قفل کتابی قیمت قفل ضد سرقت + خرید اینترنتی

ما تمامی محصولات را بصورت مستقیم وارد میکنیم و یا از تولید کننده به دست مشتری می رسانیم و به همین دلیل قیمت های فروشگاه برترمال به نسبت سایر فروشگاه ها بهتر است. در ابتدای این مقاله اشاره کردیم که دسترسی به زبانه ی قفل قیمت قفل کتابی ، به راحتی امکان پذیر نیست. بنابراین، باز کردن از این طریق دشوار است و سارقان از روش های دیگری استفاده می کنند. به عنوان مثال، آنها ممکن است از ابزار فشاری، اسیدی یا کششی برای باز کردن قفل مورد نظر استفاده کنند.

  • قسمت اصلی و حساس هر قفل، قسمت مغزی میباشد که در این قفل از آلیاژ برنج تشکیل شده است و از جایی که آلیاژ برنج در برابر تنش های مواد شیمیایی و خورنده واکنشی نشان نمیدهد، بنابراین این قفل را میتوانیم قفل کتابی آنتی اسید بر شماریم.
  • همین الان 250 تا قفل کتابی با قیمت‌های مختلف فقط با یه کلیک در دسترس شماست!
  • در عصری زندگی می‌کنیم که بازارهای سنتی جای خود را به بازارهای مدرن و پیشرفته داده و این بازارهای مدرن تحولات شگرفی در نحوه داد و ستد کالا ایجاد نموده است.
  • چرا که این قفل نه چندان بزرگ است که سنگین و استفاده از آن سخت باشد و نه خیلی سبک و کوچک است که ایمنی لازم را نداشته باشد.
  • روش‌های مختلفی در شبکه‌های مجازی همانند استفاده از میخ، سنجاق قفلی، سوزن ته‌گرد، چک کش، حرارت و…
  • همچنین وضعیت قرار گرفتن ساچمه‌ها نیز می‌تواند در بالا بردن امنیت آن موثر باشد، چرا که گاهی سارقان با استفاده از سوراخکاری قفل و خارج کردن ساچمه‌ها اقدام به باز کردن آنها می‌کنند.

اغلب مغازه داران برای حفاظت از اموال خود کرکره ای در جلوی مغازه نصب می کنند که معمولا ًبا قفل های کتابی بسته می شود. استفاده از این مدل قفل برای بستن کرکره مغازه ها رایج ترین کاربرد این قفل هاست زیرا زبانک این قفل ها کاملاً پنهان بوده و از این جهت بسیار ایمن هستند. قفل های کتابی مدل های مختلف و مارک های مختلفی دارند که قیمت خرید قفل کتابی به همین موضوع بستگی دارد و معمولاً قیمت قفل کتابی با کیفیت بالا می باشد. قفل کتابی دارای کاربردهای وسیعی است و تقریبا در هر محیطی می‌‌توانید آن را مورد استفاده قرار دهید، محیط کاری، منزل، انباری و… از جمله مثال‌‌هایی است که می‌‌توانید قفل کتابی را مورد استفاده قرار دهید. اگر قصد خرید این نوع قفل را دارید در ادامه با ما همراه باشید تا نکات مربوط به خرید را مورد بررسی قرار دهیم. فروشگاه آنلاین مدرن یراق جامع ترین و تخصصی ترین فروشگاه در زمینه انواع دستگیره های درب های ساختمان و انواع دستگیره های کابینت میباشد  بنابراین در این فروشگاه میتوانید با مطالعه اطلاعات کافی در رابطه با محصولات، مناسب ترین گزینه را انتخاب و خریداری نمایید.

قفل کتابی کلاویس مدل 90 jumping

برای خرید این محصول بهتر است که طرحی را انتخاب کنید که دارای وزن سنگین باشد و همچنین بر روی سطح آن، خط و خش و یا حفره وجود نداشته باشد، اتصالات و پیچ یا پین‌‌هایی که بر روی آن قرار گرفته‌‌اند را به خوبی بررسی کنید و از محکم بودن اتصالات آن اطمینان حاصل نمایید. ابزار مارکت سایت تخصصی خرید ابزار آلات به صورت آنلاین می باشد که با مراجعه به این سایت خواهید توانست همه نوع ابزار آلات را به صورت ارسال رایگان، ضمانت بازگشت کالا در 7 روز، ضمانت اصالت و سلامت قیمت متر کالا همراه با مشاوره کارشناسان مجرب فروش خریداری نمایید. لازم است که قفل، مقاومت خوبی در برابر ضربه و سایر فشارهای خارجی داشته باشد. بهترین راه برای اطمینان بیشتر در این زمینه، تهیه ی کالا از فروشگاه های معتبر است. بیشتر مدل های این قفل ها، با حلقه هایی به ضخامت 12 میلی متر ساخته می شوند. البته ممکن است در آینده، این قفل ها با قطر بزرگتر نیز ساخته شوند، به طوری که اگر سارقان می خواهند این میله ها را برش دهند، به راحتی نتوانند این کار را انجام دهند.

در این قفل‌ها فقط کمی از سطح زبانه مشخص است و به همین دلیل به آسانی قابل بریدن نیستند. چکش در اندازه های مختلف ساخته می شود که برای امنیت مغازه ها و منازل از نوع بزرگ آن و برای ایمنی موتور، دوچرخه و کمد از سایز کوچک آن استفاده می کنند. تنوع و همه کاره بودن و ایمنی بالای قفل کتابی سبب شده این محصول از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

بهترین قفل کتابی چیست ؟

شکل و مکانیسم خرید پیستوله رنگ پاش آهنی مکعب مستطیلی است که دارای سیلندر است ؛با جابجایی کلید و سیلندر ها قفل باز و بسته می شود. قسمت اصلی و حساس هر قفل، قسمت مغزی میباشد که در این قفل از آلیاژ برنج تشکیل شده است و از جایی که آلیاژ برنج در برابر تنش های مواد شیمیایی و خورنده واکنشی نشان نمیدهد، بنابراین این قفل را میتوانیم قفل کتابی آنتی اسید بر شماریم. قفل کتابی چینی ووردبال در ابعاد به طول تقریبی ۹ سانتی متر و عرض ۵/۵ سانتی متر دارای میله به قطر تقریبی یک سانتی متر است. قفل کتابی چکشی در دو مکانیزم نرمال و کامپیوتری تولید و به بازار عرضه می‌شود که هر کدام در نوع خود امنیت قابل قبولی دارد.

قفل کتابی

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما