فقط آنجا ننشین! ارز دیجیتال را راه اندازی کنید

برخی از بزرگترین سؤالات مربوط به حریم خصوصی و ناشناس بودن و میزان دسترسی دولت به اطلاعات معاملات است. علاوه بر این، کارمزد تراکنش های کمتری نسبت به اتریوم دریافت می کند. اتریوم قصد دارد یک سازمان غیرمتمرکز باشد که از ساختار شرکتی پرهیز کند، اما این امر رسیدن به نقاط عطف فنی را دشوار کرده است. پروژه ارز دیجیتالی که زمانی بلندپروازانه اما اکنون متزلزل با حمایت فیس‌بوک شناخته می‌شود، به نام Diem مرده است، دارایی‌های آن از طریق BARBARA ORTUTAY AP Technical Writer 1 فوریه 2022، ساعت 21:09 به شرکت هلدینگ بانکی Silvergate Capital فروخته شد. در توییتر این مقاله را ایمیل کنید، زمانی جاه طلب بود اما اکنون… به عبارت دیگر، نگه داشتن پول نقد امن است، اما چندان سازنده نیست.

برای اطلاع از Digital Currency چه کاری باید انجام دهید قبل از اینکه پشت سر بمانید

آیا بانک مرکزی افراد خاصی را از داشتن حساب و نگهداری CBDC خرده فروشی منع می کند؟ یکی دیگر از مزایای کلیدی CBDC این است که می تواند مناقصه قانونی تلقی شود. ایجاد یک آدرس بیت کوین به چیزی بیش از انتخاب یک کلید خصوصی معتبر تصادفی و محاسبه آدرس بیت کوین مربوطه نیاز ندارد. این بانک اخیراً استدلال کرد که دولت باید جایگزینی برای بازار پرداخت خصوصی ارائه دهد. روش‌های پرداخت الکترونیکی در حال حاضر در چین وجود دارد. به نظر می‌رسد بانک خلق چین نیز به شدت در حال توسعه یک ارز دیجیتال است.

در اوایل ماه اوت، مو چانگچون، معاون بخش پرداخت بانک مرکزی، گفت که ارز دیجیتال "نزدیک به خروج است". و یک گزارش اواخر آگوست از فوربس نشان می دهد که می تواند در اوایل ماه نوامبر کارگزاری فارکس منتشر شود. نقل و انتقالات در eMoney تقریباً بی‌هزینه و فوری هستند و بنابراین اغلب جذاب‌تر از پرداخت‌های کارتی یا انتقال بانک به بانک هستند. برای مثال، برخی پیشنهاد کرده‌اند که می‌تواند زمینه را برای مدیریت بانکی فراهم کند، شاید در زمان بحران، که در آن تعداد زیادی از مردم بانک‌های تجاری خود را رها می‌کنند و پول خود را به حساب‌های بانک مرکزی منتقل می‌کنند که قابل اعتمادتر به نظر می‌رسند.

Digital Currency توضیح 101

اول، اشکال جدید پول دیجیتال "نقش پول نقد" را کاهش می دهند. علاوه بر این، برخی از بانک های مرکزی علاقه مند به استفاده از این فناوری برای دسترسی به صدها میلیون نفری هستند که دارای حساب بانکی یا دسترسی به خدمات مالی مدرن نیستند. به غیر از Andreessen، که از بنیانگذاران شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر سیلیکون ولی، Andreessen Horowitz است، سرمایه گذاران Multicoin عبارتند از دیوید ساکس، اولین مدیر عملیاتی PayPal Holdings Inc و بنیانگذار شبکه اجتماعی سازمانی Yammer Inc، و Elad Gil، یکی از بنیانگذاران سامانی گفت: شرکت تست ژنومیک Color Genomics. Electrum از یک کیف پول قطعی سلسله مراتبی استفاده می‌کند، به این معنی که در اولین راه‌اندازی برنامه، یک «بذر» تصادفی از ۱۲ واژه فرهنگ لغت ایجاد می‌شود که کلیدهای لازم برای خرج کردن و دریافت بیت‌کوین را از آن استخراج می‌کند. از سوی دیگر، کیف پول های سرد آفلاین هستند، به این معنی که کلیدهای امضا در دستگاه های سخت افزاری ایزوله فیزیکی بدون اتصال به اینترنت نگهداری می شوند. او همچنین گفت که بدون اتصال به اینترنت قابل استفاده است.

هفت دستورالعمل مضحک درباره Digital Currency

بله، بانک مرکزی می تواند پرداخت DCEP را برای جایگزینی وجه نقد الزامی کند، اما مشخص نیست که آیا چنین فرآیندی می تواند همه سهامداران را جذب کند یا خیر. این مهم است زیرا بانک مرکزی در راستای منافع عمومی کار می کند. Electrum از سال 2011 وجود داشته و با ویندوز، مک، لینوکس و اندروید کار می کند. نباید آنها را با توکن‌های غیرقابل تعویض یا NFT که می‌توان برای اثبات مالکیت دارایی‌های خاص، مانند آثار هنری، استفاده کرد، اشتباه گرفت. آنها می نویسند که بازار پرداخت تنها به منافع خصوصی واگذار می شود، مانند شش بانک تجاری که پشت برنامه بسیار محبوب پرداخت تلفن همراه سوئد قرار دارند، ممکن است ثبات کمتری داشته باشد و "همچنین ممکن است خطر از بین رفتن اعتماد اساسی به سیستم پولی سوئد را داشته باشد."

با این حال توضیح نمی دهد که چگونه ممکن است کار کند.

جزئیات، جزئیات: به نظر می رسد گزارش Caijing چندین جزئیات را در مورد سیستم ارزی آینده، به نام پرداخت الکترونیکی ارز دیجیتال (DCEP) تایید می کند که در گزارش های خبری طی چند ماه گذشته ظاهر شده است. گزارش جدید از Caijing چیزی را تکرار می کند که مو قبلاً نیز گفته است: DCEP حداقل درجه ای از "ناشناس بودن" را به کاربران ارائه می دهد. با این حال توضیح نمی دهد که چگونه ممکن است کار کند. با این حال، Wasabi به اندازه سایر کیف پول های رمزنگاری شهودی نیست و قبل از اینکه به سرعت کامل برسید، باید مدتی را صرف مطالعه اسناد آن کنید. CoinJoin به Wasabi کمک می کند تا تراکنش های جداگانه بیت کوین را با ترکیب چندین سکه از چندین نفر در یک تراکنش واحد امن تر کند. زمان تراکنش در کیف پول های سرد بیشتر از همتایان آنلاین آنها طول می کشد. محدود به امور مالی نیست، اما می تواند در مالکیت معنوی، سهام، هنر و غیره استفاده شود. برخی از کارشناسان می گویند که می تواند قدرت IOT را آزاد کند، برخی می گویند که ما را به مرحله جدیدی از اینترنت ارزشمند خواهد برد.

Digital Currency پرسش: آیا اندازه گیری مهم است؟

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد صرافی ارز دیجیتال MEXC لطفا به بازدید از وب سایت ما.

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما