس vs بایرن مونیخ در پارک دو پرنس باز شد

  مرگ اشتباه مرگ

به روزش سه شاگردان کریستف گالتیه پس از تلاش های نیمه تمام نتوانستند دروازه میهمان را در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باز کنند و تیم بایرن مونیخ در آغاز نیمه دوم گل برتری شد. .

پاری سن ژرمن در نیمه اول بازی با بایرن یکی از بدترین نمایش های این فصل خود را داشت و در حالی که هوادارانش انتظار عملکرد متفاوت و رسیدن به گل در نیمه دوم را داشتند، دروازه جانلوئیجی دوناروم به اشتباه باز شد.

1801990
کینگزلی کومان، بازیکن فرانسوی بایرن مونیخ که نیمه دوم نیمه دوم را در دقیقه 53 لغو کرد، دیویس را با ضربه سر وارد دروازه میلان کرد. ضمن در نظر گرفتن شدت و زاویه ضربه، خطر واقعی برای تهدید دروازه دوناروما وجود نداشت، اما دروازه بان ایتالیایی یکی از اشتباهات مرگبار خود را مرتکب شد و به جای توپ، هوا را نشانه رفت تا در میانه خطا. بازیکن پاریس وارد دروزا شد البته باران می بارد، باران می بارد و باران می بارد.

1801992
کومان بعد از باز کردن دروزا پاریس به تعریف تیم عکسیش، شادی گل نمعد نداید و البته قبل از این و در فینال لیگ قهرمانان اروپا 2020 نیز با پیراهن پاریس به بایرن گل زد. لحظاتی بعد کیلیان امباپه سرمربی پاری سن ژرمن فرود آمد. کومان ros egisticheskoe dr sezu habere pish эz basi draktivnыe beh saйли др часть пробытия хозуров хомвотнаш др район санціфай парис, образ бі‌незначение курде буд, اما هولا گلو آملی سایز رهنمون است.

1801989

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

تماس با ما