لیست قیمت پرینتر لیبل زن ۲۰ آبان

در صورتی که از ریبون رنگی استفاده شود، لیبل پرینترها قادر هستند بارکدهای رنگی چاپ کنند. در پایان از این که با مقاله ی دستگاه لیبل زن  تا انتها همراه ما بودید از شما بسیار ممنون هستیم.

دستگاهی به منظور پرینت گرفتن لیبل‌های پشت چسب دار به منظور چاپ بارکد است.یک نکته قابل توجه هنگام تهیه دستگاه این است که باید از ابعاد برچسب‌هایی که از طرف دیجی کالا برای فروشندگان در نظر گرفته شده است پشتیبانی کند. مزیت اصلی لیبل پرینترهای کارکرده نسبت به یک لیبل پرینترهای آکبند و استفاده نشده، قیمت مناسب و مقرون به صرفه دستگاه نسبت به کیفیت آن می باشد.

  • تمامی ماشین آلات صنعتی موجود در کاروپک دارای ضمانت نامه معتبر، گواهی اصالت کالا و خدمات پس از فروش طولانی مدت می باشند.
  • لیبل را می توان به معنای اتیکت و برچسب در نظر گرفت که کاربرد آن، به نمایش گذاشتن قیمت کالا و یا معرفی محصول است؛ این کار توسط نوعی دستگاه بسته بندی که آن را لیبل زن می نامند، انجام می شود.
  • باید توجه داشت که طول عمر لیبل‌های چاپ‌شده با این دستگاه‌ها، حداکثر 6 ماه بوده و گزینه‌ای عالی برای فیش‌ها یا لیبل‌های یک‌بار مصرف به حساب می‌آیند.
  • چنان چه طرح خاصی مد نظرتان است حتما از قبل در رابطه با آن مدل از دستگاه لیبل زن تحقیقات کامل نمایید.
  • بعضی از پرینترهای لیبل زن می‌توانند روی مواد فیلمی و فویلی نیز چاپ کنند.

شاید در مجموع به توان گفت عمر لیبل پرینترهای حرارتی غیر مستقیم ، بسیار بیشتر از لیبل پرینترهای حرارتی مستقیم است. این نوع پرینتر لیبل زن نیازمند استفاده از نوارهای کربنی در انواع مومی یا رزینی است.

نکته ی مهمی که باید به آن توجه کنی این است که دستگاه لیبل زن دستی باید خوش دست باشد تا در هنگام کار راحتیه شما تضمین شود و دست تان احساس خستگی نکند.

دستگاه لیبل زن در واقع نوعی پرینتر است که بر روی یک لیبل حروف، بارکد و اعداد را با استفاده از هد حرارتی چاپ می‌کند. برای اینکه ترکیبات شیمیایی واکنش نشان دهند ابتدا دستگاه باید گرم شود سپس رنگ کاغذ چاپ تغییر می کند و تیره می شود این تغییر رنگ جایگزین جوهر، ریبون و… این نوع از پرینترها بیشتر به عنوان صدور فیش ، دستگاه های خودپرداز بانک، رسید های حمل و نقل و… لیبل پرینترهای حرارتی مستقیم فقط می توانند روی لیبل های حرارتی و رول های حرارتی چاپ کنند.

اما خوشبختانه به دلیل تنوع بسیار بالای لیبل پرینترها، همواره گزینه های با کیفیت و ارزان در دسترس هستند. دستگاه لیبل زن و هم چنین کاربرد استفاده از آن بسیار متنوع می باشد.

لیبل پرینتر تالی سان مدل DP-443

از جمله بهترین دستگاه لیبل زن قابل حمل، دستی و صنعتی می‌توان به meva – bixolon – tsc –  zebra اشاره کرد. کلمه ی لیبل به معنای اتیکت و یا برچسب است و از آن برای معرفی و همینطور قیمت و مشخصات کالا بر روی خود کالا استفاده می شود.

لیبل زن

سرعت پرینت در این نوع پرینترها، همانند پرینترهای معمولی رومیزی محاسبه نمی‌شود، بلکه به جای استفاده از واحد صفحه چاپ شده بر دقیقه (printed pages per minute) از طول چاپ شده بر زمان بر حسب اینچ بر ثانیه (inches per second) استفاده می‌شود. یک پرینتر لیبل زن معمولی می‌تواند حداقل ۳ اینچ بر ثانیه و حداکثر، ۱۲ اینچ بر ثانیه، پرینت بگیرد. رزولوشن چاپ نیز بین dpi ۲۰۳ تا dpi ۳۰۰ در کیفیت متوسط تا dpi ۶۰۰ در کیفیت بالا، متغیر است.

قبل از خرید، بهتر است نیازهای خود را مشخص کرده و مقایسه‌ای دقیق بین مدل‌ها و برندهای مختلف انجام دهید. همچنین، مطالعه نظرات و تجربیات کاربرانی که پرینتر را استفاده کرده‌اند، می‌تواند به شما در انتخاب مناسب کمک کند. لیبل پرینتر یا چاپگر برچسب با نام های دستگاه لیبل زن و دستگاه چاپ لیبل نیز شناخته می شود.

نوع اول لیبل زن اتوماتیک حرارتی و نوع دوم لیبل زن پشت چسب ‌دار است. امروزه کالا‌‌ها و محصولات با برند‌‌های متنوع تولید می‌شوند که این کالا‌‌ها برای معرفی به مصرف کنندگان نیاز به برچسب یا لیبل دارند. همه وارد کنندگان و تولید کنندگان با دستگاه لیبل پرینتر یا همان چاپگر لیبل، برچسب‌های مورد نیاز محصولات خود را از طریق این دستگاه به دلخواه طراحی و چاپ می‌نمایند.

روش کار با دستگاه لیبل زن چگونه است؟

شما می توانید با استفاده از label machine به راحتی و در کم ترین زمان ممکن محصولات خود را لیبل و یا اتیکت گذاری کنید. لازم به ذکر است که شما قادر خواهید بود در صورت نیافتن محصول خود در سایت توان صنعت به سایت دیگر ما یعنی سایت ماشین ساز مراجعه کنید و در آن جا اقدام به خرید محصول مورد نظر خود کنید.

لیبل زن

معمولا پرینترهای لیبل زن صنعتی دارای بدنه فلزی هستند که در برابر ضربه نیز از خود مقاومت نشان می دهد. همان طور که گفته شد نحوه پیچش رول لیبل در جهت راست یا در جهت چپ یا از سمت بالا در دو مدل می باشد ، بنابراین برای یک دستگاه لیبل زن اتوماتیک حتما باید یکی از این مدل ها برای پیچش رول لیبل پشت چسب دار استفاده نمود . به این دلیل که پس از تولید محصول در هر صنعتی و عرضه آن به بازار فروش اولین چیزی که خریداران محصول آن را بررسی می ‌نمایند لیبل محصول است.

به مرور زمان ، این سری از لیبل پرینترها توسط لیبل پرینترهای انتقال حرارتی (غیر مستقیم ) جایگزین شدند. پرینتر ها دارای مدل ها و نوع های مختلفی می باشند که از میان آنها می توان به پرینترهای جوهر افشان، پرینتر های لیزری و پرینترهای لیبل زن اشاره کرد.

لیبل پرینترهای ارزان قیمت ، عموماً از کیفیت ساخت مناسبی برخوردار نیستند و در مقابل خرابی و تعمیرات ، عملاً تعویض خود دستگاه مقرون به صرفه تر است.

لیبل زن

این دستگاه برای چاپ کردن حروف مختلف، بارکد‌ ها و عدد ها، با استفاده از یک هد حرارتی که در آن وجود دارد استفاده می شود. لیبل زن‌‌ها در بازار با برند و مدل‌‌های متنوع ارائه شده‌اند که هر کدام ویژگی و مشخصات متفاوتی دارند.

لیبل زن

آن‌ها برای استفاده در دفاتر خانگی، دفاتر کوچک یا کسب و کارهای کوچک در نظر گرفته شده‌اند. در این نوع لیبل ، لیبل ها به صورت رول و پشت سر هم در یک نوار پیچیده می شوند.

  • در هنگام خرید حتما به این موضوع توجه کنید که مقدار حافظه دستگاه به چه اندازه است و حتما میزان نیاز خود را از قبل مشخص نمایید.
  • پرینترهای صنعتی برای چاپ کردن در حجم بالا و به صورت پیوسته طراحی شده‌اند.
  • در چاپ حرارتی ما نیاز داریم که میکرو سوزن ها داغ شوند و فرآیند انتقال ریبون را انجام دهند.
  • این نوع پرینتر، برای چاپ کردن لیبل (label) یا همان برچسب شامل مثل انواع بارکد و تگ روی برچسب‌های خود-چسب، روی مقوا، ورقه‌های رولی و …

لیبلی است که از جنس پلی پروپیلن می باشد که بیش تر برای محصولاتی مانند نوشابه و آب معدنی استفاده می ‌شود. در هنگام پاره کردن این لیبل به خوبی متوجه جنس آن می شوید لیبل پی وی سی به سختی و مانند پلاستیک پاره می شود.

لیبل‌هایی که با این پرینترها چاپ می‌شوند، نسبت به حرارت یا نور شدید، حساس هستند. اگر می‌خواهید لیبل‌های تک‌رنگ با عمر کوتاه تولید کنید، این نوع پرینتر لیبل زن برای شما مناسب است. قیمت پرینتر لیبل زن حرارتی مستقیم، با در نظر گرفتن هزینه‌های اولیه و جاری، پایین‌تر خواهد بود زیر نیازی به جوهر یا تونر ندارند.

لیبل زن

ریبون های مورد استفاده در دستگاه پرینتر از نوعی هستند که در پشت آن پوششی وجود دارد این پوشش مانع از آسیب دیدگی هد دستگاه می شود از سوی دیگر مانند یک عایق عمل می کند و حرارت را از هد دستگاه خارج می کند. لیبل های تولید شده در دستگاه انتقال حرارتی غیر مستقیم نسبت به تغییرات جوی هیچ گونه حساسیتی ندارند. از این رو لیبل های چاپ شده هیچ گونه تغییری در اثر رطوبت یا گرما پیدا نخواهند کرد البته این مسئله به کیفیت و نوع ریبون استفاده شده هم بستگی دارد.

دستگاه لیبل زن (Barcode Label Printer) در واقع نوعی پرینتر است که بر روی یک لیبل حروف، بارکد و اعداد را با استفاده از هد حرارتی چاپ می کند. با استفاده از این دستگاه ها میتوان لیبل های دلخواه برای اجناس طراحی کرد تا مصرف کننده و فروشنده راحت تر به اطلاعات کالا دسترسی داشته آن را بیابند و سریعتر کالا را بفروشند. قبل از اینکه label machine دستی را خریداری نمایید اول از همه آن را دست بگیرد و امتحان نمایید.

این یکی از مرسوم‌ترین انواع پرینتر لیبل زن است که در آن، پرینتر از یک ریبون با پوشش رزین یا وکس برای انتقال جوهر بر روی لیبل استفاده می‌کند. در این دستگاه‌ها، ریبون در بین بخش هد دستگاه و همچنین لیبل‌ها قرار گرفته و بعد از عبور بخش هد دستگاه از ریبون، پوشش ریبون را گرم کرده و آن را برای ایجاد تصویر روی لیبل انتقال می‌دهد. این دستگاه‌ها، معمولا لیبل زن حرارتی نامیده شده و در مدل‌های بسیار مختلف، از دستی تا اداری و صنعتی به فروش می‌رسند. میوا MBP 1000 و زد ای سی ZP400-E، دو نمونه پرفروش دستگاه لیبل زن پشت چسب دار یا همان پرینتر لیبل زن هستند که همین حالا می‌توان با قیمت‌های مناسب، آنها را تهیه کرد.

در مقابل لیبل پرینترهای برند و شناخته شده ای سال های سال و بدون افت کیفیت برای شما کارایی خواهند داشت. پرینترهای لیبل زن به برچسب های لیبل و ریبون (Ribbon) برای چاپ نیاز دارند. در میان چاپگرهای لیبل موجود در بازار برندهای زبرا (Zebra)، تی اس سی TSC، هانی ول (Honeywell) و بیکسولون جز بهترین ها هستند.

نمایندگی پرینتر زبرا‌‌ها در بازار با برند و مدل‌‌های متنوع ارائه شده اند که هر کدام ویژگی و مشخصات متفاوتی دارند. از برند‌‌های معروف که به تولید این چاپگر‌‌ها پرداخته اند می‌توان به لیبل پرینتر برادر، بیکسلون، هانی ول، میوا، زبرا، دلتا، اس ان بی سی، اپسون، اچ پی آر تی و جولی مارک اشاره کرد. همه چاپگر‌های بارکد همانند هم تولید شده اند اما بعضی مدل‌‌ها مقاوم‌تر بوده که بیشتر برای مشاغل صنعتی و پر خطر مورد استفاده قرار می‌گیرد و مدل‌‌های دیگری نیز وجود دارند که برای مصارف اداری که برخی قابل حمل بوده مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای عملکرد بهتر لیبل پرینتر پیشنهاد می‌شود هر چند وقت یکبار آن را به مراکز تخصصی سرویس و نگهداری ارسال کنید.

این ویژگی‌ها به شما امکان می‌دهند فرآیند چاپ لیبل‌ها را بهبود بخشید و به صورت موثرتر و کارآمدتر مدیریت کنید. نکته سوم در تهیه کردن یک پرینتر لیبل زن و کلا هر مدل دستگاه چاپی دیگری توجه به کیفیت یا همان رزولوشن چاپ دستگاه است که بر حسب DPI بیان می شود و یقینا هرچه عدد آن بالاتر باشد، چاپ مورد نظر شما با دقت و کیفیت بهتری بر روی کاغذ می نشیند. ناگفته نماند یکی از عوامل کاملا موثر بر روی قیمت پرینترهای لیبل زن همین کیفیت چاپ است. پرینتر لیبل زن رومیزی حتی از پرینترهای معمولی اداری نیز کوچکتر هستند و برای فضاهای کم جا و مشاغلی که نیازی به چاپ زیاد برچسب بارکد در روز ندارند، مناسب است.

به طوری که در فروشگاه ها، بانک ها، داروخانه ها، رستوران ها و بسیاری از موسسات اداری و تجاری کاربرد دارد. همان طور که اشاره کردیم، هد پرینتر لیبل زن بر روی یک ریبون قرار گرفته است بنابراین چنان چه این ریبون به درستی در داخل دستگاه قرار نگیرد می تواند سبب ایجاد خطوط مورب در داخل بارکد ها شود. حتما در زمان بارگذاری ریبون توجه داشته باشید که صاف و بدون چروک در داخل دستگاه قرار گرفته باشد و لازم به ذکر است که چنان چه ریبون دائما در داخل دستگاه چین بخورد، سرعت چاپ لیبل کاهش می ‌یابد. حتما به منظور تعویض ریبون و تعمیر پرینتر لیبل ‌زن به متخصصین مراجعه نمایید.

همانطور که در این متن شرح داده شد این نرم افزار ممکن است با لیبل پرینترهای مخصوص کار کنند، یا برگه و لیبل‌های تغذیه متوالی در یک پرینر کامپیوتری معمولی را به کار گیرد. به طور کلی تمیز کردن هد می تواند سبب افزایش کیفیت چاپ و همچنین افزایش طول عمر هد گردد. در هنگام خرید حتما به این موضوع توجه کنید که مقدار حافظه دستگاه به چه اندازه است و حتما میزان نیاز خود را از قبل مشخص نمایید.

جهت مشاهده اطلاعات فنی و مشخصات دستگاه لیبل زن اینجا کلیک نمایید. چند نمونه از بهترین مزیت‌ های دستگاه لیبل زن این است که سبک است و فضای کمی را اشغال می کند.

برندهای زیادی در زمینه تولید لیبل زن حرارتی فعالیت دارند که از جمله آنها می‌توان به برادر، بیکسولون، تی اس سی و میوا اشاره کرد. آیا شما یک کسب و کار بزرگ یا کوچک دارید که نیاز به چاپ لیبل‌های متنوعی دارد؟ پرینتر لیبل زن یک ابزار مهم برای هر کسب و کار است که به شما کمک می‌کند لیبل‌ها را با سرعت و دقت بالا چاپ کنید.

زمانی که چاپ بر روی استوک لیبل‌های متوالی صورت می‌گیرد، احتمال دارد که محل چاپ از لیبلی به لیبل دیگر کمی جابجا شود. بسیاری از لیبل پرینترها از یک سنسور استفاده می‌کنند که فاصله، درز، خط یا سوراخ‌های بین لیبل‌ها را مشخص کند تا از ثبت محدوده چاپ به وسیلهٔ ابزار نشانگر اطمینان حاصل کنند. این موضوع برای پرینتر این امکان را فراهم می‌کند تا ورودی استوک لیبل را تنظیم کرده به‌طوری‌که پرینت با این ابزار به خوبی مطابقت داشته باشد. برند های محبوب پرینتر لیبل زن به ترتیب الویت عبارتند از بيکسولون,ميوا,گودکس,تی اس سی, …

چنان چه طرح خاصی مد نظرتان است حتما از قبل در رابطه با آن مدل از دستگاه لیبل زن تحقیقات کامل نمایید. لیبل یا به عبارت دیگر اتیکت و یا برچسب که از آن برای درج قیمت و یا مشخصات کالا استفاده می شود. دستگاه لیبل زن در واقع دستگاهی است که این عمل را برای ما انجام می دهد. دستگاه لیبل‌ زن سایت توان صنعت در این مقاله قصد دارد به دستگاه دستگاه لیبل زن بپردازد و آن را از ابعاد گوناگون مورد بررسی و تحلیل قرار دهد.

شما میتوانید برای خرید پرینتر لیبل زن و مقایسه دیگر برندها به وب سایت مقداد آی تی مراجعه کنید. موبایل پرینترها یا پرینترهای لیبل زن کمری برای مصارف محدود مورد استفاده قرار می گیرند. در موبایل پرینترهای ریبون قرار نمی گیرد و حدود 20 تا 30 لیبل در طول روز می توانند پرینت کنند.

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما
هرگونه اظهار نظر یا توصیه درباره محتوای این وب‌سایت به معنای تأیید یا توصیه ما برای استفاده از آن نیست، بلکه این محتوا به عنوان یکی از منابع ممکن برای اطلاعات مورد نظر ارائه شده است.