مثل خوابیدن در محل کار؟ با تعویق در TikTok سالانه 400000 دلار کسب کنید

بر اساس گزارش‌ها، تنها تعداد انگشت شماری از مردم توانستند اولین نمایش فیلم آوانگارد اندی وارهول “خواب” را در سال 1964 پشت سر بگذارند.

این یک چرت و پرت واقعی بود: پنج ساعت و 20 دقیقه مردی که در رختخواب می‌خوابد. حالا به نظر می رسد که آقای وارهول بسیار جلوتر از زمان خود بود.

Jakey Boehm بیش از یک میلیون دنبال کننده آنلاین دارد که تقریباً به همان خط داستانی کشیده شده اند. هر شب ساعت 10 شب، این جوان 28 ساله PJ می‌پوشد، به رختخواب می‌رود و به تماشاگران بین‌المللی که در TikTok Live تماشا می‌کنند، می‌چرخد. او گفت که دریافت ماهانه او از طرفداران آنلاین به طور متوسط ​​35000 دلار در ماه است.

Duane Olson، 25 ساله، از هاید پارک، نیویورک، نیز پخش خواب انجام می دهد، نامی که به این اجراهای آنلاین داده شده است، که بسته به بیننده، به اندازه Yule Log جذاب یا خسته کننده هستند.

تابلویی روی Mr. تخته سر اولسون او حدود 13000 مخاطب در TikTok دارد.

زنگ بیدارباش جکی بوهم.


عکس:

جکی بوهم

کاتالینا کالدرون از جمله کسانی است که کوک می کند. خانم می‌گوید: «به نظر من آن را فوق‌العاده آرام‌بخش می‌دانم، مانند یک همراهی به روشی عجیب». کالدرون، 43 ساله، از هیوستون. “من اساساً آن را تماشا می کنم تا خودم برای خواب آماده شوم.”

آقای. بوهم که در ساحل طلایی استرالیا زندگی می کند، یک قدم فراتر می رود. بینندگان می توانند هدایایی مجازی برای او بخرند که صداها و نورها را در Mr. اتاق خواب بوهم سعی کنید او را بیدار کنید. تجربه تماشا از کیفیت بازی ویدیویی فضولی برخوردار است – با تماشاگران ناشناس که برای مبهوت کردن آقای. بوهم بیدار می شود که انگار یک شخصیت بازی است.

در ماه اکتبر، یک دلار Mr. بوهم یک “خفاش کریکت”، که باعث ضبط شخصیت دیوانه جک نیکلسون در “درخشش” شد، که فریاد می زد “اینجا جانی است!” او گفت که این محبوب ترین هدیه در روز هالووین بود.

هدیه دیگری روی تابلوی نئونی روشن می شود. با حدود 380 دلار، بیننده می تواند همه چیز را در Mr. اتاق خواب بوهم به مدت پنج دقیقه، یک راکت کابوس‌آمیز را بالا می‌برد. این پرداخت همچنین به همه افراد در TikTok Live هشدار می دهد که تماشا کنند.

آقای “هر چه آشفتگی بیشتر باشد بهتر است.” بوهم گفت. “مخاطب عاشق هرج و مرج است.”

ترفند شکنجه خواب، کایل هیرشون، تهیه کننده تلویزیونی 25 ساله از Commack، نیویورک را سرگرم می کند. او گفت که صبح هنگام آماده شدن برای کار، تماشا می کند.

“من این مرد را پیدا کردم که فقط روی تختش خوابیده بود و یک مانیتور کنارش بود.” هیرشون گفت. “مردم او را اذیت می کردند، بیدارش می کردند، و من می گفتم “اوه، این به نظر سرگرم کننده است.” “

آقای. هیرشون گهگاه آقایی را می فرستد. بوهم یک هدیه مجازی. یک خرید 2 دلاری، عینک آفتابی مجازی، ضبط یک شخصیت را به راه انداخت که فریاد می زد «کریسی بیدار شو!» از برنامه تلویزیونی “چیزهای عجیب”، صدای محبوب TikTok.

در ازای شب های بی قرارش، آقای. Boehm سهمی از هدایایی که طرفداران در TikTok می‌خرند نگه می‌دارد. او گفت که از درآمد خود برای پس انداز خانه و حمایت از خیریه های سلامت روان استفاده می کند.

آقای دکتر گفت: «این به معنای واقعی کلمه زندگی من را تغییر داد. بوهم، که یک توسعه دهنده وب خوداشتغال بود.

TikTok که متعلق به ByteDance Ltd. مستقر در پکن است، درصدی از پولی را که برای هدایای مجازی خرج می‌شود نگه می‌دارد اما دقیقاً میزان آن را فاش نمی‌کند. این شرکت گفت: درصدی که TikTok می گیرد با صنعت برابر است.

دوان اولسون در ایستگاه پخش خود.


عکس:

دوان اولسون

دیوید بکهام چهار دهه پس از آقای دیوید بکهام عصر مدرن تماشای خواب را آغاز کرد. “خواب” اثر وارهول. در اثری که برای گالری ملی پرتره لندن سفارش داده شده است، ستاره فوتبال بدون پیراهن در یک ویدیوی 107 دقیقه ای با عنوان «دیوید» که در سال 2004 رونمایی شد، چرت می زند.

این ژانر تا حد زیادی در خواب زمستانی باقی ماند تا اینکه پخش جریانی خواب در توییچ، Amazon.com منتشر شد شرکت

سرویس پخش زنده، و سال گذشته به TikTok گسترش یافت. در ماه‌های پس از آن، پخش‌های زنده که در صفحه بسیار محبوب TikTok تبلیغ می‌شوند، محتوای بیشتری را به کاربران بیشتری ارائه می‌دهند و باعث افزایش مخاطبان و درآمد پخش‌کننده‌های خواب برتر شده‌اند.

پول آسان باعث ایجاد کلاهبرداران در جریان خواب شده است که به صورت مخفی کار می کنند. پاتریک مور، خالق یوتیوب که درباره فرهنگ آنلاین بحث می کند، از جمله کسانی است که زنگ خطر را به صدا در می آورد. او اخیراً ویدیویی درباره کلاهبرداری‌ها منتشر کرده است که به گفته او، بچه‌هایی را جذب می‌کند که متوجه نمی‌شوند برای افراد جعلی پول می‌فرستند.

آقای. اولسون گفت که برخی از کلاهبرداران وارد بخش نظرات پخش زنده او شده اند و از بینندگان خواسته اند که به او کمک مالی کنند. او گفت، اما کلاهبرداران حساب‌های Venmo را می‌دهند که متعلق به شخص دیگری است. آقای. اولسون اکنون حساب شخصی خود را بر روی تابلوی سر تخت نشان می دهد.

سایر کلاهبرداران تصاویر پخش کننده های خوابیده را روی تلفن های خود ضبط می کنند، سپس آن را به عنوان فیلم خود منتشر می کنند، به این امید که از خروپف دیگران پول نقد کنند. به گفته آقای، کیفیت بصری ضعیف نشانه‌ای از افراد دروغگو است. مور.

او گفت: “فرهنگ های زیادی در اینترنت مانند این است که “هی، این جالب است که ما مالک این شخصی هستیم که پخش زنده پخش می کند.” اما در واقعیت، آنها فقط در حال کشاورزی پول هستند.

نکته مهم زمانی است که خوابندگان ersatz از بینندگان هدایایی می خواهند و پس از ارسال پول، هیچ اتفاقی روی صفحه نمی افتد.

آقای “این به ما نام بدی می دهد.” بوهم گفت.

آقای Mr. اولسون گفت. “حداقل کاری که می توانید انجام دهید این است که آن را معتبر کنید.”

اصلاحات و تقویت
کایل هیرشون 25 ساله است. نسخه قبلی این مقاله به اشتباه گفته بود که او 45 سال دارد.

بنویسید سالوادور رودریگز در [email protected]

حق چاپ ©2022 Dow Jones & Company, Inc. تمامی حقوق محفوظ است. 87990cbe856818d5eddac44c7b1cdeb8

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما